quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang Gregor de wacht maar niet houdt.
Jullie pesten mijquote:
Ze heeft er dacht ik ooit een fotootje van gepost of het geschreven ergens. En niet dat halvegare koekblik met die verschrikkelijke sticker erop hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roze autootje? heeft ze ook d'r URL er op?
Ik zou niet durvenquote:
Ze heeft nu een ander dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Of zou ze met haar royale riante geweldige bloggerssalaris al een nieuwe hebben gekocht?
Ik ben normaal altijd de pester, niet het gepeste kindjequote:
Ja... dat vind ik zoiets smerigsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze heeft nu een ander dacht ik.
Bovendien verdient ze denk ik behoorlijk met haar webshopje. Cheapo merken naar 12-jarigen voor een veelvoud van de verkoopprijs in andere shops verkopen. Al die kiddo's trappen erin
Alleen daarom al verdient ze een schop onder d'r hol.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze heeft nu een ander dacht ik.
Bovendien verdient ze denk ik behoorlijk met haar webshopje. Cheapo merken naar 12-jarigen voor een veelvoud van de verkoopprijs in andere shops verkopen. Al die kiddo's trappen erin
Ahhh.... Kusje er opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben normaal altijd de pester, niet het gepeste kindje
Heb je die spullen gezien, kwasten die in China voor 3 cent kostprijs worden gemaakt hier voor 15 euro ofzo verkopen. Echt misselijk, vooral omdat haar klanten van die kinderen zijn die het van hun zakgeld kopen of aan hun ouders vragen of ze het alsjeblieft mogen kopen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... dat vind ik zoiets smerigs
Bah bah bah!!
* BBQ-kip billetje omhoog steektquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe cool is dit!!!
[ afbeelding ]
Vampire cupcake!
En dan Mascha sponsoren, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
We hadden kaartjes moeten hebben voor die beautygloss party
Ja echt he... vind ik echt zielig voor die kindersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je die spullen gezien, kwasten die in China voor 3 cent kostprijs worden gemaakt hier voor 15 euro ofzo verkopen. Echt misselijk, vooral omdat haar klanten van die kinderen zijn die het van hun zakgeld kopen of aan hun ouders vragen of ze het alsjeblieft mogen kopen...
En dan reageren die kids ook nog op haar site "wat geweldig tof dat je deze artikelen maakt en dat allemaal voor ons doet, je bent geweldig"
Is het iets voor je op 30 okt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
Die cupcake omg! Da's nog kei makkelijk te maken ook
Jij?quote:
quote:Destenie says:
12/10/2011 at 19:35
Jeetje je hebt inderdaad rare voeten, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Wat is die bobbel op je grote tenen?
Ja, ik snap dat je die liever niet wil laten zien. Misschien moet je hier voortaan ook maar een gast-blogger voor vragen, net als voor je nagellakswatches.
Vervelend voor je.
Reply
Lin says:
12/10/2011 at 19:50
Nouja, ze zijn een beetje raar, maar dat hoef je toch niet zo te zeggen?
Reply
Фатима says:
12/10/2011 at 19:54
Oh my god!
Reply
femke says:
12/10/2011 at 21:01
haha jij bent gewoon zielig en belachelijk
Reply
ownyourstylenow says:
12/10/2011 at 21:02
Hoe onbeleefd. Je weet dat ze het er moeilijk mee heeft, dan zet je toch zo geen comment.
En trouwens Mascha. Ik vind voeten opzich niet echt ‘mooi’ ofzo. Maar die van jou zien me er nou echt wel normaal uit hoor ! No worries !
nee wij doen hier in de buurt aan sociaal-intercultureel koken. Om de maand kookt een groepje mensen een intercultureel menu voor andere buurtbewoners in ons buurthuis, tegen een kleine vergoeding. Ies goet voor ientegrasie!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het iets voor je op 30 okt?
Zit jij trouwens op kookles? Je had het eerder over kookavond ofzo.
Ik wil wel een poging doen, ik heb alleen een crap-oven, maar ik zal eens een poging wagen van de weekquote:
ik heb daar echt geen tijd voor, als coordinatorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij?
Ik ben er niet bij, dus helaasch. Anders had ik de taak wel op me genomen, ze zijn echt kewl!
Je zou ook lekkere cakejes kunnen kopen en daar een toef botercreme op kunnen spuiten als je geen zin hebt in bakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging doen, ik heb alleen een crap-oven, maar ik zal eens een poging wagen van de week
hntm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom hoor ik dat 'vervelend voor je' in de stem van dat kind van htnm?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging doen, ik heb alleen een crap-oven, maar ik zal eens een poging wagen van de week
Leuk! Wat voor dingen maken jullie zoal?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wij doen hier in de buurt aan sociaal-intercultureel koken. Om de maand kookt een groepje mensen een intercultureel menu voor andere buurtbewoners in ons buurthuis, tegen een kleine vergoeding. Ies goet voor ientegrasie!
Ok, zelfs ik ben beter in nagels lakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van het blog van die laatste reactie:
http://ownyourstylenow.blogspot.com/2011/10/manipedi-3.html
Ohja, dat is wel hendig! Doe maar bittequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik je lenzen trouwens opsturen? Zodat je ze kan indragen?
tot nu toe hebben we gehad:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor dingen maken jullie zoal?
quote:Als ik dat had gedaan drukte ik het stukje papier op mijn nagels zodat het inkt dat op het stukje was op mijn nagels ging.Daarna deed ik de stukjes van mijn nagels af.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van het blog van die laatste reactie:
http://ownyourstylenow.blogspot.com/2011/10/manipedi-3.html
ok, ik lachte hardopquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, ik
[..]
Ok, zelfs ik ben beter in nagels lakken![]()
[ afbeelding ]
Sadness...
Jamaar jamaar... zelf bakken is leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je zou ook lekkere cakejes kunnen kopen en daar een toef botercreme op kunnen spuiten als je geen zin hebt in bakken.
Ik vind de muffins van de Lidl lekker maar die zijn een beetje erg groot hiervoor. Misschien de Appie Heijn anders, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Allemaal lekker, alleen Marokkaans hou ik niet van. Maar leuk hoor, leer je wat van, is gezellig en goed om lekker te kleppen met elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot nu toe hebben we gehad:
spaans
turks
hollandsch
indonesisch
surinaams
antiliaans
mexicaans
en vrijdag marokkaans
Holy crapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, ik
[..]
Ok, zelfs ik ben beter in nagels lakken![]()
[ afbeelding ]
Sadness...
Tuurlijk, is ook zo, is vele malen lekkerder, en leuker. En het hele huis ruikt dan zo heerlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar... zelf bakken is leuker
Ik heb gewoon een hele ouderwetsche gasoven, dat is altijd een beetje gokken qua temperatuur enzo
Jaaa, een naar cakejes geurend huis isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo, is vele malen lekkerder, en leuker. En het hele huis ruikt dan zo heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |