Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door StijnDa op 12-10-2011 23:56:14 ]
Real ook hoor... benzema is/lijkt fucking snel en ronaldo met tricks is dodelijk:Pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Geen chick
Maar barca op fifa is echt fijn hoor. Je moet beetje weten hoe je ermee moet spelen maar dan gaat het wel lekker.
Real is beter dan barca vind ik, maar ook saaier. Ronaldoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real ook hoor... benzema is/lijkt fucking snel en ronaldo met tricks is dodelijk:P
En wat je zegt niet iedereen kan met barca spelen, veel kiezen hun omdat rating hoog is maar alsnog verliezen ze hard...
PC-users hebben geen smaak. Laetitia Casta +1.quote:
Messi en 10 bronzes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Inkoopwaarde van mijn teams+coins+waarde op tradepile = 585K. Nog een week of 2 en ik kan vragen of iemand hier ervaring heeft met Messi
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.quote:
Valt je vies tegen hoe 1 zon speler je hele rating omhoog haalt. Ik kom nu puur door Zlatan alleen nog maar 4-5 sterren teams tegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.
Serieus? Best bizar eigenlijk, of misschien is er gewoon niemand available voor bronze potjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Valt je vies tegen hoe 1 zon speler je hele rating omhoog haalt. Ik kom nu puur door Zlatan alleen nog maar 4-5 sterren teams tegen.
Njah, ik heb verder niet alleen bronzes... 3 golds, 7 silvers en 1 bronze. En bank vol lage bronzes, haal ik 3,5 sterren mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Serieus? Best bizar eigenlijk, of misschien is er gewoon niemand available voor bronze potjes?
Voor het humorgehalte legendarischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel lol, en dan je team Trololololo noemen. Bij keuzescherm zie je dan 65 - 60 - 60 ofzo, staat Messi ineens in de spits.
OP Geupdatequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Geen chick
Maar barca op fifa is echt fijn hoor. Je moet beetje weten hoe je ermee moet spelen maar dan gaat het wel lekker.
jaquote:
Ze beweert van niet, maar ze beweert ook dat ze er beter uit ziet dan de vrouwen uit de OP, dusja...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Jullie weten dat Cara gewoon een vent is toch?
Jawel. Hij heeft zelf toegegeven dat ie een vent is. Waren jullie denk ik niet op FOK!.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze beweert van niet, maar ze beweert ook dat ze er beter uit ziet dan de vrouwen uit de OP, dusja...
Mij ook best hoor. Er luistert toch niemand naar PC usersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft zelf toegegeven dat ie een vent is. Waren jullie denk ik niet op FOK!.
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij ook best hoor. Er luistert toch niemand naar PC users
Dat is normaal man. Of ben je wel een man?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijkt
Of zit FOK! daar vol mee en zien jullie dat zovaak?
XDquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Stekelenburg voor 4k op de kop weten te tikken4231 formatie. Mijn serie A team wordt beter en beter. Zonet 6-0 voor tegen een kerel die niet bepaald slecht was, alleen speel hij met 3 verdedigers
6-4 gewonnen, 2e helft alleen maar zitten pielen XD
Is 4k cheap btw voor Stekelenburg?
Ja dat is vrij freaky idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
True maar is toch freaky dat ie zichzelf eerst als vrouw uitgeeft en daarna toch een man blijkt
Of zit FOK! daar vol mee en zien jullie dat zovaak?
Toe maar, op de ultimatedb.nl zie je wat voor koopje je hebt. Ik heb moeten zwoegen toen om hem onder de 10K te krijgen, 9100 is het uiteindelijk geworden. Ben je spekkoperquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Stekelenburg voor 4k op de kop weten te tikken4231 formatie. Mijn serie A team wordt beter en beter. Zonet 6-0 voor tegen een kerel die niet bepaald slecht was, alleen speel hij met 3 verdedigers
Nog wel, maar met die pack glitch gaat de prijs bergafwaarts. Heb Stekelenburg nog voor 10k verhandeld een halve week geleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Niet als haar team meer waard is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn, een FUT spelende vriendin?
Zou mij een verkeerd gevoel geven, praten over FUT met je vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn, een FUT spelende vriendin?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet als haar team meer waard is.
Traden met je vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou mij een verkeerd gevoel geven, praten over FUT met je vriendin
[..]
Verontwaardigd zijn als zij Robben uit een pakje trekt... Nee, beter van nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Traden met je vriendinEn haar vervolgens de kop in slaan wanneer ze niet wil onderhandelen
Op haar account inloggen en haar C. Ronaldo stelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Traden met je vriendinEn haar vervolgens de kop in slaan wanneer ze niet wil onderhandelen
C-Ron van jou, C-ron van mijhij, C-Ron van ons allebei. Maar gekregen van mijn moeder, van MIJN moeder dus van mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op haar account inloggen en haar C. Ronaldo stelen.
Vriendin:
"Waarom?"
Jij:
"Beetje Ronaldo in je team omdat ie lekker is zeker! Ik stop toch ook geen lekkere wijven in de spits?"
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef Stringer het volgende:
Hayden Panettiere wat een lekker wijf.
Wij hebben een nederlandse versie: Ingrid Jansen
[ afbeelding ]
quote:
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehadquote:
Kijk dat paardenhoofd dan. Future Ankie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Stringer het volgende:
[..]Zet je arugmenten lekker kracht bij met een smiley
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Die vergelijking.
Die Ingrid mag de veters van de schoenen van het paard van Hayden nog niet eens strikken.
Je kan van iedereen wel een caption maken waar die op een retard lijktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gigi Ravelli als belspelsletjeTim's UI
Nog steeds freakyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehad![]()
Niet verkeerd, maar niet zoals Haydenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef Stringer het volgende:
Hayden Panettiere wat een lekker wijf.
Wij hebben een nederlandse versie: Ingrid Jansen
[ afbeelding ]
Hahaha die foto. Lijkt wel een blonde Thaise transsexueel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gigi Ravelli als belspelsletjeTim's UI
Oh ik vergat nog een vraag te stellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga toch weg. Een halve dag terugtrollen omdat ik dat pc gekanker zo zat was. Ik heb van bijna elke user uit dit topic een pm gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |