En ik van jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
ga je nog wel 1 keer schudden met je billen voor de cam?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
Heerlijk toch en Jesse is er ook nog,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:30 schreef welkominspace het volgende:
2 emo topics om de nacht te vullen
jesse slaapt allangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heerlijk toch en Jesse is er ook nog,
Tis een schatje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:34 schreef welkominspace het volgende:
voor een newbie kan ie baggeren trouwens
Pas sinds ik er uit geflikkerd ben je weet wel waar houd je ineens zeeen van tijd over en mag je vrij op forums posten en je mening gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij bent trouwens nog meer newbie zie ik
ja,het verschilt bij mij per week nogal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pas sinds ik er uit geflikkerd ben je weet wel waar hoe je ineens zeeen van tijd over en mag je vrij op forums posten en je mening geven
best wel jaquote:
Zelfde als op wacht staan sta je daar 12 uur uit je neus te etenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
best wel ja
moet morgen nog best wel veel doen
tegenwoordig ga ik gewoon 2 nachten door zonder eigenlijk iets te doen
heb wel eens van een ex-commando gehoord dat ie tijdens zo'n wacht dan alleen maar om de zoveel tijd door z'n verrekijker zag hoe een collega kilometers verderop met z'n zippo een peuk opstakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zelfde als op wacht staan sta je daar 12 uur uit je neus te eten
We moesten om het kwartier melden via de radio als je niet reageerde kreeg je een zwaar over de zeik leidinggevende die zat te bleren over dat dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb wel eens van een ex-commando gehoord dat ie tijdens zo'n wacht dan alleen maar om de zoveel tijd door z'n verrekijker zag hoe een collega kilometers verderop met z'n zippo een peuk opstak
elke keer met een andere stem meldenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
We moesten om het kwartier melden via de radio als je niet reageerde kreeg je een zwaar over de zeik leidinggevende die zat te bleren over dat ding
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
elke keer met een andere stem melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |