Ik was net op tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef princess-a het volgende:
Ik kan nu ook alles lezenLet wel, alle love mail! De rest is keihard verwijderd
God wat haat ik dat. Zo erg is het allemaal niet, laat het lekker staan
Hendig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, ze heet wel Mascha en geen Masha
Ik ben geband omdat ik eerder een keer "kritiek" gaf op een stukje "informatie" die ze gaf die inhoudelijk niet klopte. Toen gingen er van de kids van 1 lopen zeiken, ik probeerde mezelf duidelijk te maken en uit te leggen en voor ik het wist was ik geband
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben geband omdat ik eerder een keer "kritiek" gaf op een stukje "informatie" die ze gaf die inhoudelijk niet klopte. Toen gingen er van de kids van 1 lopen zeiken, ik probeerde mezelf duidelijk te maken en uit te leggen en voor ik het wist was ik geband
http://www.beautygloss.nl/2011/10/12/12124/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn PC loopt eindelijk normaal...moet ik nu echt naar het vorige toic voor het linkje?
Ik zie ze!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl/2011/10/12/12124/
quote:Je handen hebben ook nagels, ik snap niet dat je het daarop niet hebt laten zien als voeten zo’n probleem zijn
LIF Feedback topicquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
mag je ook neit meer lezen dan, nagel?
Wat een faalwijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee. Als ik naar beautygloss ga krijg ik die pagina die ik net in een quote gooide
.
Via bloglovin gaat ook niet.
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een faalwijf.
Zou ze zichzelf ook googlen?
Retorische vraag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
Is het echt nodig om dat te vragen?
die zit zichzelf al masturberend op de positieve reacties te googlen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
Is het echt nodig om dat te vragen?
Ew.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zit zichzelf al masturberend op de positieve reacties te googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |