Is niet paniekerig, is fucking irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, schattig, al die paniekerige HETLUKTNIET-reacties. Ik kan nu even niets, want m'n iPhone 4 is net verkocht en morgen komt pas de nieuwe (witte
met het dubbele aan geheugen
) dus ik kan niets anders dan wachten
.
De link naar de uitleg voor een tethered jailbreak.. Voor wie erom vroegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.iphonejailbrok(...)eak-ios-5-guide.html
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is niet paniekerig, is fucking irritant.
Teeeheehehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK HALLELUJAH GOD BESTAAT EINDELIJK IS HET MIJ GELUKT OMGOMGOMGOMGOMG IM GOING TO CUM
Blijven proberen, zit in de servers van Apple.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef very het volgende:
Iedereen met een 3200 melding...hebben jullie een 3gs of krijgt men die melding ook op een iPhone 4?
Maar als de update eenmaal gedownload is, dan staat de rest toch los van apple-servers?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blijven proberen, zit in de servers van Apple.
quote:Er zijn 1667 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (261 leden en 1406 gasten)
Nee ivm iCloudquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef very het volgende:
[..]
Maar als de update eenmaal gedownload is, dan staat de rest toch los van apple-servers?
hier op Ipad2 ook wifi versiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef very het volgende:
Iedereen met een 3200 melding...hebben jullie een 3gs of krijgt men die melding ook op een iPhone 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |