quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Het is me nooit opgevallen eigenlijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, dat zeggen alle mensen buiten Nederland over Nederlandse dames en hun spijkerjack
Mij eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is me nooit opgevallen eigenlijk!
Ik hoor het wekelijks van Europese vrouwen en het is ook zo, het is echt zo typisch Nederlands.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is me nooit opgevallen eigenlijk!
Toch eens op letten dan. Ik heb zelf ook een spijkerjack, maar die heb ik niet zo heel vaak aan. Het is OF te warm OF te koud.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het wekelijks van Europese vrouwen en het is ook zo, het is echt zo typisch Nederlands.
En zo vreselijk vormloos bij de meeste vrouwen ook.
Nu is het te koud, vanaf de lente en zomerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens op letten dan. Ik heb zelf ook een spijkerjack, maar die heb ik niet zo heel vaak aan. Het is OF te warm OF te koud.
Ik heb er volgens mij nooit eentje gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens op letten dan. Ik heb zelf ook een spijkerjack, maar die heb ik niet zo heel vaak aan. Het is OF te warm OF te koud.
Ben je stiekem een vrouwtje dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nooit eentje gehad
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Ze doen ook net alsof ze die mensen echt op straat uitkiezen he
Want mannetjes hebben er altijd eentje gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je stiekem een vrouwtje dan?
Mannen dragen ze zelden. Het zijn de vrouwen die er mee lopen in Nederland.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Want mannetjes hebben er altijd eentje gehad?
quote:
quote:
Dan kan ik toch gewoon een mannetje zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen dragen ze zelden. Het zijn de vrouwen die er mee lopen in Nederland.
we beginnen hier in dit topic ook een tietenobsessie te krijgen geloof ikquote:
Ik had 'm alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
we beginnen hier in dit topic ook een tietenobsessie te krijgen geloof ik
Nee maar de smilies maken het gewoon af van jou en Karinaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
we beginnen hier in dit topic ook een tietenobsessie te krijgen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |