SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor telefoonmaatschappij
Ja nou wat dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn alias is Henk, denk je nou echt dat ik als een Dirk door het leven zou gaan?En kijk wat hij in de OP verandert heeft.
Dat heeft BDH allang gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nou wat dan?
Dat liedje van Justin Bieber?
Shoot them both; just to be surequote:
Jij hebt al weet ik het hoelang geen topic aangemaakt dus wat had je willen veranderen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ja precies, denk je dat ik dat hele kutstudent verhaaltje niet verandert had?
Ik stem voor!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shoot them both; just to be sure
Wat is dit voor non-logica?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt al weet ik het hoelang geen topic aangemaakt dus wat had je willen veranderen?![]()
VROUWENLOGICA, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Ja, dat kan. Tenminste, ik heb 't ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke slimme fokmannetjes. Denken jullie dat je moe kan worden door veel te slapen? Want eerst sliep ik weinig en was ik heel de dag moe en nu slaap ik veel en ben ik 24/7 kapot
Ja, daar word je juist moe van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke slimme fokmannetjes. Denken jullie dat je moe kan worden door veel te slapen? Want eerst sliep ik weinig en was ik heel de dag moe en nu slaap ik veel en ben ik 24/7 kapot
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Tenminste, ik heb 't ookals ik 10 uur slaap bijvoorbeeld is heel m'n dag verkloot omdat ik moe ben.
Omgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar word je juist moe van.
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Omg![]()
Ik iedere dag dik vroeg gaan slapen omdat ik moe blijf, ligt misschien daar wel het probleem.![]()
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.
Aight dan kan ik nog dik lang opblijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |