Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door StijnDa op 12-10-2011 23:56:14 ]
Real ook hoor... benzema is/lijkt fucking snel en ronaldo met tricks is dodelijk:Pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Geen chick
Maar barca op fifa is echt fijn hoor. Je moet beetje weten hoe je ermee moet spelen maar dan gaat het wel lekker.
Real is beter dan barca vind ik, maar ook saaier. Ronaldoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real ook hoor... benzema is/lijkt fucking snel en ronaldo met tricks is dodelijk:P
En wat je zegt niet iedereen kan met barca spelen, veel kiezen hun omdat rating hoog is maar alsnog verliezen ze hard...
PC-users hebben geen smaak. Laetitia Casta +1.quote:
Messi en 10 bronzes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Inkoopwaarde van mijn teams+coins+waarde op tradepile = 585K. Nog een week of 2 en ik kan vragen of iemand hier ervaring heeft met Messi
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.quote:
Valt je vies tegen hoe 1 zon speler je hele rating omhoog haalt. Ik kom nu puur door Zlatan alleen nog maar 4-5 sterren teams tegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.
Serieus? Best bizar eigenlijk, of misschien is er gewoon niemand available voor bronze potjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Valt je vies tegen hoe 1 zon speler je hele rating omhoog haalt. Ik kom nu puur door Zlatan alleen nog maar 4-5 sterren teams tegen.
Njah, ik heb verder niet alleen bronzes... 3 golds, 7 silvers en 1 bronze. En bank vol lage bronzes, haal ik 3,5 sterren mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Serieus? Best bizar eigenlijk, of misschien is er gewoon niemand available voor bronze potjes?
Voor het humorgehalte legendarischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.
OP Geupdatequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Geen chick
Maar barca op fifa is echt fijn hoor. Je moet beetje weten hoe je ermee moet spelen maar dan gaat het wel lekker.
jaquote:
Ze beweert van niet, maar ze beweert ook dat ze er beter uit ziet dan de vrouwen uit de OP, dusja...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Jullie weten dat Cara gewoon een vent is toch?
Jawel. Hij heeft zelf toegegeven dat ie een vent is. Waren jullie denk ik niet op FOK!.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze beweert van niet, maar ze beweert ook dat ze er beter uit ziet dan de vrouwen uit de OP, dusja...
Mij ook best hoor. Er luistert toch niemand naar PC usersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft zelf toegegeven dat ie een vent is. Waren jullie denk ik niet op FOK!.
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij ook best hoor. Er luistert toch niemand naar PC users
Dat is normaal man. Of ben je wel een man?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijkt
Of zit FOK! daar vol mee en zien jullie dat zovaak?
XDquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Stekelenburg voor 4k op de kop weten te tikken4231 formatie. Mijn serie A team wordt beter en beter. Zonet 6-0 voor tegen een kerel die niet bepaald slecht was, alleen speel hij met 3 verdedigers
6-4 gewonnen, 2e helft alleen maar zitten pielen XD
Is 4k cheap btw voor Stekelenburg?
Ja dat is vrij freaky idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijkt
Of zit FOK! daar vol mee en zien jullie dat zovaak?
Toe maar, op de ultimatedb.nl zie je wat voor koopje je hebt. Ik heb moeten zwoegen toen om hem onder de 10K te krijgen, 9100 is het uiteindelijk geworden. Ben je spekkoperquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Stekelenburg voor 4k op de kop weten te tikken4231 formatie. Mijn serie A team wordt beter en beter. Zonet 6-0 voor tegen een kerel die niet bepaald slecht was, alleen speel hij met 3 verdedigers
Nog wel, maar met die pack glitch gaat de prijs bergafwaarts. Heb Stekelenburg nog voor 10k verhandeld een halve week geleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Niet als haar team meer waard is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn, een FUT spelende vriendin?
Zou mij een verkeerd gevoel geven, praten over FUT met je vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn, een FUT spelende vriendin?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet als haar team meer waard is.
Traden met je vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou mij een verkeerd gevoel geven, praten over FUT met je vriendin
[..]
Verontwaardigd zijn als zij Robben uit een pakje trekt... Nee, beter van nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Traden met je vriendinEn haar vervolgens de kop in slaan wanneer ze niet wil onderhandelen
Op haar account inloggen en haar C. Ronaldo stelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Traden met je vriendinEn haar vervolgens de kop in slaan wanneer ze niet wil onderhandelen
C-Ron van jou, C-ron van mijhij, C-Ron van ons allebei. Maar gekregen van mijn moeder, van MIJN moeder dus van mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op haar account inloggen en haar C. Ronaldo stelen.
Vriendin:
"Waarom?"
Jij:
"Beetje Ronaldo in je team omdat ie lekker is zeker! Ik stop toch ook geen lekkere wijven in de spits?"
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef Stringer het volgende:
Hayden Panettiere wat een lekker wijf.
Wij hebben een nederlandse versie: Ingrid Jansen
[ afbeelding ]
quote:
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehadquote:
Kijk dat paardenhoofd dan. Future Ankie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Stringer het volgende:
[..]Zet je arugmenten lekker kracht bij met een smiley
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Die vergelijking.
Die Ingrid mag de veters van de schoenen van het paard van Hayden nog niet eens strikken.
Je kan van iedereen wel een caption maken waar die op een retard lijktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gigi Ravelli als belspelsletjeTim's UI
Nog steeds freakyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehad![]()
Niet verkeerd, maar niet zoals Haydenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef Stringer het volgende:
Hayden Panettiere wat een lekker wijf.
Wij hebben een nederlandse versie: Ingrid Jansen
[ afbeelding ]
Hahaha die foto. Lijkt wel een blonde Thaise transsexueel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik vergat nog een vraag te stellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehad![]()
Superfreak, superfreakehhh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik wilde wel sturen maar ik was het vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die krengen blijven maar stuiteren..quote:
Je houdt niet van blondines?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is dat met al die blondines in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blond is goed fapmateriaal. Bruin is girlfriend material.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Donker is gewoon sexier. Blond is zo goedkoop. Je ziet echt zelden een blonde vrouw die niet goedkoop oogt.
Idd jah.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:30 schreef Stringer het volgende:
[..]
Die krengen blijven maar stuiteren..
quote:
Ik heb me rot gelachen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik vergat nog een vraag te stellen.
En hoe voelde je je daarbij, toen je al die PMs van mannen kreeg?
Mijn meisje is zeer zeker niet goedkoop!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Donker is gewoon sexier. Blond is zo goedkoop. Je ziet echt zelden een blonde vrouw die niet goedkoop oogt.
Wel vet idee voor in de toekomst wellicht. Dat je een soort side-bet kan aangaan. Ieder een speler op het spel zetten..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat weer tegen een ziek teampje.
Lavezzi - Ibra - Robben
Modric - Cambiasso - Sneijder
Cole - Lúcio - Silva - Maicon
Buffon
Jammer dat je niet de spelers van je tegenstander wint....
En dan gooit EA je van de server en zijn allebei de spelers verdwenenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wel vet idee voor in de toekomst wellicht. Dat je een soort side-bet kan aangaan. Ieder een speler op het spel zetten..
Je hele team weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dan gooit EA je van de server en zijn allebei de spelers verdwenen
Jup, maar was vorig jaar ook al wel zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Rusland de nieuwe compititie voor undercover pace abusers? Doubia, Martins, Tosic. Als je daar Honda en Danny achter zet heb je aanval.
Welliton. Ansaldi en Anyukov op de flanken, die Argentijn en IF Italiaan achterin. Alles minimaal 75 pace geloof ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Rusland de nieuwe compititie voor undercover pace abusers? Doubia, Martins, Tosic. Als je daar Honda en Danny achter zet heb je aanval.
Ja, het is ook lastig..wanneer ben je nou echt een pace abuser. Als je die snelheid hebt gebruik je hem echt wel, maar soms betrap je jezelf er op dat de balans tussen pace usen en abusen weleens een tikkeltje de verkeerde kant opgaat als het niet lekker loopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Nooit echt op de Russische competitie gelet, maar ik speelde de finale net en die kerel liep me er de hele tijd uit langs de zijkanten. Gelukkig wel nog met 3-1 gewonnen maar het was spannend.
Volgens mij ben ik trouwens zelf ook een pace abuser. Lavezzi 92, Pato 87 en Krasic 90 voorin en dan Giovinco nog op het middenveld.... Laat m'n moeder het maar niet horen.
74=silver toch? En silver is discardvalue toch 5000?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Krasic is inderdaad kut deze Fifa. Heb trouwens net even Pieters voor 9500 opgepikt, zal me er in ieder geval geen buil aan vallen want discard value is zelfde. Denk ook dat hij wel voor lange tijd de beste NL linksback blijft in het spel.
Pieters IFquote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
74=silver toch? En silver is discardvalue toch 5000?
Afijn, ik heb zojuist Krasic gekocht, benieuwd of ik de mening ga delen. Was wel prijzig, 7.700 coins, maar voor 4-1-2-1-2 heb je niet echt veel keuze. Heb er 2 gekocht trouwens, want 2 veilingen vanaf 150c liepen tegelijkertijd af. Vanmiddag ff proberen dus
Ow? Cool, ga ik ook halen dan, van de week was er een link naar EA Totw waarin een zilveren Pieters IF 74 was. Dit is beterquote:
TOTW is een paar keer veranderd, zo stond Lugano er eerst ook als RB op terwijl die uiteindelijk toch maar CB is gemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? Cool, ga ik ook halen dan, van de week was er een link naar EA Totw waarin een zilveren Pieters IF 74 was. Dit is beter
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op haar account inloggen en haar C. Ronaldo stelen.
Vriendin:
"Waarom?"
Jij:
"Beetje Ronaldo in je team omdat ie lekker is zeker! Ik stop toch ook geen lekkere wijven in de spits?"
Gister nog tegen zo'n team gespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:11 schreef Tobi-wan het volgende:
hihi-haha-hoho....ik tot 5 uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil spelen maar werk tot laat
Ik ben klaar met colleges en zo nog werken van half 2 tot 8quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hihi-haha-hoho....ik tot 5 uuren jij
Tot 3 uur, half 7 beginnen is lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
04:00quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot 3 uur, half 7 beginnen is lekker
Zijn schotprecisie moet 100% zijn. 0 schoten waarvan 0 op doel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Na 9min spelen had ie al een jantje tegen.
21quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Lol, als ik om die tijd begin dan moet ik ook echt werkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit weekend nachtdienstenPS3 mee
Wow ben je al 27x gedisconnect?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
21
Net nog voor mijn werk 1 potje met mijn Ajax team tegen allemaal Brazilianen 5-1 gewonnenSigthorsson
Na de wedstrijd een disconnect en een loss![]()
![]()
5-0-27 door deze fratsen
![]()
Wow, zoveel disconnects is wel zuur. Heb er tot nu toe een stuk of vier/vijf gehad en dat is al kut.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
21
Net nog voor mijn werk 1 potje met mijn Ajax team tegen allemaal Brazilianen 5-1 gewonnenSigthorsson
Na de wedstrijd een disconnect en een loss![]()
![]()
5-0-27 door deze fratsen
![]()
Ik heb nergens last van, al bijna 2 weken niet....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind FUT eigenlijk een stuk minder leuk zo nu de web app er zelden is. Als ik mijn xbox aan heb wil ik gewoon voetballen, dat handelen moet gewoon op internet kunnen...
Probeer eens je cache van je browser te legen en het dan nog eens te proberen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef StijnDa het volgende:
Ik kom er zelden in. Alleen 's nachts enzo.
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Ja, voortdurend al twee weken zowat elke dag overdag, 's avonds in piekuren whatever, nog maar 2x dat bericht tegen gekomen en vijf minuten later lukte het dan alsnog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef StijnDa het volgende:
Jullie loggen gewoon uit en weer in midden op de dag?
jepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef StijnDa het volgende:
Jullie loggen gewoon uit en weer in midden op de dag?
Zal eens proberen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Probeer eens je cache van je browser te legen en het dan nog eens te proberen...
Aah.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Confetti het volgende:
PS3 gebruikers kunnen wel gewoon op de WebApp. Ik kan er altijd wel op mijn PSN account.
De xbox gebruikers worden wel zwaar gecapped op de WebApp.
Waar zou het anders aan moeten liggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]ja denk het ook. Ik kom er zelf ook niet in.
PS3 dus. Ik heb een xbox.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waar zou het anders aan moeten liggen?
Ik kom er al weken moeiteloos in..
Dat probleem is server side, niet client side, heeft niets te maken met je internetverbinding.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waar zou het anders aan moeten liggen?
Ik kom er al weken moeiteloos in..
Wat een prijs voor zo'n slakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Xabi Alonso voor 40k gehaald, geen hele mooie prijs (41/42k gemiddeld) maar ach hij was alvast CDM gemaakt en stond ook in de goede opstelling (4-2-3-1) dus whatever.
Nu tot ik vanavond thuis kom nog proberen te verkopen voor dikke winst (gaat vast niet lukken), anders zet ik hem gewoon in de ploeg.
nou ik denk bijna, win natuurlijk niet alles en ik denk dat er 1 of 2 losses bij staan die ik niet ben gedisconnect.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wow ben je al 27x gedisconnect?
Op die plek niet echt van belang idd.. ik heb ook liever dat ballen gewoon aankomen en dat ze kunnen verdedigen.quote:
Ik had eergisteren een waarbij Santana een driedubbele salto maakte, toen hij op de bal stapte.quote:
Die engine doet meer fout dan dat hij goed doet. Als je tijdens een skill move wordt neergehaald of weggeduwd in de 16 krijg je geen penaltie. Gebeurde net gewoon 3x in een potje, de bal rolt gewoon door en de scheidsrechter fluit niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had eergisteren een waarbij Santana een driedubbele salto maakte, toen hij op de bal stapte.
Ik heb dezelfde frustratie.. Zeer duidelijke strafschoppen die niet gegeven worden, haalt t bloed onder mn nagels vandaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die engine doet meer fout dan dat hij goed doet. Als je tijdens een skill move wordt neergehaald of weggeduwd in de 16 krijg je geen penaltie. Gebeurde net gewoon 3x in een potje, de bal rolt gewoon door en de scheidsrechter fluit niet...
Ik heb vier ploegen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef m25 het volgende:
Hoeveel teams hebben jullie eigenlijk? Ik heb er nu 4 compleet.. (wissels vaak dubbel, die gebruik ik toch niet). Ik vind het alleen zonde om er één weg te doen. Wil eigenlijk nog Falcao voor spaansedivisie team maar geen geld meer voor..
Heb NL team 79, Brazilie team 83, Engelse comp 81 en Spaanse comp 81. En dan ook nog 30 spelers op de tradepile maar die worden niet echt snel meer verkocht laatste week.
2 teams. serie A 83, silvers eredivisie 71. Werk nog aan een soort Nederlands elftal, maar dat heeft absoluut geen haast. Voor dat elftal kan ik natuurlijk Sneijder, Elia en Stekelenburg uit de serie A gebruiken. Maar ik koop niet meer te fanatiek in, even eerst kijken wat de markt doetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef m25 het volgende:
Hoeveel teams hebben jullie eigenlijk? Ik heb er nu 4 compleet.. (wissels vaak dubbel, die gebruik ik toch niet). Ik vind het alleen zonde om er één weg te doen. Wil eigenlijk nog Falcao voor spaansedivisie team maar geen geld meer voor..
Heb NL team 79, Brazilie team 83, Engelse comp 81 en Spaanse comp 81. En dan ook nog 30 spelers op de tradepile maar die worden niet echt snel meer verkocht laatste week.
Joegoslavie met goede chem? Of gewoon uit voormalig Joego? Kan je idd wel goed team van maken..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb vier ploegen:
Spaanse competitie: 82
Portugese competitie: 81
Joegoslavië: 80
Sovjet-Unie: 80
En nog een Iberische combinatie van de 1e twee ploegen (83), maar die gebruik niet echt.
Alle ploegen op 100 chemistry.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef m25 het volgende:
[..]
Joegoslavie met goede chem? Of gewoon uit voormalig Joego? Kan je idd wel goed team van maken..
Had ik gisteren ook... 1 op 1 met de keeper, tik de bal er voorbij. Keeper duikt maar is te laat, maar mijn speler valt wel over hem heen. Geen pingel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die engine doet meer fout dan dat hij goed doet. Als je tijdens een skill move wordt neergehaald of weggeduwd in de 16 krijg je geen penaltie. Gebeurde net gewoon 3x in een potje, de bal rolt gewoon door en de scheidsrechter fluit niet...
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde frustratie.. Zeer duidelijke strafschoppen die niet gegeven worden, haalt t bloed onder mn nagels vandaan
Lol ziek veel.. oke.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb:
Brons 2. Bundesliga
Zilver: Eredivisie
Gold:
Argentinie
Brazilie
Italie
Duitsland
Frankrijk
Serie A
Liga Portuguesa
:/
Haha, dat is waar. Maar tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook... 1 op 1 met de keeper, tik de bal er voorbij. Keeper duikt maar is te laat, maar mijn speler valt wel over hem heen. Geen pingel.
[..]
Het is maar een spelletje
Leuk team, maar je gebrek aan chemistry is qut. Regel een nederlandse manager en geef hem een formatiekaart en zet je spelers in de juist formaties.. Boilesen en Poulsen zijn prima back-ups.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jjHcWvgmbbE05
Ben nog een beetje aan het zoeken naar een reserve Linksback en een manager.
''Het is maar een spelletje'' ????? Je ben toch geen wijf? Voetbal = geen spelletjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook... 1 op 1 met de keeper, tik de bal er voorbij. Keeper duikt maar is te laat, maar mijn speler valt wel over hem heen. Geen pingel.
[..]
Het is maar een spelletje
De Jong > Matavzquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jjHcWvgmbbE05
Ben nog een beetje aan het zoeken naar een reserve Linksback en een manager.
Formatiekaartjes kosten me al ruim 5k per keer, dat kan ik net zo goed de spelers direct in de goede formatie kopen. Alleen zijn de spelers die ik wilde niet voor de goede prijs in mijn formatie te verkrijgen dus kocht ik ze zo maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk team, maar je gebrek aan chemistry is qut. Regel een nederlandse manager en geef hem een formatiekaart en zet je spelers in de juist formaties.. Boilesen en Poulsen zijn prima back-ups.
Waarom doe je dat uberhaupt niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Formatiekaartjes kosten me al ruim 5k per keer, dat kan ik net zo goed de spelers direct in de goede formatie kopen. Alleen zijn de spelers die ik wilde niet voor de goede prijs in mijn formatie te verkrijgen dus kocht ik ze zo maar.
Een Chem van 85 is toch vrij goed? Als ik nog een manager in de goede formatie heb zal dit misschien 90 zijn.
Ik heb nog 4,8k en ik hoop dit nog te verdubbelen door mijn tradepile. Maar als ik straks geld genoeg heb wil ik een CAM -> CM op Eriksen los laten.
Omdat de markt op de PC een stuk kleiner is, en de spelers niet te koop stonden in de formatie die ik wilde hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom doe je dat uberhaupt niet?
Chrome?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Confetti het volgende:
Voor iedereen die maar niet in de WebApp geraakt :
Download en installeer Reloadevery : https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/reloadevery/
Als je dat scherm krijgt van cap reached doe je rechtermuisknop > herlaad iedere >> op 5 seconden zetten.
Dan refresht die gewoon vanzelf en zit je er binnen 10 minuten wel in. Zodra je er inzit maakt het niet meer uit dat de addon blijft refreshen als je toevallig weg bent, je blijft ingelogd.
Internet explorer users hebben pech gehad
Relaxed. Heb 'm meteen aangezetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Confetti het volgende:
Voor iedereen die maar niet in de WebApp geraakt :
Download en installeer Reloadevery : https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/reloadevery/
Als je dat scherm krijgt van cap reached doe je rechtermuisknop > herlaad iedere >> op 5 seconden zetten.
Dan refresht die gewoon vanzelf en zit je er binnen 10 minuten wel in. Zodra je er inzit maakt het niet meer uit dat de addon blijft refreshen als je toevallig weg bent, je blijft ingelogd.
Internet explorer users hebben pech gehad
Hij werktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/chrome-reload maar heb geen verstand van Chroma dus succes
Zet anders de cross op semi-assisted, helpt misschien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Voorzetten gaan helemaal nooit goed. Heb nu bijna 100 potjes gespeeld, als ik 1 goede voorzet heb gegeven is dat veel.
150 als je geluk hebt... In FUT11 waren die in ieder geval niets waardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:12 schreef Iceman21 het volgende:
Wat kan ik vragen voor een 3-4-2-1 Golden Shiny Manager?
Ik ga wel even met die settings kloten inderdaad. Paar van die assists op semi zetten ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zet anders de cross op semi-assisted, helpt misschien.
Shiny managers zijn per definitie wel wat waard, omdat ze +3 contracts hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
150 als je geluk hebt... In FUT11 waren die in ieder geval niets waard
AH sorry ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat hij een manager training kaart bedoelde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shiny managers zijn per definitie wel wat waard, omdat ze +3 contracts hebben.
800 ofzo minimaal
Bedoel ik ook. Die kaarten waarmee je de formatie van je manager kan changen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
AH sorry ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat hij een manager training kaart bedoelde.
Daar heb je geen shiny, die zijn allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Bedoel ik ook. Die kaarten waarmee je de formatie van je manager kan changen.
Raar dat die waardeloze formatie shiny is!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef Iceman21 het volgende:
[ http://img571.imageshack.us/img571/3712/22222dq.png (copy/paste deze link) ]
Dit is shiny toch of begrijp ik nou iets verkeerd?
Crossen op manual is gewoon kut, omdat je tegelijkertijd aan het focussen bent op de dribbel van je eigen speler. Daardoor schiet je de bal vrij vaak richting het doel in plaats van richting de spits. Semi-assisted is wel lekker, nog wel controle maar geen verneukte crosses telkens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga wel even met die settings kloten inderdaad. Paar van die assists op semi zetten ofzo.
Ik 1 en daar zat Kompany in met 84 en Rami met 81 hihi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef Iceman21 het volgende:
6 pakje geopend, beste speler is een cm van 76 die je voor 500 verkoopt.
overigens in 6 pakjes 2x het uitshirt van Ajax gehad, 1x PSV uit en nu weer PSV thuis. Wat the testikel is dat toch steeds :S
Plaats je team is, ik speel 4-2-3-1 en twijfel of ik een brazil team wil maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Fijn dit.Ik heb een volledig Braziliaans Skill-team te koop in 4-2-3-1. Ik speel liever 4-2-2-2 kom ik na een wedstrijdje of 800 achter.
Link graag, ik ben misschien wel geïnteresseerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Fijn dit.Ik heb een volledig Braziliaans Skill-team te koop in 4-2-3-1. Ik speel liever 4-2-2-2 kom ik na een wedstrijdje of 800 achter.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Plaats je team is, ik speel 4-2-3-1 en twijfel of ik een brazil team wil maken.
Caceres is wel de op 1 na snelste CB van La Ligaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef Iceman21 het volgende:
Jeuj pakje nummer 8: Caceres en Perisic... wtf heb ik er allemaal aan EA!!! Electronic Assholes
Verkeerde topicquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef maffemaniak het volgende:
Vraagje:
Ik wil Assaidi kopen, maar Heerenveen wil de speler niet verkopen, kan ik hier iets aan doen om hem alsnog te halen, of is het dan gewoon pech hebben?
Ah, je bedoelt 't op die manierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter tochDie man heeft een goede vrije trap. Vraag maar aan Santello.
Cambiasso, De Rossi en Vidalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Spierpijn888 het volgende:
Welke CDM's voor me Serie A team in 4222?
Zijn er behoorlijk wat om uit te kiezen
3 bovenstaande zijn het best. Ambrosini is ook niet verkeerd maar net als Motta erg traag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cambiasso, De Rossi en Vidal
De rest is stukken minder.
Troost je, ik heb na 15 packs ofzo, ook pas 1 fatsoenlijke speler gehad (Torres).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:56 schreef Heskeysucks het volgende:
Me beste speler in een pack van 7.5 K was Fabio.
Maar dan heb je wel die 15 packs eruit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb na 15 packs ofzo, ook pas 1 fatsoenlijke speler gehad (Torres).
Ja, die packs zijn niet zo heel erg winstgevend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb na 15 packs ofzo, ook pas 1 fatsoenlijke speler gehad (Torres).
En hou je dus nog geen flikker overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel die 15 packs eruit.
50 meter was het, wat een baasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter tochDie man heeft een goede vrije trap. Vraag maar aan Santello.
De enige manier om te "winnen" met pakjes is om er één te kopen en daar Ronaldo in te krijgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En hou je dus nog geen flikker over
Rooney of Messi neem ik ook wel genoegen mee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De enige manier om te "winnen" met pakjes is om er één te kopen en daar Ronaldo in te krijgen.
Klopt, meestal zit er nog wel 2k-3k in, ook qua contracten en injuries.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rooney of Messi neem ik ook wel genoegen mee hoor.
Maar ach, zelfs een waardeloos pakje heeft altijd wel wat waarde. Een pakje van 7.500 dat nog geen 1.000 waard is moet ik nog tegen komen, en ik heb toch echt hele slechte pakjes gehad.
Lol, heb natuurlijk altijd interesse in Neymar bijvoorbeeld, maar die is waarschijnlijk onbetaalbaar.quote:
Die 50.000 coins zijn minder waard dan het echte geld dat jij erin stoptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef Iceman21 het volgende:
9e pakje: Weer Caceres!
Godverdomme het is dat ik nog 100 punten heb dus koop ik nog 1 pakje, maar heb nu 9 pakjes gekocht en alleen Farfan en Samuel gehad...
je zou maar 50.000 coins gespendeerd hebben aan die onzin dan krijg ie toch ook huilbuien pfff
Held, werkt perfectquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/chrome-reload maar heb geen verstand van Chroma dus succes
Oke. Voeg me maar toe. Rijstbalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Confetti het volgende:
Iemand potje op FUT 12 nu?
Als je me kunt verslaan krijg je 15k als beloning
Forlan kopen? linkt lichtgroen met Hernandez naast hem en komt ook uit de serie A.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Spierpijn888 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ihX4xLxBbbE6r
Rennen maar
O ja want huntelaar heeft ook zon verwoestend afschot en is ook zon wereldspeler.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:58 schreef Iceman21 het volgende:
Is het jullie opgevallen dat EA Huntelaar veranderd heeft? had 81 voor schieten en zijn overall was ook 81. Nu is het beiden 82. Schiet je lekker mee op.
Overigens onvoorstelbaar dat hij geen schieten in de 90 heeft maar goed....
Shooting is een average van alles dat met schieten te maken heeft..zo goed is hij niet buiten de 16, al heeft hij nog een vrij fatsoenlijke vrije trap.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:58 schreef Iceman21 het volgende:
Is het jullie opgevallen dat EA Huntelaar veranderd heeft? had 81 voor schieten en zijn overall was ook 81. Nu is het beiden 82. Schiet je lekker mee op.
Overigens onvoorstelbaar dat hij geen schieten in de 90 heeft maar goed....
Zijn finishing zal wel in de 90 zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shooting is een average van alles dat met schieten te maken heeft..zo goed is hij niet buiten de 16, al heeft hij nog een vrij fatsoenlijke vrije trap.
Inderdaad, stel dat finishing 92 is long distance 72 dan kom je al op die 82. Volley zit er geloof ik ook nog in verwerkt ofzo, maar goed..het is wel logisch dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn finishing zal wel in de 90 zijn
Hoeveel was het geworden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je team is echt gruwelijk!en je speelt echt onvoorspelbaar
Google het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef Heskeysucks het volgende:
Waarom zit de Turkse competitie niet meer in fifa ?
Nee serieus, het is toch vreemd dat de Turkse competitie ineens weg is?quote:
Nee serieus, google hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Nee serieus, het is toch vreemd dat de Turkse competitie ineens weg is?
Misschien heeft dat omkopingschandaal ermee te maken?
Klikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Nee serieus, het is toch vreemd dat de Turkse competitie ineens weg is?
Misschien heeft dat omkopingschandaal ermee te maken?
Mwauh, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit jij niet in het verkeerde topic?
Daar moet iets gecorrigeerd worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef Rijst het volgende:
Ik weet al waarom ik gister dat laatste clubs potje fucking slecht speelde. G-Low was een verdediger.
Ga weg, nerd xDquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar moet iets gecorrigeerd worden.
Noop!!! Vanavond herkansing?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef Rijst het volgende:
Ik weet al waarom ik gister dat laatste clubs potje fucking slecht speelde. G-Low was een verdediger.
Das zo kut, heb ik ook wel eens last van sinds kort. 10x overnieuw opstartenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef n0ir het volgende:
Ik ben alweer 5 minuten aan het proberen om m'n xbox het schijfje te laten lezen![]()
![]()
![]()
hier ook een hele hele slechte dag. Ben nu maar tegen de dwergen gaan spelen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik speel voorlopig even geen FUT meer. Wat een frustratie levert dat voor mij op zeg.
Is goed jung!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Strakkies clubben? Kwart over 8 ofzo?
Dat is niet een goede deal!quote:
Ligt er aan,de keren dat ik keek kon ik hem niet voor dat bedrag krijgen, maar ja, ik moet hem in 4-1-2-1-2 hebben..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is niet een goede deal!
En nog steeds.. Zal ik maar leaven dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wacht al een half uur op het moment dat m'n tegenstander leavet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef Toefjes het volgende:
Nog iemand clubben? Met zn 2en is het maar karig
Sowieso het beste aantal als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders beginnen we alvast met zn 3en. el blanchito en ik zijn er al..
Mijn pop komt nog te kort. 2 wedstrijden tegen de dwergen waren te weinig, haha. Morgen dagje vrij, ga ik nog wel wat meer accomplishments doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef el-blanchito het volgende:
eerste wedstrijd in de club en dan gelijk MOTM met een 9.3
lekker gespeeld boys
Moet je echt ff doen jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn pop komt nog te kort. 2 wedstrijden tegen de dwergen waren te weinig, haha. Morgen dagje vrij, ga ik nog wel wat meer accomplishments doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha Toefjes jouw schoten zijn echt slecht
Ja, ik doe echt alleen met de finesse, zoals altijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha Toefjes jouw schoten zijn echt slecht
Neuh, heb gedouchet, gefapt, gestudeerd, geFOK!t en geyoutubet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering, heb je echt 2 uur zitten wachten?
Eerst douchen en daarna fappen? Smeerpeukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neuh, heb gedouchet, gefapt, gestudeerd, geFOK!t en geyoutubet.
Tegelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Eerst douchen en daarna fappen? Smeerpeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |