Ik had nog helemaal niets gezien over weight watchers eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar gingen alle posts boven jou toch al over, of bedoel je even ter illustratie voor de mensen die het nog niet gezien hebben?
Ik vind dat ze er goed uitziet hoor. Sowieso voor je gezondheid en voor het plaatje, ze is jong zat. Heeft ze goed gedaan
Oh, ik had aangenomen dat bijna iedereen het alleen wist van het gewicht, door die reclame.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal niets gezien over weight watchers eerlijk gezegdIk dacht dat ze gewoon zelf was afgevallen. In het eerste berichtje wat ik postte over dat ze 15 kilo was verloren stond ook helemaal niets over Weigh Watchers
Ik kwam er vanmorgen dus pas achter toen ik die reclame zag.
...en dan nog een keer 15 kilo, als je dan nog niet tevreden bent, en dat steeds herhalen tot er niks meer van over is?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Goed dat ze afgevallen is, op naar de volgende 15 kilo. Ze blijft niet om aan te gluren.
Leuk allemaal maar ik krijg erg het gevoel dat jij eerder valt voor het feit dat zij een Harp spelend meisje is net zo als dat sommigen helemaal hotel de botel zijn van meisjes die aan turnen,tennissen,hockey of ballet doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Iris Kroes
- Werkt bij Restaurant Chinatown
- Studeert aan HBO communicatie
- Woont in Drachten
- Spreekt Fries en nederlands wah een taalwonder is ze toch he!
- Geboren op 11 november 1992 op 19-jarige leeftijd zal ze dus gekroond worden als de winnares van The Voice of Holland!
Klik hier voor de videolink naar de auditie van Iris Kroes voor The Voice of Holland
Leuke video van Iris en Christiana Bohorquez (ook door naar the battle)
Ik was juist een van degenen die hier opmerkte dat ze niet goed genoeg kan zingen. Het punt is dat haar uiterlijk er niet toe doet in dit verband. Of dat je nu een fotomodel bent of dat je spuuglelijk bent, als je niet kan zingen doet het er niet toe. Als je wel kan zingen dan kan een goed uiterlijk helpen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja en er is voldoende opgemerkt dat ze ook al niet bijzonder goed kan zingen.
Kortom, dan moet je het van iets anders hebben. Op naar de volgende 15 kilo en een make-over.
Er zijn zat middelmatige zangeressen met een knap uiterlijk die daarmee ver komen. Laten we in ieder geval vaststellen dat Iris zowel het uiterlijk als de stem niet heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik was juist een van degenen die hier opmerkte dat ze niet goed genoeg kan zingen. Het punt is dat haar uiterlijk er niet toe doet in dit verband. Of dat je nu een fotomodel bent of dat je spuuglelijk bent, als je niet kan zingen doet het er niet toe. Als je wel kan zingen dan kan een goed uiterlijk helpen.
Het is maar wat je definieert als "ver komen". Voor mij houdt dat in dat je muzikaal wat presteert, niet dat je veel geld krijgt voor een kunstje en populair bent bij tieners. Ik had dat al lang vastgesteld, voordat ze vorig jaar die wedstrijd won. Ik had hier ook al lang gemeld dat ik er zo over denk.quote:Er zijn zat middelmatige zangeressen met een knap uiterlijk die daarmee ver komen.
amen. Ze heeft gewonnen vanwege de harpquote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn zat middelmatige zangeressen met een knap uiterlijk die daarmee ver komen. Laten we in ieder geval vaststellen dat Iris zowel het uiterlijk als de stem niet heeft.
deze topic was aangemaakt NA haar auditie.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar ik krijg erg het gevoel dat jij eerder valt voor het feit dat zij een Harp spelend meisje is net zo als dat sommigen helemaal hotel de botel zijn van meisjes die aan turnen,tennissen,hockey of ballet doen.![]()
Vwb haar harp kunsten heb ik betere gehoord en gezien.
bamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Iris Kroes
- Geboren op 11 november 1992 op 19-jarige leeftijd zal ze dus gekroond worden als de winnares van The Voice of Holland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |