De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
Cyanide & Happiness zijn sowieso briljant jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
zieligquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, en die Geen lapo-hunt melding staat er vanwege een aantal kinderachtige users die denken leuk te zijn door al 30 posts van te voren aan te kondigen dat ze de lapo willen maken, en er dan ook echt op gaan hunten.
hha deze danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hha deze dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ze zijn echt geniaal deze man is geniaal
mag je trouwens zomaar die stripjes posten? ik bdoel de bron staat erbij enzo toch?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef speedking het volgende:
[..]
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?
haha durf jenietmeer te poste:pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
glukkig
2554 is leuk
tuurlijk wel. dis makkelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:54 schreef speedking het volgende:
[..]
haha durf jenietmeer te poste:p
ey man, die chick kan jij zijn dan speel ik henkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik moest denken aan de gemiddelde fokker![]()
hahaha
[ afbeelding ]
Haha nee. En neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij ooit gehoord dat men dat bij jou deed Pam?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:30 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gluurt voorzichtig om het hoekje
Kut, niet voorzichtig genoegquote:
Alstu. En ok.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut, niet voorzichtig genoeg![]()
Thnx babe, neuken?
Ik heb half november wel een keer tijdquote:
Hij heeft weer een ban!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:15 schreef Intronic het volgende:
Was Nectar weer lekker bezig gisteren?.
Hoiiiii.
En terecht ook, hij is hier alleen maar om te provoceren en irritant te doen.quote:
Klopt. Vooral dat eerste.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En terecht ook, hij is hier alleen maar om te provoceren en irritant te doen.
Ja kom op, Nectar is al vaker gebanned en zou nu wel moeten weten wat wel en niet mag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig doet yvonne niet zo moeilijk, om hem een ban te geven.
Het is Nectar hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig doet yvonne niet zo moeilijk, om hem een ban te geven.
Flips tochquote:
Dat was je magnetron, niet je BB!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef Intronic het volgende:
hahaaha ja ik hoorde het geluidje ik helemaal renne na me bb , maar nee hoor hij doeget al nie meer
SUccesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Gelukkig hoef ik alleen maar mijn buschauffeur goedemorgen te wensen oh en jullie dus goedemorgen. Kan ik nog een uur lang met een ochtendhumeur lopen
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
WTF AM I DOING. Het is donderdag, 9:46 en ik maak party knakworsten
[ afbeelding ]
Die gaan er bij mij ook wel in hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
WTF AM I DOING. Het is donderdag, 9:46 en ik maak party knakworsten
[ afbeelding ]
Het valt buiten mijn vaste patroonquote:
Hmm, zal ik zo ook eens doen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
Eens kijken naar iOS 5, ik wacht altijd eerst tot die startprobleempjes over zijn omdat ik geen haast heb
Ik zie net dat ik nog een blik heb staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die gaan er bij mij ook wel in hoor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had jailbreak op telefoon staan maar ik gebruik dat eigenlijk nooit dus ga nu gewoon updaten, ookal heb ik hier geen apps en wordt alles verwijderd kan me niets schelen. Kleine rebel die ik ben
Ik moest lachenquote:
SUKKEL, HAD JE DE ENE VRAAG FOUT!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 8,9 voor scheikunde.![]()
En wat is er met de TT aan de hand?
Jeetje, ik had wel wat hogers verwacht van je!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 8,9 voor scheikunde.![]()
En wat is er met de TT aan de hand?
Ik had de simpelste vraag fout en de rest goed, dat gebeurd wel vaker bij mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SUKKEL, HAD JE DE ENE VRAAG FOUT!![]()
nice job.
De TT? Die is kapot.
Whehe, ach, beter dat dan de moeilijkste vraag foutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had de simpelste vraag fout en de rest goed, dat gebeurd wel vaker bij mij.
Vandaag heb ik natuurkunde, ik ga proberen een 9,5 of hoger te halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jeetje, ik had wel wat hogers verwacht van je!
Aangezien de simpelste vraag 1 punt waard is en de moeilijkste 6, kan ik inderdaad beter de simpelste vraag goed hebben in plaats van moeilijkste. Maar het zou pas echt mooi zijn als ik gewoon alles goed heb, volgende keer maar wat meer tijd aan het proefwerk besteden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, ach, beter dat dan de moeilijkste vraag fout
Hehe, netjes hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vandaag heb ik natuurkunde, ik ga proberen een 9,5 of hoger te halen.
Jij hoeft nu pas naar school? Jaloers.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hehe, netjes hoor!
Ik zal zo ook maar eens richting school gaan.
Nou, van 13:15 tot 22:00. Don't be jealous.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hoeft nu pas naar school? Jaloers.
Nee, dan niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou, van 13:15 tot 22:00. Don't be jealous.
En ik moet nog beginnen. Jongens, vandaag zonder sigaretten is het moeilijkste. Op school rook ik meer. Steun mij in deze zware periode!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef Rezania het volgende:
Zo, ik ben klaar met proefwerken voor vandaag.
Oké, ik steun je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
En ik moet nog beginnen. Jongens, vandaag zonder sigaretten is het moeilijkste. Op school rook ik meer. Steun mij in deze zware periode!
Huur een Pool in om het huishouden te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
HALLON!
Ik moet nog steeds het huishouden doen, maar FOK! houdt mij van mijn taken afhelp!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huur een Pool in om het huishouden te doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
Lichaam slopen door hardlopen is bijna net zo fijn als seks.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
uhh neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |