zou je denken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo veel voor nodig hoor hij is snel tevreden
Valt wel mee, Vorige keer scheurde zijn mondhoekjes bijna uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou je denken?
hij heeft namelijk nogal een grote mond zo te zien.
dan maar eens van de andere kant het lek dichten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Valt wel mee, Vorige keer scheurde zijn mondhoekjes bijna uit.
Hij was nerveus weet je, wou hem geen pijn doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan maar eens van de andere kant het lek dichten?
doet geen pijn, hooguit even ongemakkelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hij was nerveus weet je, wou hem geen pijn doen
op dit tijdstip?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef ayumu het volgende:
Ik ga die vriend eens een sms sturen, Je weetz
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hebt allang verloren, geef nou maar op
Spier verslappers is het probleem zo opgelost.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
doet geen pijn, hooguit even ongemakkelijk
Volgende keer kijken wij samen tom en jerry gezellig samen op de bankquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!
heb je je eigenlijk wel in deel 1 verdiept?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!
Niet,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op dit tijdstip?
en ayumu is verliefd
kun je nog rauw ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Spier verslappers is het probleem zo opgelost.
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Volgende keer kijken wij samen tom en jerry gezellig samen op de bank
je zal niet eens meer weten wat boven en onder is als we ayumu moeten gelovenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je zal niet eens meer weten wat boven en onder is als we ayumu moeten geloven
we zijn aan het winnen ^^quote:
En ik van jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
ga je nog wel 1 keer schudden met je billen voor de cam?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |