De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
Is er trouwens al eens gezegd dat Myraela moeilijk dikke tetten heeft?
Sorry, te laat.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
Is er trouwens al eens gezegd dat Myraela moeilijk dikke tetten heeft?
smegmanus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.
10 oktober belde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Wat doet een magnetron wel en een blackberry niet?
is dat leuk?quote:
HHAHAH PINGEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Wat doet een magnetron wel en een blackberry niet?
Oh, kut. Sorry. Ik dacht eens een nieuwtje te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.
Slim hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Gwn. Je had wel een ander hoofd maar IK HEB JE WEL DOOR
ik leef met je meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tfoeeee ik had 3 blikjes red bull light gekocht maar ze zijn nergens te vinden wtfff
Het zijn leugens, allemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima kerel verder, maar al die verhalen over je tetten altijd.
Hihi, ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Oerbeer het volgende:
UitmelkenOh mannengedachtes altijd...
Autist!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef Patje1987 het volgende:
Windows is en blijft een aids OS, al 3 keer op rij gezeik. Nu lekker weer OS X
Pardon?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
Smegma.
Nero.
Patje.
3 like's voor deze post.
Nee, de huistelefoon.quote:
Excuseer.quote:
Dat heb ik op film.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus ook dat van die anale vernedering in zijn SM-kelder?
Hoezo per se op school?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
ik moet morgen een heel dossier inleverne en ik kom er net achter dat ik opdrachten moet doen die ik per seeee op school moet uitvoerennnnn
iets met literom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
ik moet morgen een heel dossier inleverne en ik kom er net achter dat ik opdrachten moet doen die ik per seeee op school moet uitvoerennnnn
Ik voel je, ik ben ook nog bezig met opdrachten voor morgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
Zo te merken.quote:
Ja ik moet per se van de info daar het vinden. Ik kan nu moeilijk gokkenquote:
Dit is wel wat belangrijkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel je, ik ben ook nog bezig met opdrachten voor morgen.
giggityquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Integraalfiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
Die van mij telt ook mee voor een cijfer.quote:
ik schrok ik dacht klb was dichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Groeit Yvonne haar E-clit na sluiten Klaagbaak?
Wat.
Mental images.. Bbrrquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Wat.
KLB was ook dicht. Daar was ik toen ook bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
i
[..]
ik schrok ik dacht klb was dicht
Nee, haar E-boobs wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Wat.
Nu dat je niks beters hebt te doen, wil jij mijn betoog schrijven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef coban het volgende:
OMG GOD HOUDT VAN MIJ
ik hoef die opdracht nieteens te doen
HAHHAAHHAAHA
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef coban het volgende:
OMG GOD HOUDT VAN MIJ
ik hoef die opdracht nieteens te doen
HAHHAAHHAAHA
Idd omg even fappen brb.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
OMG BLONT BLONT BLOND DBOALSD
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu dat je niks beters hebt te doen, wil jij mijn betoog schrijven?
True story.quote:
oke bedankt voor het melden, nu kunnen wij ook meegenieten van GTST!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
HAI dik dom wat er nu gebeurd, charlie is echt dik ind e war en zulks
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
oke bedankt voor het melden, nu kunnen wij ook meegenieten van GTST!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Jawelwil ik best
serieus he.
Maar dan wel eerst even mijn dossier in orde maken ok?
Zo, die heeft wel een flinke bips.quote:
Een echte plorkquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
quote:
graag gedaan okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Ouqz het volgende:
Ik ga slapen. Goedenavond.HUILEN ALS PZ ER WEER ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik meen het! Ik wil het best voor je doen. Wrm geloof je niet?quote:
Recenzia.. Rezania...quote:Geüpload door FeelingMovies op 20 jul 2011
Recenzia na film: http://www.feelingmovies.sk/2011/muzi-v-nadeji/9656
Ja, komen vast flinke drollen uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo, die heeft wel een flinke bips.
Kunnen ook flinke rollen in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef monkyyy het volgende:
\
[..]
Ja, komen vast flinke rollen uit.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Ouqz het volgende:
Oh nee wacht, 36 uur en 18 minuten. Rekenfoutje.
Fuuuuu of zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarhied misschien, maar het is niet de waarheid.
relaxen door chillen vervangen.. is misschien een beter ingeburgerd woord enzo tegenwoordig en ook gewoon veel chillerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef Rezania het volgende:
Wij, de jeugd van tegenwoordig, lijden aan apathie. Wij willen ons niet bemoeien met de maatschappij en de problemen daarvan. Wij denken dat het wel allemaal wordt geregeld voor ons. Wij willen ook niet dat de maatschappij zich met ons bemoeit, het gaat ons allemaal om eigenbelang, zoals feesten en relaxen. Wij zijn niet maatschappelijk betrokken.
Dit is het beeld wat het merendeel van de maatschappij van jongeren heeft. Maar ik ben er van overtuigd dat dit beeld niet klopt.
De meeste mensen denken aan lid zijn van een politieke partij als je over maatschappelijke betrokkenheid hebt. Maar er zijn andere manieren om maatschappelijk betrokken te zijn. Zo kan je ook vrijwilligerswerk verrichten of acties organiseren om geld op te halen voor goede doelen.
Helaas worden dit soort acties niet altijd even snel opgemerkt door meeste mensen en dus blijft het algemene beeld van apathische jongeren overeind staan. Dit is onterecht, ik ken genoeg jongeren die gewoon maatschappelijk betrokken zijn, maar niks met politiek te maken hebben.
Dit was mijn betoog.
Gr gr
Dit is zo'n bazenfilmquote:
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is zo'n bazenfilm. Zit er al een tijdje op te wachten. Is van dezelfde makers als die van 300
IB PICS VAN JE ZUSJE.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Toedels... Dat zegt mijn zusje altijd...
ZUSJE??
Maar dan moet ik jouw dossier schrijven, dat is nog meer werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Doe ik eens aardig wil ik een betoog voor rez schrijven neemt hij het aanbod nieteens aan.
Tss.
zeg gewoon dat je het al ingeleverd hebt op papier maar dat hij hem gewoon kwijt is geraakt en dat dat jou geluk is want je hebt hem niet meer op de computer en dat hij dat maar fixed want jij gaat niet al je tijd mislopen die je erin hebt gestoken omdat hij z'n boel niet bij elkaar houdtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik zeg gewoon dat er iets mis is gegaan met het mailen van mijn betoog, wat kan mij dat cijfer schelen?
Die vent... Geniaal.quote:
Toffe trailer wel.quote:
Pics van je zusje.quote:
Mijn Nederlands lerares is mijn mentor en heeft een fotografisch geheugen, geen goed idee dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je het al ingeleverd hebt op papier maar dat hij hem gewoon kwijt is geraakt en dat dat jou geluk is want je hebt hem niet meer op de computer en dat hij dat maar fixed want jij gaat niet al je tijd mislopen die je erin hebt gestoken omdat hij z'n boel niet bij elkaar houdt
dit heeft mij toentertijd een 7.5 opgeleverd
IK WELquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE QUOTE DE VERKEERDE IK HAD HET NIET OVER MIJN ZUSJE.
MTVquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://mtvnetworks.nl/ond(...)elijke-betrokkenheid
Goede bron toch?
Oh, en je caps staat aan.quote:
Ja, goeie bron inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://mtvnetworks.nl/ond(...)elijke-betrokkenheid
Goede bron toch?
De eerste is al weer bijna op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
En de eerste gouwe rakker is opengetrokken.
Absolut. Gewoon de cocktailshizzels. Er is zoveel keus altijd dusja dusja dan maar Absolut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Flips, wat voor wodka heb je nou.
Neuh. Morgen weer vroeg rijden en shit.quote:
foute zaak, die leraren zijn kut en moet je gelijk overspannen maken.. kerol dat is toch logisch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn Nederlands lerares is mijn mentor en heeft een fotografisch geheugen, geen goed idee dus.
Nee, ik bedoelde meer mezelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Morgen weer vroeg rijden en shit.
Sorry, maar ik mag haar wel, ik vind haar vak alleen niks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
foute zaak, die leraren zijn kut en moet je gelijk overspannen maken.. kerol dat is toch logisch?
oja, leraar mogen is gevaarlijk hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, maar ik mag haar wel, ik vind haar vak alleen niks.
Awesomequote:
Neuh. Maak ik morgen wel af ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik jouw dossier schrijven, dat is nog meer werk.
Lekker nummer.quote:
Deze CD nog niet hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik download hem nu!
10:30
25MB
wat
Ik probeer dat zoveel mogelijk te laten. Komt misschien omdat ik een auto te besturen heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Droom altijd weg in de trein of bus met dit nummer op.
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb geen CD's. Ben ik nu raar?
quote:
quote:Wij, de jeugd van tegenwoordig, lijden aan apathie. Wij willen ons niet bemoeien met de maatschappij en de problemen daarvan. Wij denken dat het wel allemaal wordt geregeld voor ons. Wij willen ook niet dat de maatschappij zich met ons bemoeit, het gaat ons allemaal om eigenbelang, zoals feesten en relaxen. Wij zijn niet maatschappelijk betrokken.
Dit is het beeld wat het merendeel van de maatschappij van jongeren heeft. Maar ik ben er van overtuigd dat dit beeld niet klopt.
De meeste mensen denken aan lid zijn van een politieke partij als je over maatschappelijke betrokkenheid hebt. Maar er zijn andere manieren om maatschappelijk betrokken te zijn. Zo kan je ook vrijwilligerswerk verrichten of acties organiseren om geld op te halen voor goede doelen.
Helaas worden dit soort acties niet altijd even snel opgemerkt door meeste mensen en dus blijft het algemene beeld van apathische jongeren overeind staan. Dit is onterecht, ik ken genoeg jongeren die gewoon maatschappelijk betrokken zijn, maar niks met politiek te maken hebben.
75% van de jongeren draagt op dit moment zijn steentje bij aan de maatschappij zonder ook maar iets met politiek te maken hebben. Ze doen dit door geld te doneren aan goede doelen of juist collectes te houden. In mindere mate zijn jongeren ook maatschappelijk betrokken op lokaal niveau, ze helpen bijvoorbeeld scholen en verenigingen.
87% heeft wel eens een goed doel gesteund, 52% steunt op dit moment een goed doel. De populairste goede doelen om een bijdrage aan te leveren zijn de goede doelen die zich inzetten voor de bescherming van natuur en milieu en die zich inzetten voor de strijd tegen kanker. Hoezo niet maatschappelijk betrokken?
De cijfers liegen er niet om, in mijn ogen is er geen spraken van maatschappelijke apathie onder jongeren. Natuurlijk, misschien zijn wel politiek niet zo actief, maar we zijn zeker wel maatschappelijke betrokken. Ik hoop dan ook dat het beeld dan de maatschappij van jongeren heeft snel veranderd.
alles digitaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb geen CD's. Ben ik nu raar?
Deze vind ik nog steeds de beste grgrquote:
Alles digitaal. En digitaal afspelen in de auto.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alles digitaal
en toen op cd's gebrand voor in de auto
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen om ze vol te branden
inb4 technerds die je uitlachen en emogiffenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Integraalfiets het volgende:
* Integraalfiets heeft een internetverbinding van 190 Kb/seconde
Het is: is er geen sprake, niet spraken.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen om ze vol te branden
Ik ookquote:
Dat heb ik soms ook wel eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Integraalfiets het volgende:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Integraalfiets het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
inb4 technerds die je uitlachen en emogiffen
quote:
kan ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles digitaal. En digitaal afspelen in de auto.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Integraalfiets het volgende:
Oh ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
Het is: is er geen sprake, niet spraken.
Hoelang moet het zijn?
Nog even mijn standpunt herhalen? Oké.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Lul gwn wat door dan
Best saai onderwerp.
Dat zal ik maar niet in mijn betoog zetten.quote:
alle BB mobile sletjes kunnen nie fokku daarom je weet tog mangquote:
Betrouwbaar. Ik heb nagerekend met de downloadsnelheid van mijn bestanden (in Kb/s) en het klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe betrouwbaar is speedtest.net wat betreft de metingen?
O nee niet ook al hier over BB. Ik hoor/lees al heel de dag over BB en alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alle BB mobile sletjes kunnen nie fokku daarom je weet tog mang
Niet zo heel relevant nee. Tevens ben ik goed gemotiveerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet in mijn betoog zetten.
:s :s :s ik snab dat nie hoowr :squote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alle BB mobile sletjes kunnen nie fokku daarom je weet tog mang
Dan moet ik snel op zoek naar een usenetprovider die zijn spul binnen N-H host, en ongelimiteerde snelheid bied. En dan bedoel ik echt ongelimiteerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Betrouwbaar. Ik heb nagerekend met de downloadsnelheid van mijn bestanden (in Kb/s) en het klopt.
NB: MB is niet Mb
Wit en zwart. Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom is de Samsung Galaxy S II i9100 White 1 euro duurder dan de Black uitvoering, wat is dat voor oplichterij?
Wit is iets meer gewild ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom is de Samsung Galaxy S II i9100 White 1 euro duurder dan de Black uitvoering, wat is dat voor oplichterij?
Wit is voor mensen met status.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef monkyyy het volgende:
apartheid onder telefoons, ik zou er voor vechten. die zwarte phones willen ook vrijheid!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef monkyyy het volgende:
Wit is duurder om te maken, echt waar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:
Wheheh luie, goedkope zwarten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
apartheid onder telefoons, ik zou er voor vechten. die zwarte phones willen ook vrijheid!!
twitter:Geilmeisj twitterde op woensdag 12-10-2011 om 17:06:27frikandel aan ht pypen:$:$:$:$ reageer retweet
ik heb ook zwarten telefoonskenquote:
Topniveau, echt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
twitter:Geilmeisj twitterde op woensdag 12-10-2011 om 17:06:27frikandel aan ht pypen:$:$:$:$ reageer retweet
Myn msn vragen kost een euroo , klik hierr =)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
Page not found.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik kom er net achter dat de maximale omvang 400 woorden is, ik zit op 404!
wat is cocacola sap?twitter:Geilmeisj twitterde op woensdag 12-10-2011 om 18:15:45lkkr frikandelle mt mayosaus gegete:$:$:$ nu aan de cocacolasap:$:$:$ reageer retweet
Moet je wel 4 woorden schrappen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik kom er net achter dat de maximale omvang 400 woorden is, ik zit op 404!
Cola zonder prik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
wat is cocacola sap?twitter:Geilmeisj twitterde op woensdag 12-10-2011 om 18:15:45lkkr frikandelle mt mayosaus gegete:$:$:$ nu aan de cocacolasap:$:$:$ reageer retweet
twitter:
Nee, 10% marge.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je wel 4 woorden schrappen dan
Ik bracht serieus mijn hand naar mijn mond van omgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wit en zwart. Verschil moet er zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
En dan vragen mensen zich af waarom ik liever met mannen omga.quote:
Wil je met mij trouwen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom ik liever met mannen omga.
Vrouwen zijn gewoon lastige dwarsliggende gtst-gluurders
ik ook als ik dit soort dingen zie op twitterquote:
ditquote:
Ik ben niet zoals alle vrouwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom ik liever met mannen omga.
Vrouwen zijn gewoon lastige dwarsliggende gtst-gluurders
Zie ik eruit als een of ander dom pubermeisje dat droomt over een huwelijk ofzo?quote:
ja precies, niet alle vrouwen zijn zo.. altijd weer vrouwen die generaliseren hoorquote:
Nouwquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een of ander dom pubermeisje dat droomt over een huwelijk ofzo?
Ik doe alleen aan FOK!trouwen, dat ben ik al dus nee
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja precies, niet alle vrouwen zijn zo.. altijd weer vrouwen die generaliseren hoor
[..]
ja precies, niet alle vrouwen zijn zo.. altijd weer vrouwen die generaliseren hoor
En dan vooralquote:
[..]
Is dit een pleonasme?quote:Het is gewoon onbeleefd en asociaal.
nee joh, dat was nog niet obvious, toch bedankt voor het duidelijk maken van een overduidelijk grapje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
volgens mij niequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
Nu nog één dingetje.
[..]
Is dit een pleonasme?
Kan allemaal he, cake in de oven, heb ik weer tijd over.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dat allemaal vanuit de keuken. Toch repsect
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee joh, dat was nog niet obvious, toch bedankt voor het duidelijk maken van een overduidelijk grapje..
ALTIJD WEER VROUWEN DIE GRAPPEN VERPESTEN, OOIT EEN VROUW MET HUMOR GEZIEN? KAN JE JE HERINNEREN DAT JE HARD HEBT GELACHEN OM EEN VROUW BEHALVE OMDAT ZE ONHANDIG WAS? NOU NOU?Ik moest zo hard lachen om dit dat ik niet eens je kusjekroel nodig heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wordt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Integraalfiets het volgende:
Hallo, ik ben moe. Ik ga verstandig zijn en naar bed. Weltrusten. Ik wordt slaperig van Deadmau5 met Strobe, staat nou al een tijdje aan... Gutenacht!
Nee, onbeleefd benadrukt nu niet asociaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
Nu nog één dingetje.
[..]
Is dit een pleonasme?
En dan zijn deze updates er ook nog:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Dimens het volgende:
iOS 5.![]()
Al die mensen die om 7 uur precies gingen updaten, allemaal problemen en foutmeldingen.![]()
Ik uurtje later, doet het nu perfect.
Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, onbeleefd benadrukt nu niet asociaal.
En goedenavond.
Die kon je gisteren al downloaden, dus dat heb ik maar meteen gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan zijn deze updates er ook nog:
[ afbeelding ]
Had zondag de GM er al opgezet, kon echt niet wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Dimens het volgende:
iOS 5.![]()
Al die mensen die om 7 uur precies gingen updaten, allemaal problemen en foutmeldingen.![]()
Ik uurtje later, doet het nu perfect.
Sjongejonge, wat een luxe, een oven nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan allemaal he, cake in de oven, heb ik weer tijd over.
Ja man. Echte huisvrouwen zorgen voor een keuken met de juiste spullenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat een luxe, een oven nog wel
No probquote:
Ah, dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kon je gisteren al downloaden, dus dat heb ik maar meteen gedaan.
Nu gewoon klaar met alles, geen gedoe.![]()
Tevens is die nieuwe Facebook wel beter, veel mooier ook.
ok dit is goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan allemaal he, cake in de oven, heb ik weer tijd over.
[..]
Ik moest zo hard lachen om dit dat ik niet eens je kusjekroel nodig heb.
Ja, alleen iedereen heeft problemen met installeren. Laten dat nu net de personen zijn die allemaal om 7 uur begonnen met updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No prob
[..]
Ah, dat heb ik even gemist.
iOS 5 draait inmiddels bij je? Werkt het een beetje?
Die nieuwe interface van Facebook is inderdaad erg prettig!
Hehehe, je moet ook gewoon een paar uur wachten, zo werkt dat met Applequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, alleen iedereen heeft problemen met installeren. Laten dat nu net de personen zijn die allemaal om 7 uur begonnen met updaten.
Ha, dat ga ik eens fijn meelezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef Dimens het volgende:
[iPhone] #137 iOS 5 beschikbaar!
Die reacties allemaal, iedereen faalt.
oja vrouw hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was grapje, ik heb liever kusjekroelmaar ik moet niet altijd gevoelig reageren enzo toch
Ik heb een uurtje gewacht, ben je een beetje door de drukte heen en dan gaat het wel goed. En inderdaad, iedereen die het meteen moest hebben kan nu nog langer gaan wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, je moet ook gewoon een paar uur wachten, zo werkt dat met Apple
Mijn idee ookquote:
Okeequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja vrouw he
vind het wel leuk als je gevoelig doet hoor
Whehe, dit was al zo sinds de iPhone 3Gquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje gewacht, ben je een beetje door de drukte heen en dan gaat het wel goed. En inderdaad, iedereen die het meteen moest hebben kan nu nog langer gaan wachten.
Ik ga jou toch niet dissenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn idee ook
[..]
OkeeDan doe ik tegen jou voortaan gevoelig, tenzij je poging doet om mij te dissen
Nu niet nee, maar ooit een dag jeweet maar nooitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga jou toch niet dissen:@
MICHHASquote:
Als ze zoiets goed doen, drukken ze ergens een keer op de button en dan dat de update beschikbaar is. Dan zal niet iedereen als beesten gaan downloaden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, dit was al zo sinds de iPhone 3G![]()
Ergens wel slecht natuurlijk. Dit soort shit kunnen ze zien aankomen en gewoon de handel load-balancen. Maarja.grappig is het wel.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar ooit een dag jeweet maar nooit
[..]
MICHHAS
ghehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
Dimens stuurde me, apple loopt weer bij 8/10 mensen te kutten, ik zeg, koop een normale computer, geen apple rip-offs
quote:Nou ben ik toch al vanaf zo'n uurtje of 7 bezig met het downloaden van ios5 ... echt zooooo traag als een slak dit.
Ja maar apple is ook traag en ook nog eens 2x zo duurquote:
Maar ik heb nog geen plaatjequote:
Gelukkig een sarcastische PI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar apple is ook traag en ook nog eens 2x zo duur
Maar ik bedoelde het heul niet sarcastisch. Dat je dat weet.quote:
heeeuyquote:
Ook dat, maar ik snap de planning wel, er zijn zat manieren om dit netjes af te handelen (tragere downloads zul je dan wel hebben, maar niet de bagger wat het nu is)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ze zoiets goed doen, drukken ze ergens een keer op de button en dan dat de update beschikbaar is. Dan zal niet iedereen als beesten gaan downloaden.
Blackberryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Boterbartje het volgende:
weetje wat het mooie is? RIM server deed het weer. vloog die eraf omdat als die breezer pingen die niet verzonden waren het systeem gelijk overbelasten..godver wat een kut systeem dat blackberry spul
Moet je nagaan hoeveel breezer geping er dan wordt gepingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |