Mee eens! Maar zonder: excelsior zou ik het niet redden.quote:
Ik heb niks met die Rotterdamse voetbalclub.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Mee eens! Maar zonder: excelsior zou ik het niet redden.
Nope, begin er nu aan.. jammer dat Thijs de siroop heeft weggegooidquote:
Kaneelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, begin er nu aan.. jammer dat Thijs de siroop heeft weggegooidmaar de kaneelijs maakt veel goed
![]()
Wanneer is de operatie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Nu word ik zenuwachtig voor de operatie... Ik vind kant en klaar maaltijden niet lekker.
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!quote:
Orly?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!
Ik ga ervan uit, mijn uroloog is de bomb.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!
Die van mij is een erg knappe ventquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ervan uit, mijn uroloog is de bomb.
Trusten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat is makkelijk onthouden, mijn moeder wordt dan ook geopereerd
En nu ga ik slapen
PM! En dan slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten!
Waar wordt ze aan geopereerd, als ik mag vragen?
Het is geen knappe vent, maar als je elkaar kent, zo goed, eerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij is een erg knappe ventMisschien ligt het aan het vakgebied
Moet je eens een onderzoekje startenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij is een erg knappe ventMisschien ligt het aan het vakgebied
Hier werkt mijn iPhone weer maar het restoren van backups had wat issues. Nu is-ie al mijn verwijderde apps weer aan het terugplaatsenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
Mijn update is klaar P! Multitouch gestures (spelling?) is ook fijn!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Uitgezongen en dit zijn de avondjes die het leven zo leuk maken.
Optreden is bij de weg zondag 29 januari
???quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Als iemand wil komen, vraag dan svp Isabeau...
Ach ja....quote:
mis jij die onderzoekjes niet sinds je onder de duim zit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet je eens een onderzoekje starten
Gefaald of niet. In het geval van een geslaagde backup terugzetten plaatst het ding ook al je apps terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier werkt mijn iPhone weer maar het restoren van backups had wat issues. Nu is-ie al mijn verwijderde apps weer aan het terugplaatsenIk mag zo hopen dat het updaten via wifi gewoon beter gaat straks
Nu alleen nog ff een manier zien te vinden om mijn agenda van Google te migreren naar iCloud
quote:Koop ik een iphone gaat steve jobs dood koop ik een blackberry gaat ping dood.. Ik ga nu naar de winkel voor het album van justin bieber
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gefaald of niet. In het geval van een geslaagde backup terugzetten plaatst het ding ook al je apps terug.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het handig werken de google agenda Pee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |