SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor telefoonmaatschappij
Ja nou wat dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn alias is Henk, denk je nou echt dat ik als een Dirk door het leven zou gaan?En kijk wat hij in de OP verandert heeft.
Dat heeft BDH allang gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nou wat dan?
Dat liedje van Justin Bieber?
Shoot them both; just to be surequote:
Jij hebt al weet ik het hoelang geen topic aangemaakt dus wat had je willen veranderen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ja precies, denk je dat ik dat hele kutstudent verhaaltje niet verandert had?
Ik stem voor!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shoot them both; just to be sure
Wat is dit voor non-logica?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt al weet ik het hoelang geen topic aangemaakt dus wat had je willen veranderen?![]()
VROUWENLOGICA, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Ja, dat kan. Tenminste, ik heb 't ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke slimme fokmannetjes. Denken jullie dat je moe kan worden door veel te slapen? Want eerst sliep ik weinig en was ik heel de dag moe en nu slaap ik veel en ben ik 24/7 kapot
Ja, daar word je juist moe van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke slimme fokmannetjes. Denken jullie dat je moe kan worden door veel te slapen? Want eerst sliep ik weinig en was ik heel de dag moe en nu slaap ik veel en ben ik 24/7 kapot
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Tenminste, ik heb 't ookals ik 10 uur slaap bijvoorbeeld is heel m'n dag verkloot omdat ik moe ben.
Omgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar word je juist moe van.
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Omg![]()
Ik iedere dag dik vroeg gaan slapen omdat ik moe blijf, ligt misschien daar wel het probleem.![]()
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.
Aight dan kan ik nog dik lang opblijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon 8-9 uur te slapen, en dan ook echt gewoon op te staan, dan voel je je heel de dag goed.
Ja ik had jaren een ritme van 12 tot 7 ofzo. Maar de laatste weken vaak van 21:00 tot 7 en dan nog moe blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
Als je gewoon een soort van fatsoenlijk ritme hebt, kom je al een heel eind.
Ja weekenden zijn zo nice (om o.a. slaap in te halen)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef Kutstudent het volgende:
Je kan ook een weekritme pakken. Doordeweeks van 1 tot half 8, en in het weekend gewoon een uurtje of 10 per nacht. Zo doe ik het en dat werkt prima.
Of om Fristie en bier te drinkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja weekenden zijn zo nice (om o.a. slaap in te halen)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of om Fristie en bier te drinken
Goedkoop bier bij Walkloot in de opium.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of om Fristie en bier te drinken
Wat geeft hij korting?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goedkoop bier bij Walkloot in de opium.
Ja man, goeie matties van vroeger, allesss.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat geeft hij korting?!?!?!?!?!
Ik heb 'm pas nog gesproken daar, ik zie echt niemand meer van de middelbare volgens mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, goeie matties van vroeger, allesss.
Niet voor de 16jarige breezers?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom denk je dat ik daar nog heenga? Alleen maar omdat het vroeger stamkroeg was en we daar dus nu nog meeten, en dat is al helemaal chill als walkoot aan het werk is.
Nee, want aangezien we tegenwoordig allemaal dikke lompe studerende 20ers zijn claimen we gewoon heel die kleine bar waar hij altijd werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet voor de 16jarige breezers?
baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, want aangezien we tegenwoordig allemaal dikke lompe studerende 20ers zijn claimen we gewoon heel die kleine bar waar hij altijd werkt.
quote:
Maar Fed zijn zoon is ook Barries zoon.quote:
Wie wat waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Fed zijn zoon is ook Barries zoon.
Jij + Fed = Babyquote:
Waarom niet?quote:
Ik heb gehoord dat jij en Fed een keer ladderzat waren...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Fed zijn zoon is ook Barries zoon.
ST en Fed? Omgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij en Fed een keer ladderzat waren...
Waarschijnlijker dan jij en Fed.quote:
Dat sowieso. Alleen denkt Tux vanallesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dan jij en Fed.
Kapotknippen.quote:
Lijkt mij juist kei tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja gewoon, kan het niet uitleggen.
O mijn god nu staat mijn genotsknots in volle glorie overeind.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O mijn god nu staat mijn genotsknots in volle glorie overeind.
En die kots maakt hem alleen maar harder en groterquote:
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yikes, in wat voor conversatie ben ik beland
Ik ben er nieteens over begonnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar jij doet er anders vrolijk aan mee. Zo te lezen vermaak jij je goed met scharen
Ja, de oudste die meteen ook de kinderachtigste is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja adults en het gebrek eraan hier.
Heb ik gezegd dat jij iets mocht zeggen? Nee kankerjong dus wegwezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, de oudste die meteen ook de kinderachtigste is.
Gewoon hetzelfde doen als ik, vrij weinig hier komen, dan heb je geen last van die kleuters.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen als ik, vrij weinig hier komen, dan heb je geen last van die kleuters.
Oeh, baby's got teeth. Weet je, ik vind de UDOWU SC wel wat voor jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jij iets mocht zeggen? Nee kankerjong dus wegwezen.
Wij hebben idd geen last van je als je hier bijna nooit komtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen als ik, vrij weinig hier komen, dan heb je geen last van die kleuters.
nope. vandaar 'gaat weer lekker hier' hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Has it ever been any different?
Ja, ik voel me tot nu toe nog best fit.quote:
Die betekenis ervanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oeh, baby's got teeth. Weet je, ik vind de UDOWU SC wel wat voor jou.
De IUIUICT?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oeh, baby's got teeth. Weet je, ik vind de UDOWU SC wel wat voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |