en wie is het dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is geen dubbelganger hoor... qua lichaamsomvang en haar lijkt ze wel wat, maar een kop groter, spreekt zeer beschaafd Nederlands en woont in een wijk waar ze zwembaden in de tuin hebben... nah

Godsamme Puckzzz, ik ben toch veel knapper manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en wie is het dan?
Ik dacht wel ff dat jij het was

IRL wel Skjoetje...TV maakt 20 kilo dikker he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme Puckzzz, ik ben toch veel knapper man
Is iemand die in een realityserie voorbijkwam en die Magnificat voor mij aanzag

Gij het een veul knapper snoetjen gij !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het niet eens over het vet

quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij het een veul knapper snoetjen gij !
* PriemGirl knijpt in skjoes wangen

he bah! En dat moeten ze eerst verder onderzoeken zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef princess-a het volgende:
Ik zit al meer dan een uur lang te doen alsof ik niet jeuk krijg van de eerste zin van de brief van het ziekenhuis die ik vanmiddag kreeg..
"Geachte mevrouw H...
Onlangs is bij u een afwijking in één van uw borsten vastgesteld. U bent door uw huisarts doorverwezen naar onze polikliniek"
In plaats van happy happy joy joy omdat mn borsten eindelijk verkleind mogen worden, ben ik nu bluh omdat er een knikkertje in zit en mijn tepel ingetrokken is

Ook op iPod en iPad volgensmij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
kun je wordfeud alleen op je telefoon doen? Teleurstellend

oh cool!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook op iPod en iPad volgensmij.

@Mss een knobbeltje inderdaad..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he bah! En dat moeten ze eerst verder onderzoeken zeker?

quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
@Mss een knobbeltje inderdaad..
Het moet inderdaad eerst verder onderzocht worden. Ze gaan fotos maken, een echo en dan wordt er met een spuitje vocht uit mn borst gehaald en onderzocht.. Al met al ben ik maandag van 9.30 tot 14.30 bij verschillende chirurgen
 Hoop dat het niet meer is dan een ontstoken klier..... *gaat duimen dat er niks aan de hand is*
 Hoop dat het niet meer is dan een ontstoken klier..... *gaat duimen dat er niks aan de hand is*

Jeetje. Nouja, ze gaan iig meteen kijken, dus dat is mooi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het moet inderdaad eerst verder onderzocht worden. Ze gaan fotos maken, een echo en dan wordt er met een spuitje vocht uit mn borst gehaald en onderzocht.. Al met al ben ik maandag van 9.30 tot 14.30 bij verschillende chirurgen

Heftig, heel veel sterktequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef princess-a het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |