Mee eens! Maar zonder: excelsior zou ik het niet redden.quote:
Ik heb niks met die Rotterdamse voetbalclub.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Mee eens! Maar zonder: excelsior zou ik het niet redden.
Nope, begin er nu aan.. jammer dat Thijs de siroop heeft weggegooidquote:
Kaneelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, begin er nu aan.. jammer dat Thijs de siroop heeft weggegooidmaar de kaneelijs maakt veel goed
![]()
Wanneer is de operatie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Nu word ik zenuwachtig voor de operatie... Ik vind kant en klaar maaltijden niet lekker.
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!quote:
Orly?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!
Ik ga ervan uit, mijn uroloog is de bomb.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen, Krak!
Die van mij is een erg knappe ventquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ervan uit, mijn uroloog is de bomb.
Trusten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat is makkelijk onthouden, mijn moeder wordt dan ook geopereerd
En nu ga ik slapen
PM! En dan slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten!
Waar wordt ze aan geopereerd, als ik mag vragen?
Het is geen knappe vent, maar als je elkaar kent, zo goed, eerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij is een erg knappe ventMisschien ligt het aan het vakgebied
Moet je eens een onderzoekje startenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij is een erg knappe ventMisschien ligt het aan het vakgebied
Hier werkt mijn iPhone weer maar het restoren van backups had wat issues. Nu is-ie al mijn verwijderde apps weer aan het terugplaatsenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
Mijn update is klaar P! Multitouch gestures (spelling?) is ook fijn!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Uitgezongen en dit zijn de avondjes die het leven zo leuk maken.
Optreden is bij de weg zondag 29 januari
???quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Als iemand wil komen, vraag dan svp Isabeau...
Ach ja....quote:
mis jij die onderzoekjes niet sinds je onder de duim zit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet je eens een onderzoekje starten
Gefaald of niet. In het geval van een geslaagde backup terugzetten plaatst het ding ook al je apps terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier werkt mijn iPhone weer maar het restoren van backups had wat issues. Nu is-ie al mijn verwijderde apps weer aan het terugplaatsenIk mag zo hopen dat het updaten via wifi gewoon beter gaat straks
Nu alleen nog ff een manier zien te vinden om mijn agenda van Google te migreren naar iCloud
quote:Koop ik een iphone gaat steve jobs dood koop ik een blackberry gaat ping dood.. Ik ga nu naar de winkel voor het album van justin bieber
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gefaald of niet. In het geval van een geslaagde backup terugzetten plaatst het ding ook al je apps terug.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het handig werken de google agenda Pee?
Weet nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer wat geleerdHoe ga ik dat voorkomen? Heb er net weer een hele zwik vanaf gegooid. Wil ik graag zo houden
Bij mij ook zoiets inderdaad. Ik moest alleen alle apps opnieuw in mapjes zetten, maar goed. Het werkt verder top!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet niet. Lijkt een iOS5 feature. Alsof ze wat veranderd hebben hoe Apps werken in het systeem en daardoor alles er opnieuw naartoe moeten schrijven. Bij mij is het ding incl. downloaden ongeveer 1.5 uur bezig geweest. Vond het verder niet heel raar, alleen ze hadden het misschien moeten communiceren
Dat wel jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets inderdaad. Ik moest alleen alle apps opnieuw in mapjes zetten, maar goed. Het werkt verder top!
Platdrukken in een tosti apparaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef MaximusTG het volgende:
Whaha, lach me hier kapot. Ouders van mn vriendin zijn net terug uit Bali. Vriendin had laatst in hun huis gnocchi gegeten. Nu waren niet alle gnocchi op, dus ze waren van plan ze vanavond op te eten. Vroeg mn vriendin of ze wel wisten hoe je ze klaar moet maken. "gewoon opbakken of in de frituur toch? ".
Update ging hier gewoon vlekkeloos. Kost wel enige wachttijd maar dat hoort er blijkbaar bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen, hoe is het hier.
Alle updates gelukt dus P en Lie en Annie? Ik ga zo ook eens mijn telefoon updaten, de mr heeft t al gedaan, ging redelijk vlekkeloos.
Krakke, logisch dat je nerveus wordt, maar voor je het weet is het achter de rug
Boris heeft de uitvaart van opa dus al gehad, en was een mooi afscheid zag ik toen ik terugbladerde. Gelukkig maar.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Update ging hier gewoon vlekkeloos. Kost wel enige wachttijd maar dat hoort er blijkbaar bij.
Hoe is het met jou?
Niet gered die laatste, ik ben gewoon zittend in slaap gevallen al kijkendequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
Topchef en Masterchef weer bekeken.
Nu nog een Breaking Bad.
Ja? wat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Tis te hopen Elf!
We wachten op HET telefoontje om af te spreken wanneer ie gebracht wordt
We hebben in ieder geval een leuk nr. bord qua cijfers en letters.
Breaking bad is echt een super show! Van de week de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, Nu is t grote wachten op t laatste seizoen, dat komt pas volgend jaar zomer ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet gered die laatste, ik ben gewoon zittend in slaap gevallen al kijkende![]()
Lang, want ik ben een langzame loopsterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Elf, en 10 km rennenhoelang doe je daarover?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Breaking bad is echt een super show! Van de week de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, Nu is t grote wachten op t laatste seizoen, dat komt pas volgend jaar zomer ofzoMaar echt, geweldige serie!
Pfoequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lang, want ik ben een langzame loopsterwas een uur en 12 minuten weg.. waarvan de eerste 2 minuten gewandeld.
dat eerste is gewoon de warming-upquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lang, want ik ben een langzame loopsterwas een uur en 12 minuten weg.. waarvan de eerste 2 minuten gewandeld.
geweldig alle kleine dingetjes erin ook, de kleuren die de acteurs dragen, de kleine hintjes hier en daar..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef Felagund het volgende:
[..]Al heb ik pas net seizoen 1 + begin seizoen 2 gekeken ik vind het nu al geweldig.
yep en ik ben een kleintje he dus ik maak kleine passen. Bij grotere passen voelt het niet lekker in mijn rug dus ik doe lekker rustig aan, bovendien verbrand je dan ook meer vetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat eerste is gewoon de warming-up
jij hebt toch helemaal geen vet om te verbranden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep en ik ben een kleintje he dus ik maak kleine passen. Bij grotere passen voelt het niet lekker in mijn rug dus ik doe lekker rustig aan, bovendien verbrand je dan ook meer vet
We zijn nu bijna aan het einde van seizoen 3. Maar inderdaad erg leuk en knap bedacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef DarkElf het volgende:
Breaking bad is echt een super show! Van de week de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, Nu is t grote wachten op t laatste seizoen, dat komt pas volgend jaar zomer ofzoMaar echt, geweldige serie!
natuurlijk wel, ik ben een vrouw, die hebben altijd vet om te verbrandenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij hebt toch helemaal geen vet om te verbranden?
ja he? seizoen 4 is ook echt super!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nu bijna aan het einde van seizoen 3. Maar inderdaad erg leuk en knap bedacht.
het was ook saai hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet gered die laatste, ik ben gewoon zittend in slaap gevallen al kijkende![]()
Vrijwilligerswerk is erg leuk! Soms wel heavy maar altijd leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
DE; is het vrijwilligerswerk nog steeds erg leuk om te doen? En niet meer zo zwaar?
banenjacht zie post hierboven. Huisje gaat het goed; hij staat er nog hehe. Nee ik voel me goed hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is erg leuk! Soms wel heavy maar altijd leuk.
Alles goed in je huisje en hoe is t met de banenjacht?
Ik ga, eindelijk, de pasta met kastanjechampignons en creme fraiche maken vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat eten jullie vanavond?
Ik ga straks ravioli maken, gevuld met geitenkaas, zwarte peper en bieslook, met een geroosterde rode paprika saus, pijnboompitjes, verse oregano en parmezaanse kaas
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Toen zei ze; 'Ja, ik heb hier je brief. Je hebt bij de notenfabriek gewerkt. Je bent uitgenodigd door mijn werkgever'. AAAAAAAAAAAAHHH!! Dus ik ontvang of vanavond nog, of anders volgende week een uitnodiging voor een gesprek. Ik ben er natuurlijk niet maar ik heb vandaag al wel de hele dag een smile op mn gezicht omdat ik op gesprek mag komen. Echt echt... zo blij![]()
met paddestoelen bedoel je? Ja! lekker hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
DE, heb jij trouwens al eens die runderstoof uit de iDiet gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |