Is niet paniekerig, is fucking irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, schattig, al die paniekerige HETLUKTNIET-reacties. Ik kan nu even niets, want m'n iPhone 4 is net verkocht en morgen komt pas de nieuwe (witte
met het dubbele aan geheugen
) dus ik kan niets anders dan wachten
.
De link naar de uitleg voor een tethered jailbreak.. Voor wie erom vroegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.iphonejailbrok(...)eak-ios-5-guide.html
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is niet paniekerig, is fucking irritant.
Teeeheehehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK HALLELUJAH GOD BESTAAT EINDELIJK IS HET MIJ GELUKT OMGOMGOMGOMGOMG IM GOING TO CUM
Blijven proberen, zit in de servers van Apple.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef very het volgende:
Iedereen met een 3200 melding...hebben jullie een 3gs of krijgt men die melding ook op een iPhone 4?
Maar als de update eenmaal gedownload is, dan staat de rest toch los van apple-servers?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blijven proberen, zit in de servers van Apple.
quote:Er zijn 1667 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (261 leden en 1406 gasten)
Nee ivm iCloudquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef very het volgende:
[..]
Maar als de update eenmaal gedownload is, dan staat de rest toch los van apple-servers?
hier op Ipad2 ook wifi versiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef very het volgende:
Iedereen met een 3200 melding...hebben jullie een 3gs of krijgt men die melding ook op een iPhone 4?
Hoe krijg je hem überhaupt weg?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef jna het volgende:
Meer mensen last van dat die aandelenwidget gewoon terug blijft komen, ook al sleep je 'm weg?
instellingen -> berichtgeving -> aandelenwidget -> uit gedaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef jna het volgende:
Meer mensen last van dat die aandelenwidget gewoon terug blijft komen, ook al sleep je 'm weg?
Settings -> Messages.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Update ging in een keer goed...
Maar waar zie je de instellingen van het notificatie centrum, en waar zit dat Apple message gebeuren?
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef jna het volgende:
Oh laat maar, je moet er gewoon op drukkendie aandelenwidget
Ik zie het, wel erg handig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Settings -> Notifications -> Stock Widget -> off.
Ja maar daar kan ik iMessage alleen aanzetten, ik zie niet waar ik kan versturen of zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Settings -> Messages.
Eigenlijk zit alles gewoon direct bij settings.
Vals alarm, toen die bijna klaar was met herstellen weer error 3200.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef MaximumRush het volgende:
Eindelijk lijkt het iets te doen.
Icoon kan inderdaad niet weg, jammer is dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik kan het icoontje daar niet weg halen, kan alleen de meldingen weg halen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Redrose. het volgende:
Weet iemand misschien waar je iMessage kan vinden?
Die moet je nog instellen geloof ik. Daarvoor ga je naar instellingen, berichten, hier vink je iMessage aan en uit en de rest wijst zich vanzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Redrose. het volgende:
Weet iemand misschien waar je iMessage kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |