Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, notquote:
Je kunt wel bezwaar indienen neem ik aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, not
Zal zo eens bellen. Dit kan toch niet? 140 euro minderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je kunt wel bezwaar indienen neem ik aan?
Tsja dat vinden zij dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, not
Mijn moeder verdient nog geen 1500euro per maand en is alleen. Ik heb geen vader. Hoe wil ze dat ooit gaan betalen icm met huur enzo. Dit kan toch niet normaal zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Tsja dat vinden zij dan.
Klinkt misschien lullig maar wees blij dat je het hebt gehad en niet terug hoeft te betalen.
Door een fout van hun heb ik 3 maanden gewoon niets gehad omdat ze daarvoor teveel aanvullende beurs hadden gegeven.
Gelukkig had ik van dat jaar ervoor nog opgespaard aangezien het toen meer dan een half jaar heeft geduurd voordat ik uberhaupt aanvullende kreeg(terwijl ik er gewoon recht op heb).
En ben eerlijk gezegd benieuwd wanner ik het hoor voor 2012 aangezien er in de brief gister stond dat ze de gegevens van mn vader nog moeten krijgen van de belastingdienst(daar ligt het hele probleem).
Is het ook niet, mijn moeder verdient misschien iets meer, maar ook alleen, en vader geen contact mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient nog geen 1500euro per maand en is alleen. Ik heb geen vader. Hoe wil ze dat ooit gaan betalen icm met huur enzo. Dit kan toch niet normaal zijn?
Nee heb helemaal geen last van de lift hoor. Ik vind het wel handig eigenlijk. Helemaal nu met dat kutweer enzo. Ik wordt niet nat, ik stap de lift in, ga naar de parkeerkelder, stap mijn droge vorst- en sneeuwvrije autootje in en tuf aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHA geweldig
jij zit trouwens wel kut daar in dat hoekje, of heb je er verder geen last van?
en wie is het dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is geen dubbelganger hoor... qua lichaamsomvang en haar lijkt ze wel wat, maar een kop groter, spreekt zeer beschaafd Nederlands en woont in een wijk waar ze zwembaden in de tuin hebben... nah
Godsamme Puckzzz, ik ben toch veel knapper manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en wie is het dan?
Ik dacht wel ff dat jij het was
IRL wel Skjoetje...TV maakt 20 kilo dikker he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme Puckzzz, ik ben toch veel knapper man![]()
Is iemand die in een realityserie voorbijkwam en die Magnificat voor mij aanzag
Gij het een veul knapper snoetjen gij !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het niet eens over het vet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij het een veul knapper snoetjen gij !
* PriemGirl knijpt in skjoes wangen
he bah! En dat moeten ze eerst verder onderzoeken zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef princess-a het volgende:
Ik zit al meer dan een uur lang te doen alsof ik niet jeuk krijg van de eerste zin van de brief van het ziekenhuis die ik vanmiddag kreeg..
"Geachte mevrouw H...
Onlangs is bij u een afwijking in één van uw borsten vastgesteld. U bent door uw huisarts doorverwezen naar onze polikliniek"
In plaats van happy happy joy joy omdat mn borsten eindelijk verkleind mogen worden, ben ik nu bluh omdat er een knikkertje in zit en mijn tepel ingetrokken is
Ook op iPod en iPad volgensmij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
kun je wordfeud alleen op je telefoon doen? Teleurstellend
oh cool!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook op iPod en iPad volgensmij.
@Mss een knobbeltje inderdaad..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he bah! En dat moeten ze eerst verder onderzoeken zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |