De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
Is er trouwens al eens gezegd dat Myraela moeilijk dikke tetten heeft?
Sorry, te laat.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
Is er trouwens al eens gezegd dat Myraela moeilijk dikke tetten heeft?
smegmanus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.
10 oktober belde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Wat doet een magnetron wel en een blackberry niet?
is dat leuk?quote:
HHAHAH PINGEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Wat doet een magnetron wel en een blackberry niet?
Oh, kut. Sorry. Ik dacht eens een nieuwtje te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat komt smegmanus hier dagelijks melden, begin er nu wel eens zat van te worden.
Slim hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Gwn. Je had wel een ander hoofd maar IK HEB JE WEL DOOR
ik leef met je meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tfoeeee ik had 3 blikjes red bull light gekocht maar ze zijn nergens te vinden wtfff
Het zijn leugens, allemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima kerel verder, maar al die verhalen over je tetten altijd.
Hihi, ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Oerbeer het volgende:
UitmelkenOh mannengedachtes altijd...
Autist!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef Patje1987 het volgende:
Windows is en blijft een aids OS, al 3 keer op rij gezeik. Nu lekker weer OS X
Pardon?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
Smegma.
Nero.
Patje.
3 like's voor deze post.
Nee, de huistelefoon.quote:
Excuseer.quote:
Dat heb ik op film.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus ook dat van die anale vernedering in zijn SM-kelder?
Hoezo per se op school?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
ik moet morgen een heel dossier inleverne en ik kom er net achter dat ik opdrachten moet doen die ik per seeee op school moet uitvoerennnnn
iets met literom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
ik moet morgen een heel dossier inleverne en ik kom er net achter dat ik opdrachten moet doen die ik per seeee op school moet uitvoerennnnn
Ik voel je, ik ben ook nog bezig met opdrachten voor morgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
FUCKKKKKKK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |