Anderhalve maand geleden en ik wist het niet eens meer... Ik moet me ook maar eens laten nakijken geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk SQ, in ons vorige "massscha is stom-onderonsje": [SHJN SC] mongoloide schildpadden en Opa Buijs
Aight.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit op m'n mobiel op Beautygloss![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn al gecensureerd helaas...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom er niet door...Al die adoratie replies en dan moet ik die van jullie eruit filteren?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou van Nagel! Echt! Als ik niet getrouwd was, zou ik met jou trouwen!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou van Nagel! Echt! Als ik niet getrouwd was, zou ik met jou trouwen!
En jou als maitresse nemen natuurlijk!quote:
Ga je BBQ nu bannen?quote:
Wat een buttfilm zeg... mijn lieftallige echtgenoot zit hem te kijken... Ik heb echt een hekel aan Nicole Kidman...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz gaat maar weer es walkabout (ja Australia is op TV) richting
zijn flatje.
Laat dat zilver maar zitten, ik heb getekend voor goudquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En jou als maitresse nemen natuurlijk!
Ik deel je mening over Nicole...alhoewel ik een preview heb gezien over de film Rabbit Hole, en die wil ik wel heel graag zien eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een buttfilm zeg... mijn lieftallige echtgenoot zit hem te kijken... Ik heb echt een hekel aan Nicole Kidman...
quote:
Everything tastes sweeter when it's secretquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat dat zilver maar zitten, ik heb getekend voor goud
Nooit van gehoord... maar zal wel niet mijn genre zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik deel je mening over Nicole...alhoewel ik een preview heb gezien over de film Rabbit Hole, en die wil ik wel heel graag zien eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben lotr 2 opstaan, vraagt bb wanneer de Enten nou gaan vechten
Hij is duidelijk niet zo fan als ik
Oh, en of ik ff wilde googlen of die enten echt pas in film 3 gingen vechten.
Jij spoort nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkoudheid trouwens, geen griep.
Wat is het toch ook een heerlijke vent...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben lotr 2 opstaan, vraagt bb wanneer de Enten nou gaan vechten
Hij is duidelijk niet zo fan als ik
Oh, en of ik ff wilde googlen of die enten echt pas in film 3 gingen vechten.
Schimpie in tha house?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkoudheid trouwens, geen griep.
Broe-ra-roem!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een heerlijke vent...
En Enten![]()
I'm not a tree, I am an Ent!
Ik wil schurft eigenlijk ook nog hebben.quote:
Heul geen Schimpie, Schimpie is viezz.quote:
Als de dagen straks nog korter zijn ga ik die weer kijken, great memoriesquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You said the forbidden word of eternal demonic visuals
quote:
Ik ben ook meer horror/fantasy/thriller type. Dit is echt een dramafilm, maar toch intrigeert ie me en wil ik 'm zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... maar zal wel niet mijn genre zijn
Ja man, anders had ze die klant wel gebannedquote:@maschaa
★ Mascha ★
Hele onaardige mails van een 'klant' gekregen, blijkt het totaal niet om mijn shop te gaan maar een andere. Wow.
Wtf die site is briljant!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil schurft eigenlijk ook nog hebben.http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/6708//images/889/
[..]
Heul geen Schimpie, Schimpie is viezz.
Hahahaha, precies, met haar zeikbek!quote:
quote:
inderdaad... zielige zaadsletquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, anders had ze die klant wel gebanned
Tranen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, precies, met haar zeikbek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |