Genot.quote:
Terechte constatering.quote:
Dan nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest er om 6.30 al uit lieve schat.
Misschien dat mijn tijdschema niet is gewend aan "vroeg" opstaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt.. echt triest dat je dit vroeg vindt
Deze vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien dat mijn tijdschema niet is gewend aan "vroeg" opstaan?
Was niet echt een vraag maar meer een conclusie die jij zelf zou moeten trekken, maar ja, het is nog vroeg hè?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik niet beantwoorden.
Dan was je vraagteken niet op zijn plaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Was niet echt een vraag maar meer een conclusie die jij zelf zou moeten trekken, maar ja, het is nog vroeg hè?
17:00, dat is pas een kuttijd, precies tijdens etenstijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww, maar wel een hele dag om te leren. Die van vrijdag ook in de avond?
Gewoon pizza laten bezorgen joh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
17:00, dat is pas een kuttijd, precies tijdens etenstijd.
ja, genot, lekker een pizza eten tijdens m'n tentamen.quote:
Bazenvoedselquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, genot, lekker een pizza eten tijdens m'n tentamen.
Vanavond perspectieven op recht, morgen een taaltoets.quote:
Succes.. ik heb over 2 weken privaatrecht en taaltoets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanavond perspectieven op recht, morgen een taaltoets.
Dankje. Jij ook succes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Succes.. ik heb over 2 weken privaatrecht en taaltoets.
Ja, van plastic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Ligt er een lekker wijf in je bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Wat doet een magnetron wat jullie blackberrys niet doen...PINGOvergebruikte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Tot volgende week donderdag geen les meer hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:59 schreef Kaasrol het volgende:
Haha
Net pas wakker, vandaag geen les
Waar?quote:
Herfstvakantie na vrijdagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tot volgende week donderdag geen les meer hebben.![]()
allesgratisafhalen.nl zal nog wel wat hebbenquote:
kquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
allesgratisafhalen.nl zal nog wel wat hebben
Alsof jij deze of volgende week college hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Homo's jullie, met je herfstvakantie.
Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof jij deze of volgende week college hebt
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.
Goede troll man. Chapeau.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Wat doet een magnetron wat jullie blackberrys niet doen...PINGWelke grafmongool heeft nou een blackberrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vooral die derpface die die erbij trekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef ThaTim het volgende:
Piccolo+ YEAAAAAAAAAAAAAH = 100% Genot
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoho reken jij nu niet buiten de Gregory van der Wiel klacht?
Haha, genot. Ik krijg ook nog eenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef xCore het volgende:
R_R, je topic wordt genoemd in KLB!!!![]()
[..]
Hallo jij.quote:
Ja, over een kwartiertje ga ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, bijna naar de toets?
Ok! Goed doorgelezen nog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, over een kwartiertje ga ik.
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok! Goed doorgelezen nog?
emo'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Joosterd het volgende:
Gister zaten 2 emo rock gasten keihard over DBZ te praten
Oke, netjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.
Eeensch! Dat dan weer wel.quote:
VERTELquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Busje richting huis. Wat een dag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |