De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
Cyanide & Happiness zijn sowieso briljant jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
zieligquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, en die Geen lapo-hunt melding staat er vanwege een aantal kinderachtige users die denken leuk te zijn door al 30 posts van te voren aan te kondigen dat ze de lapo willen maken, en er dan ook echt op gaan hunten.
hha deze danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hha deze dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ze zijn echt geniaal deze man is geniaal
mag je trouwens zomaar die stripjes posten? ik bdoel de bron staat erbij enzo toch?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef speedking het volgende:
[..]
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?
haha durf jenietmeer te poste:pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
glukkig
2554 is leuk
tuurlijk wel. dis makkelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:54 schreef speedking het volgende:
[..]
haha durf jenietmeer te poste:p
ey man, die chick kan jij zijn dan speel ik henkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik moest denken aan de gemiddelde fokker![]()
hahaha
[ afbeelding ]
Haha nee. En neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij ooit gehoord dat men dat bij jou deed Pam?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:30 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gluurt voorzichtig om het hoekje
Kut, niet voorzichtig genoegquote:
Alstu. En ok.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut, niet voorzichtig genoeg![]()
Thnx babe, neuken?
Ik heb half november wel een keer tijdquote:
Hij heeft weer een ban!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:15 schreef Intronic het volgende:
Was Nectar weer lekker bezig gisteren?.
Hoiiiii.
En terecht ook, hij is hier alleen maar om te provoceren en irritant te doen.quote:
Klopt. Vooral dat eerste.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En terecht ook, hij is hier alleen maar om te provoceren en irritant te doen.
Ja kom op, Nectar is al vaker gebanned en zou nu wel moeten weten wat wel en niet mag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig doet yvonne niet zo moeilijk, om hem een ban te geven.
Het is Nectar hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig doet yvonne niet zo moeilijk, om hem een ban te geven.
Flips tochquote:
Dat was je magnetron, niet je BB!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef Intronic het volgende:
hahaaha ja ik hoorde het geluidje ik helemaal renne na me bb , maar nee hoor hij doeget al nie meer
SUccesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Gelukkig hoef ik alleen maar mijn buschauffeur goedemorgen te wensen oh en jullie dus goedemorgen. Kan ik nog een uur lang met een ochtendhumeur lopen
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
WTF AM I DOING. Het is donderdag, 9:46 en ik maak party knakworsten
[ afbeelding ]
Die gaan er bij mij ook wel in hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
WTF AM I DOING. Het is donderdag, 9:46 en ik maak party knakworsten
[ afbeelding ]
Het valt buiten mijn vaste patroonquote:
Hmm, zal ik zo ook eens doen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
Eens kijken naar iOS 5, ik wacht altijd eerst tot die startprobleempjes over zijn omdat ik geen haast heb
Ik zie net dat ik nog een blik heb staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die gaan er bij mij ook wel in hoor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had jailbreak op telefoon staan maar ik gebruik dat eigenlijk nooit dus ga nu gewoon updaten, ookal heb ik hier geen apps en wordt alles verwijderd kan me niets schelen. Kleine rebel die ik ben
Ik moest lachenquote:
SUKKEL, HAD JE DE ENE VRAAG FOUT!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 8,9 voor scheikunde.![]()
En wat is er met de TT aan de hand?
Jeetje, ik had wel wat hogers verwacht van je!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 8,9 voor scheikunde.![]()
En wat is er met de TT aan de hand?
Ik had de simpelste vraag fout en de rest goed, dat gebeurd wel vaker bij mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SUKKEL, HAD JE DE ENE VRAAG FOUT!![]()
nice job.
De TT? Die is kapot.
Whehe, ach, beter dat dan de moeilijkste vraag foutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had de simpelste vraag fout en de rest goed, dat gebeurd wel vaker bij mij.
Vandaag heb ik natuurkunde, ik ga proberen een 9,5 of hoger te halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jeetje, ik had wel wat hogers verwacht van je!
Aangezien de simpelste vraag 1 punt waard is en de moeilijkste 6, kan ik inderdaad beter de simpelste vraag goed hebben in plaats van moeilijkste. Maar het zou pas echt mooi zijn als ik gewoon alles goed heb, volgende keer maar wat meer tijd aan het proefwerk besteden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, ach, beter dat dan de moeilijkste vraag fout
Hehe, netjes hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vandaag heb ik natuurkunde, ik ga proberen een 9,5 of hoger te halen.
Jij hoeft nu pas naar school? Jaloers.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hehe, netjes hoor!
Ik zal zo ook maar eens richting school gaan.
Nou, van 13:15 tot 22:00. Don't be jealous.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hoeft nu pas naar school? Jaloers.
Nee, dan niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou, van 13:15 tot 22:00. Don't be jealous.
En ik moet nog beginnen. Jongens, vandaag zonder sigaretten is het moeilijkste. Op school rook ik meer. Steun mij in deze zware periode!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef Rezania het volgende:
Zo, ik ben klaar met proefwerken voor vandaag.
Oké, ik steun je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
En ik moet nog beginnen. Jongens, vandaag zonder sigaretten is het moeilijkste. Op school rook ik meer. Steun mij in deze zware periode!
Huur een Pool in om het huishouden te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
HALLON!
Ik moet nog steeds het huishouden doen, maar FOK! houdt mij van mijn taken afhelp!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huur een Pool in om het huishouden te doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
Lichaam slopen door hardlopen is bijna net zo fijn als seks.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
uhh neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Lichaam slopen door de seks is ook goed.
Doe jij aan onthouding dan?quote:
Godver.quote:
Ik 3 weken, kthxbyebyequote:
Ohh dat vind ik dan wel liefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik denk wel aan de harde werkers zoals jij
Ik ben een trotse autist als het om mn foon of laptop gaat hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef LompeHork het volgende:
En natuurlijk moet die post over autisme gaan
Like a baws.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een trotse autist als het om mn foon of laptop gaat hoor
Nah dat niet.quote:
Is er iemand jarig dan?quote:
Ja.quote:
Oh wat leuk voor diegene. Tenminste als hij/zij niet vandaag een fossielen leeftijd heeft bereiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor diegene. Tenminste als hij/zij niet vandaag een fossielen leeftijd heeft bereikt
gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Geen geranium? Rollator? Scootmobiel?quote:
nee ik doe liefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geranium? Rollator? Scootmobiel?![]()
Thnx
Als je lief zou doen zou je een oude vrouw helpenquote:
Neenmaar er is iets superergs gebeurd en toen bad ik tot god en kwam alles goe vertel later welquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef coban het volgende:
[..]
Neenmaar er is iets superergs gebeurd en toen bad ik tot god en kwam alles goe vertel later wel
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef coban het volgende:
Ik ben zo zielig
Heb medelijden please
Naaktfoto's van P_z?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef coban het volgende:
Ik was stick kwijt op school met allemaal fotos iknkon wel janken wany hele erge fotos maa op he allerlaatst vond ik ze ik hb echy bijna gejanky want hele erge beelden
Leuk een babyquote:
POSTENquote:
Hij is onderweg verdwaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef coban het volgende:
Zeg huppel, die zoon van jou zou toch naar mij toekomen?
Ik zou toch adopteren?
Nee doe maar een lekker wijfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:56 schreef FreezePop het volgende:
Gufeliciteert #;$;4;$:$:;$::$;$:$:$;:;$:$:$:$ wil juh een lekkure man voor je verjaardagg?
ripquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga echt niet apart op iedereen reageren hoor![]()
Blijf bezig anders
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fotoboek van User :$:$::$;$$:$:$:$::$:$:$;$:$:$:$
Alleen je e- ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Oceanview het volgende:
Wohh ik word gebeld en krijg aandacht e-penis groeit![]()
Laatste tijd doet ze dat gewoon bewustquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
flppiee vies praten laatste tijd.
Nou nee hoor. Ik ga wel lief praten. Of blont. Ik heb zoveel kantenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
flppiee vies praten laatste tijd.
HEEEEEEEEEE. Ik heb hormonen jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste tijd doet ze dat gewoon bewust
ze is eindelijk in de game actiefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste tijd doet ze dat gewoon bewust
rawr :$:$:$:$:$:$:$::$:$:$:$:$quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEE. Ik heb hormonen ja
Goede uitleg, daar kom je goed weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ja brunette zijn en blonde opmerkingen maken.
Niks mis met hormonen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEE. Ik heb hormonen ja
Ik bespring niemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
rawr :$:$:$:$:$:$:$::$:$:$:$:$
Dankjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goede uitleg, daar kom je goed weg.
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja brunette zijn en blonde opmerkingen maken.
zou ik ook zeggen :#:@:#:@:@:#:$:$:$:$:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bespring niemanden ander onderwerp voor Tsjoban boos op mij wordt.
[..]
Dankje
op wa of huhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb niet eens door tegen wie ik praat Flips of freeze
Appeltjequote:
Ja ook wel redelijk. Beetje gezeik hier en daar maar niet belangrijk. How is school?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel redelijk. Best moe enzo.
Met jou?
wohhhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mijn epenis groet van jullie allemaal:@$::$:$@::@:@$::$
Oh oh, gezeik is nooit tof. Hopelijk gaat dat snel weer over. School is wel oké, toets van Spaans gehad. Ik had een 9,2 ofzo, beetje matig. En volgende week sollicitatiegesprek alles, zo spannend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja ook wel redelijk. Beetje gezeik hier en daar maar niet belangrijk. How is school?
9.2 matigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oh, gezeik is nooit tof. Hopelijk gaat dat snel weer over. School is wel oké, toets van Spaans gehad. Ik had een 9,2 ofzo, beetje matig. En volgende week sollicitatiegesprek alles, zo spannend.
Hoe gaat het bij jou op school? Of heeft het gezeik daar juist mee te maken?
Ja, nouja, hmm. Oh, oké oké, als je erover wilt praten, hoor ik het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9.2 matig. Lekker positief
. Nee gezeik heeft niet met school te maken. School gaat goed. Al veel geleerd. Leuke klas dus helemaal top.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Oceanview het volgende:
Nu met speedking fietsen naar huis.
Kijk-mij--eens-streben-post? Misschien zit je een niveau te laag dan he. Wat doe je?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Rezania het volgende:
Ik heb maar een 7,4 voor mijn natuurkundeproefwerk.
Vwo, ik heb mijn havo al gehaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kijk-mij--eens-streben-post? Misschien zit je een niveau te laag dan he. Wat doe je?
Ah kay. Voor uni gaan danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vwo, ik heb mijn havo al gehaald.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah kay. Voor uni gaan danGeen terrorist worden he
Jawel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah kay. Voor uni gaan danGeen terrorist worden he
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
Maar ik vind het gewoon kut dat ik maar een 7,4 heb gehaald.En dat allemaal door een paar simpele fouten.
Hoezo zou ik blij zijn met een 7,4 als ik weet dat ik een makkelijk een 9 kan halen? Ik moet voortaan gewoon even langer nadenken, dat zegt de leraar wel vaker tegen mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet blij zijn met een 7.4
Wat is je huidige cijferlijst?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik blij zijn met een 7,4 als ik weet dat ik een makkelijk een 9 kan halen? Ik moet voortaan gewoon even langer nadenken, dat zegt de leraar wel vaker tegen mij.
Heb ik nog niet, maar op de havo zat ik altijd rond de 9,0 met natuurkunde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat is je huidige cijferlijst?
Dat betekend gewoon dat je ifdd beter moet lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik blij zijn met een 7,4 als ik weet dat ik een makkelijk een 9 kan halen? Ik moet voortaan gewoon even langer nadenken, dat zegt de leraar wel vaker tegen mij.
Voor wat? En op welk niveau?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat je ifdd beter moet lezen.
Omh het nog erger te maken: ik had een 9.5!
En voor de andere vakken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, maar op de havo zat ik altijd rond de 9,5 met natuurkunde.
welke klasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Natuurkunde
Gymnasium/VWO
Welk jaar en welk hoofdstuk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Natuurkunde
Gymnasium/VWO
Valt wel mee.quote:
badboyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een 1, heb geen toets gemaakt vandaag. Nu is mijn gemiddelde 2,6
jij hebt geen wiskundequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee.Voor scheikunde en biologie altijd rond de 8,5, Engels altijd minstens een 9. Economie en M&O altijd rond de 7, vind ik ook niet echt boeiend of zo. En Nederlands, mijn slechtste vak, nooit hoger dan een 6. Maar dit was wel allemaal op de havo.
Ligt er aan welk hoofdstuk hij een proefwerk over heeft gemaakt.quote:
En hoofdstuk 2 gaat over?quote:
Ah wel netjes. Weet je al wat je na vwo wilt gaan doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee.Voor scheikunde en biologie altijd rond de 8,5, Engels altijd minstens een 9. Economie en M&O altijd rond de 7, vind ik ook niet echt boeiend of zo. En Nederlands, mijn slechtste vak, nooit hoger dan een 6. Maar dit was wel allemaal op de havo.
Ik wist dat ik iets was vergeten.quote:
oh okequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten.Voor wiskunde A zit ik altijd rond de 8.
Waarschijnlijk biologie of biomedische wetenschappen, ligt er aan of ik wordt ingeloot of niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah wel netjes. Weet je al wat je na vwo wilt gaan doen?
Natuurkunde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er aan welk hoofdstuk hij een proefwerk over heeft gemaakt.
[..]
En hoofdstuk 2 gaat over?
quote:
Doeiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef speedking het volgende:
[..]
niet zo blij doen, t doet me pijn
Oh daaagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef speedking het volgende:
[..]
niet zo blij doen, t doet me pijn
Ik was er al.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Uw donkerblonde leider is gearriveerd
Hoi Leiderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Uw donkerblonde leider is gearriveerd
Dvd's branden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn dvd-brander is vanmiddag overleden
R.I.P.
Ja, ik weetquote:
Niet als je gewoon een usb-ingang op je tv hebt.quote:
Ik was niet van plan m'n NAS uit te lenen aan vrienden als ze een film willen zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet als je gewoon een usb-ingang op je tv hebt.
Ik heb nog zo'n oude philips matchline breedbeeld, jeweetwel, zo'n ding dat 30 kilo weegtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet als je gewoon een usb-ingang op je tv hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
Laatste voyeur(s)
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Is jouw UI trouwens dat boomwezen van LoTR?quote:
Tja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
Laatste voyeur(s)
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Plastic_zak
Koop gewoon een nieuwe tv.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude philips matchline breedbeeld, jeweetwel, zo'n ding dat 30 kilo weegtKleine kans dat ik daar een kabeltje voor ga vinden.
Oja, even een nieuwe tv kopen. Ik heb deze voor een paar tientjes van iemand kunnen kopen en ik heb em nu 4 maanden ofzo. Dus dat gaat em niet wordenquote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is jouw UI trouwens dat boomwezen van LoTR?
Tolkien sobersoquote:
Als je de juiste ingang hebt op je tv wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ben een beetje noob hiermee, maar het is toch wel mogelijk om mijn laptop aan te kunnen sluiten op een breedbeeld?
Jawel, gewoon met een DVI kabeltje of een HDMI kabeltje, ligt net aan het type TV/Notebookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ben een beetje noob hiermee, maar het is toch wel mogelijk om mijn laptop aan te kunnen sluiten op een breedbeeld?
bijna altijd kan het. hoe makkelijk of moeilijk en wat de kwaliteit gaat worden da's dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb je nou nog steeds je abo niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bijna altijd kan het. hoe makkelijk of moeilijk en wat de kwaliteit gaat worden da's dan weer een ander verhaal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is nog niets!
[ afbeelding ]
Converter?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Die tv van mij heeft gewoon 2 van die standaard ingangen, waar van die lompe stekkers in moeten en mjin laptop heeft gewoon een hdmi 'ingang'
quote:
super video (gele en rode plug geloof ik?)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Die tv van mij heeft gewoon 2 van die standaard ingangen, waar van die lompe stekkers in moeten en mjin laptop heeft gewoon een hdmi 'ingang'
Oh! Die ken ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]Fall of Troy! Vet.
Summoning maakt ook al jaren op Tolkien gebaseerde metal, ook prachtig.
Ja die ook en:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
super video (gele en rode plug geloof ik?)
http://www.summoning.info/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh! Die ken ik nietEens even Google-en
Is dat niet die paard stad?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt me bekend voor, ook iets met LoTR geloof ik.
Gewoon zo'n blok die in je hdmi gaat en dat signaal omzet naar vga.quote:
Ja, lijkt een beetje op Rohan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt me bekend voor, ook iets met LoTR geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |