Ja maar da's op m'n tab.quote:
quote:You Are Banned.
IP adres = ************
Wil je ontbannen worden? mail je goede reden naar beautygloss@gmail.comHet smoesje dat het je zusje of vriendin was ken ik nou al.
Heb je geen idee waarom je gebannen bent? als er bij het ip adres 'unknown' staat kan ik er helaas niks aan doen, dan pakt hij jou als spamrobot er uitverder blokkeert hij sinds kort ook proxy servers.
Ja ik nu ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
op de ipad zie ik destinies reactie als laatste
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mascha says: Ik zie dat je enige andere comment een serieuze sollicitatie is voor nagelswatcher. Is dit een soort boosheid omdat je niet bent aangenomen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mascha says: Ik zie dat je enige andere comment een serieuze sollicitatie is voor nagelswatcher. Is dit een soort boosheid omdat je niet bent aangenomen?
Ok, ik weet het nu zeker, ze is een narcist!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee echt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ken jij Mascha waarschijnlijk nog niet zo goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee echt!
Dat kan niet.
Echt?
Ok nu klink ik heel dom maar kan me zo niet voorstellen dat iemand zo reageert.
Zelf je voeten afzeiken, zeggen dat je ze niet kunt zien en ze vreselijk vindt, en als iemand dan zegt "inderdaad, ze zijn lelijk" zo reageren? Ze kan inderdaad niet tegen kritiekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, zij kan echt zo niet tegen kritiek. Zou ze er nu een huil-post over gaan schrijven?
Jawel, maar toch. Hoe achterlijk kun je wezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ken jij Mascha waarschijnlijk nog niet zo goed
Waarom ben jij geband?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan niet iemand anders (ik ben ook geband) een reactie schrijven dat ze hun voeten willen laten opereren omdat ze ook zulke bobbels hebben ofzo en of zij tips heeft omdat ze ook zulke lelijke voeten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |