* PriemGirl kruipt onder een steen samen met Mssquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet wordfeuden. Geen smartphone, geen ipad. Ik voel me een holbewoner
Ikke!quote:
* Loqi duwt wat om plek voor zichzelf te makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl kruipt onder een steen samen met Mss
jepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Meissie, we gaan gewoon van het beste uit he!
daaraan kun je dan weer zien dat je uit het Noorden komt hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
jepirl weten ook alleen mn mama, broer en beste vriendin er van. Lekker niet over praten en uitgaan van positief bericht
Verdiende ze misschien in het meetjaar meer? Geloof dat dat meetjaar twee jaar terug ligt en als er veel verschil in zit, kun je vragen of ze het meetjaar verleggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient nog geen 1500euro per maand en is alleen. Ik heb geen vader. Hoe wil ze dat ooit gaan betalen icm met huur enzo. Dit kan toch niet normaal zijn?
Whehehquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daaraan kun je dan weer zien dat je uit het Noorden komt he![]()
![]()
Ja 2010 idd. Toen ik 18 werd (januari) is er een uitkering weggevallen en nu krijgt ze minder. Zal dr straks eens vragen als ze thuis is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Verdiende ze misschien in het meetjaar meer? Geloof dat dat meetjaar twee jaar terug ligt en als er veel verschil in zit, kun je vragen of ze het meetjaar verleggen.
Dan zou ik even langsgaan, vragen of ze het peiljaar kunnen verleggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 2010 idd. Toen ik 18 werd (januari) is er een uitkering weggevallen en nu krijgt ze minder. Zal dr straks eens vragen als ze thuis is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, als je iets via Kiala laat bezorgen, gaat het wel meteen tien keer zo langzaam.
11-10-2011 20:37quote:
Ja, inderdaad. Maar omdat ik toch niet thuis zou zijn op de dag dat het eigenlijk bezorgd zou worden (dinsdag!), dacht ik dan doe ik het via het Kialapunt. Argh.quote:
Hè bah... sterkte maandag wijffie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
@Mss een knobbeltje inderdaad..
Het moet inderdaad eerst verder onderzocht worden. Ze gaan fotos maken, een echo en dan wordt er met een spuitje vocht uit mn borst gehaald en onderzocht.. Al met al ben ik maandag van 9.30 tot 14.30 bij verschillende chirurgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |