quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan speel ik panfluit op je begrafenis.
450 minuten lang.
Dat word echt fantastisch.
Dat is wel beter als je je broek nog aan wilt de volgende dag ja.quote:
Die hebben we ook nodig. Bedankt voor de opofferingquote:
Ik zou dan geeneens doodgaan, als ik weet dat er een belg komt...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef Marie30 het volgende:
Ik kom zodat er een Belg op haar begrafenis is.
Ik beloof te komen...dus nu ben je onsterfelijk... het mooiste geschenk ever heb je nu gekregen van een Belg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou dan geeneens doodgaan, als ik weet dat er een belg komt...
Damn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik beloof te komen...dus nu ben je onsterfelijk... het mooiste geschenk ever heb je nu gekregen van een Belg.
HeatWavequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Barbapapamama het volgende:
wie gaat der trouwens opstoken?
Dankzij een Belg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn.
Keerzijde, ik ga meer seks hebben dan ieder ander persoon ooit op aarde.
Ga je nu mijn hele leven verpesten?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
We laten haar opzetten door chuck testa.
Als je iedere Belg omlegt, dan kan ik niet meer op je begrafenis komen en heb je dus ook niet tijd zat om dat te doen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nu mijn hele leven verpesten?
Ik ga persoonlijk iedere belg omleggen, toch tijd zat. En dat is dan ook dankzij jou.
Jou als laatste natuurlijk. En daarna kan ik inderdaad vredig sterven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je iedere Belg omlegt, dan kan ik niet meer op je begrafenis komen en heb je dus ook niet tijd zat om dat te doen...
Je begrijpt het concept precies niet goed hé? En ik zou zweren dat je er zelf opgekomen was...
In the meantime...seks?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jou als laatste natuurlijk. En daarna kan ik inderdaad vredig sterven.
De muziek, het friet en de regeringquote:
Muziek, mwah. Patat mogen ze houden, en die regering.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De muziek, het friet en de regeringOké, de walen mogen eraan, maar laat de Vlamingen met rust!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |