Sowieso als je de oven aan zet ruikt het al meteen zo lekker knus. Nu wel pizza kanen is dat ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa, een naar cakejes geurend huis is
Als ik mijn oven aanzet ruikt het direct naar verbrande kaas, heel gek...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sowieso als je de oven aan zet ruikt het al meteen zo lekker knus. Nu wel pizza kanen is dat ook al
Ovens zijn goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sowieso als je de oven aan zet ruikt het al meteen zo lekker knus. Nu wel pizza kanen is dat ook al
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik mijn oven aanzet ruikt het direct naar verbrande kaas, heel gek...
Ik ben bloedserieusquote:Elise says:
12/10/2011 at 21:19
Oké het sarcasme druipt ervan af. Als je er nou onder had gezet “Haha nee hoor grapje, ik snap wat je bedoeld” was er waarschijnlijk niet eens zo veel aan de hand geweest. Jammer dat jij het niet maar eens bent, laat dit niet op deze manier merken aub.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
qftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Whehehe, huiliesquote:
quote:
Het stomste is dat ik kan zien dat er nieuwe comments zijn (hoger aantal) maar dat ik de comments niet kan zien!quote:
Zou ze een bolero bedoelen?quote:Wit-beige mouwvestje Cool Cat
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo?
http://www.beautygloss.nl/2011/10/12/12124/#comment-365771
Zie je de replies dan ook?
Dat is het bijna stomste! Het allerstomste voor mij is het aantal zien groeien, 115 comments inmiddels, en dat ik mezelf er op betrap dat ik denk wiieeeeee en waaaat staat er??!!! Aaaaaaahhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het stomste is dat ik kan zien dat er nieuwe comments zijn (hoger aantal) maar dat ik de comments niet kan zien!
Oh en op die blog:
[..]
Zou ze een bolero bedoelen?
Dat!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is het bijna stomste! Het allerstomste voor mij is het aantal zien groeien, 115 comments inmiddels, en dat ik mezelf er op betrap dat ik denk wiieeeeee en waaaat staat er??!!! Aaaaaaahh
Ik heb er nog nooit op gereageerd, dus lijkt me stug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn jullie gebanned op Beautygloss?
Smarties?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar wat BBQ zegt, gedeelde smart enzo.
Oeh, goeie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga es kijken of het op de aaipad wel werkt
same herequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie ze ook niet, maar tot 18:58
Ja maar da's op m'n tab.quote:
quote:You Are Banned.
IP adres = ************
Wil je ontbannen worden? mail je goede reden naar beautygloss@gmail.comHet smoesje dat het je zusje of vriendin was ken ik nou al.
Heb je geen idee waarom je gebannen bent? als er bij het ip adres 'unknown' staat kan ik er helaas niks aan doen, dan pakt hij jou als spamrobot er uitverder blokkeert hij sinds kort ook proxy servers.
Ja ik nu ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
op de ipad zie ik destinies reactie als laatste
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mascha says: Ik zie dat je enige andere comment een serieuze sollicitatie is voor nagelswatcher. Is dit een soort boosheid omdat je niet bent aangenomen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mascha says: Ik zie dat je enige andere comment een serieuze sollicitatie is voor nagelswatcher. Is dit een soort boosheid omdat je niet bent aangenomen?
Ok, ik weet het nu zeker, ze is een narcist!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee echt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ken jij Mascha waarschijnlijk nog niet zo goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee echt!
Dat kan niet.
Echt?
Ok nu klink ik heel dom maar kan me zo niet voorstellen dat iemand zo reageert.
Zelf je voeten afzeiken, zeggen dat je ze niet kunt zien en ze vreselijk vindt, en als iemand dan zegt "inderdaad, ze zijn lelijk" zo reageren? Ze kan inderdaad niet tegen kritiekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, zij kan echt zo niet tegen kritiek. Zou ze er nu een huil-post over gaan schrijven?
Jawel, maar toch. Hoe achterlijk kun je wezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ken jij Mascha waarschijnlijk nog niet zo goed
Waarom ben jij geband?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan niet iemand anders (ik ben ook geband) een reactie schrijven dat ze hun voeten willen laten opereren omdat ze ook zulke bobbels hebben ofzo en of zij tips heeft omdat ze ook zulke lelijke voeten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |