Mjah, daar dacht ik ook aan. Maar ik had gelukkig al mijn spullen nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wss merkte ze dat je d'r doorhad en heeft toen een smoesje bedacht waarom ze zo dicht achter je liep.. je parfum. Mss wilde ze je beroven.
Love nog iets van The Body Shop. Niet zo'n hele bijzondere dus. Ze bleef maar zeggen dat ze het zo apart vond dat ik parfum opdeed op een gewone dag want dat was toch voor een speciale gelegenheid...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
of ze wilde de parfum extra goed ruiken voor ze er iets over zou zeggenwelke heb je op?
Noujá! Wat bijzonder!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik wil iedere dag lekker ruiken
Same here, alhoewel ik gisteren uit cheapo overwegingen Au de toilette heb gekocht maar hij valt zeker niet tegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik draag eigenlijk ook altijd parfum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Zeg, ga jij niet naar metho? Schande!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer aan het wachten tot mijn trein vertrekt op de uni
Wat een leventje hebben jullie tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, ga jij niet naar metho? Schande!![]()
(niet dat ik ga...)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here, alhoewel ik gisteren uit cheapo overwegingen Au de toilette heb gekocht maar hij valt zeker niet tegen.
Anais Anais
Oh en willen jullie de brief lezen die ik terug ga sturen n.a.v. kutbuuf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar stond je fiets nu in de hal of op de gallerij? Dat is uit het eerste stukje niet helemaal duidelijk...Don't come closer, I might hurt you
Metho gaat niet door!!quote:Op [url=http://for
um.fok.nl/topic/1722910/9/25#103033927]donderdag 13 oktober 2011 12:51[/url] schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, ga jij niet naar metho? Schande!![]()
(niet dat ik ga...)
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een leventje hebben jullie toch
Oh, bwhehehequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here, alhoewel ik gisteren uit cheapo overwegingen Au de toilette heb gekocht maar hij valt zeker niet tegen.
Anais Anais
Oh en willen jullie de brief lezen die ik terug ga sturen n.a.v. kutbuuf?Goeie brief. Misschien kun je er nog iets inzetten over dat ze er jou nooit over heeft aangesproken maar meteen een klacht in heeft gediend. Het was wel fatsoenlijk geweest als ze jou er eerst op aan had gesproken en jullie er niet uit waren gekomen ze dán misschien een klacht had kunnen indienen (los staande van de belachelijke situatie waar ze om zeikt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Ze heeft me wel aangesproken en daarop heb ik meteen heel vriendelijk mijn fiets verplaatst. Zelfs afgelopen zaterdag terwijl ik aan het hannesen was met fiets/tas/sleutel...toen begon ze wéér. Toen heb ik gezegd dat ik het gezeur erover beu was en heb haar heel vriendelijk doch dringend een goedemorgen gewenst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeie brief. Misschien kun je er nog iets inzetten over dat ze er jou nooit over heeft aangesproken maar meteen een klacht in heeft gediend. Het was wel fatsoenlijk geweest als ze jou er eerst op aan had gesproken en jullie er niet uit waren gekomen ze dán misschien een klacht had kunnen indienen (los staande van de belachelijke situatie waar ze om zeikt).
Gut, wat een zeikwijf is het ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze heeft me wel aangesproken en daarop heb ik meteen heel vriendelijk mijn fiets verplaatst. Zelfs afgelopen zaterdag terwijl ik aan het hannesen was met fiets/tas/sleutel...toen begon ze wéér. Toen heb ik gezegd dat ik het gezeur erover beu was en heb haar heel vriendelijk doch dringend een goedemorgen gewenst.
Lin: staat hier toch?
in tegenstelling tot de ruime hal (bij de lift) waar de fiets in een hoekje staat 1.5 meter tegenover de lift.
(1.5 meter heb ik nog ff toegevoegd)
Ik bedoelde meer: de klacht ging over fiets op de gallerij, en volgens jou stond de fiets in de hal. Dat zou onduidelijkheid op kunnen leveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze heeft me wel aangesproken en daarop heb ik meteen heel vriendelijk mijn fiets verplaatst. Zelfs afgelopen zaterdag terwijl ik aan het hannesen was met fiets/tas/sleutel...toen begon ze wéér. Toen heb ik gezegd dat ik het gezeur erover beu was en heb haar heel vriendelijk doch dringend een goedemorgen gewenst.
Lin: staat hier toch?
in tegenstelling tot de ruime hal (bij de lift) waar de fiets in een hoekje staat 1.5 meter tegenover de lift.
(1.5 meter heb ik nog ff toegevoegd)
Hij is nog niet weg, ik kijk er ff naarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: de klacht ging over fiets op de gallerij, en volgens jou stond de fiets in de hal. Dat zou onduidelijkheid op kunnen leveren.
Niet dat het nou een stuk van leven of dood is... maar toch
lol nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Magnificat het volgende:
Dag dames![]()
Mascha plagenTe triest voor woorden dat ze altijd de negatieve, meestal ook de eerlijke comments verwijderd.
SQ; was jij gisteren op tv te bewonderen bij de dierenbeschermers? Ik meende je te herkennen, en dat alleen van de YT filpjes
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol nee.
tenminste, ik plaag mijn dieren vooral, dus lijkt me niet aannemelijk
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:42 schreef Joysa het volgende:
met je tong voelen of nagellak droog is en er dan achter komen dat ie nat is
en ze plagen je gewoon terug als je dat doetquote:
HAHAHA geweldigquote:
door op de kokosmat te schijten jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Loqi het volgende:
[..]jum
[..]
en ze plagen je gewoon terug als je dat doet
Haarballen op je schoenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
door op de kokosmat te schijten ja![]()
Oh niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol nee.
tenminste, ik plaag mijn dieren vooral, dus lijkt me niet aannemelijk
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF, ik krigj een brief thuis dat ik vanaf januari nog maar 33euro aanvullende beurs krijg ipv 170
Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, notquote:
Je kunt wel bezwaar indienen neem ik aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, not
Zal zo eens bellen. Dit kan toch niet? 140 euro minderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je kunt wel bezwaar indienen neem ik aan?
Tsja dat vinden zij dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het. Zetten ze er ook doodleuk bij dat de maandelijkse bijdrage van mijn moeder wel 200ekkies kan zijn. Uh, dat kan ze zeer zeker wel betalen ja, not
Mijn moeder verdient nog geen 1500euro per maand en is alleen. Ik heb geen vader. Hoe wil ze dat ooit gaan betalen icm met huur enzo. Dit kan toch niet normaal zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Tsja dat vinden zij dan.
Klinkt misschien lullig maar wees blij dat je het hebt gehad en niet terug hoeft te betalen.
Door een fout van hun heb ik 3 maanden gewoon niets gehad omdat ze daarvoor teveel aanvullende beurs hadden gegeven.
Gelukkig had ik van dat jaar ervoor nog opgespaard aangezien het toen meer dan een half jaar heeft geduurd voordat ik uberhaupt aanvullende kreeg(terwijl ik er gewoon recht op heb).
En ben eerlijk gezegd benieuwd wanner ik het hoor voor 2012 aangezien er in de brief gister stond dat ze de gegevens van mn vader nog moeten krijgen van de belastingdienst(daar ligt het hele probleem).
Is het ook niet, mijn moeder verdient misschien iets meer, maar ook alleen, en vader geen contact mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient nog geen 1500euro per maand en is alleen. Ik heb geen vader. Hoe wil ze dat ooit gaan betalen icm met huur enzo. Dit kan toch niet normaal zijn?
Nee heb helemaal geen last van de lift hoor. Ik vind het wel handig eigenlijk. Helemaal nu met dat kutweer enzo. Ik wordt niet nat, ik stap de lift in, ga naar de parkeerkelder, stap mijn droge vorst- en sneeuwvrije autootje in en tuf aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHA geweldig
jij zit trouwens wel kut daar in dat hoekje, of heb je er verder geen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |