Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wordt bijgevult ;pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit.
En waar de pino is het archief gebleven. Zit nu maar 1 chick in, horen er 3 te zijn.
Ik zit er nu in. Had gevraagd om te joinen, heeft ie nu accept.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef laucas het volgende:
Toefjes, stuur OmniRocket nog even een invite voor de club
Hij staat er al bijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef laucas het volgende:
Toefjes, stuur OmniRocket nog even een invite voor de club
controllers door mijn ouders afgepakt!quote:
Ik ga maar even boodschappen doen en eten maken. Heb ook wel lang genoeg Fifa gespeeld vandaag. Ben er wel weer rond een uurtje of 8. Misschien eerder misschien laterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
We zijn bijna klaar , nog een helftje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
controllers door mijn ouders afgepakt!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
controllers door mijn ouders afgepakt!
Gelukt., voor diegenen die ook aan het tobben zijn: niet redeem code, maar redeem voucher doen. Ik ga rond een uurtje of 19:00 clubbben, eerst eten enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid die klote code ingevoerd, zit wel in het juiste scherm. Bedankt voor de hulp daar te komen in elk geval![]()
Heb geprobeerd aan elkaar te tikken, met streepjes er tussen.. Zie ik iets over het hoofd?
jaja,quote:
No lifequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef BDIL het volgende:
Vannochtend rond 4 uur russische spelers voor zowat niks opgepikt in 4-2-3-1 formatie Danny 1200 , akenfeef GK 84 1100 , Carlos eduardo en honda voor 850 en die LB van Rubin kazan en RB van zenit voor 950
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....
En wat deed jij avond ervoor tot 2 uur ?1 met je rechterhand spelen en fut zeker....quote:
Ja toch.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.
Internet is er om 12 uur af dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
En wat deed jij avond ervoor tot 2 uur ?1 met je rechterhand spelen en fut zeker....
Ik zeg: Briljant ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.
nog erger... ben je wel volwassen dat je ouders je modem uit doenXD Slapen Jaap het is genoeg geweest!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Internet is er om 12 uur af dusZO kan ik tenminste niet no lifen
Komt omdat mijn zusje in de laat opblijven periode zit. Ik lig om 12 uur normaliter te pitten, tenzij het standaard stapavond isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
nog erger... ben je wel volwassen dat je ouders je modem uit doenXD Slapen Jaap het is genoeg geweest!!!
Valt te begrijpen maar geloof me ik was echt gaan pitten als ik in slaap kon vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat mijn zusje in de laat opblijven periode zit. Ik lig om 12 uur normaliter te pitten, tenzij het standaard stapavond is.
Dan moet je meer drinkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt te begrijpen maar geloof me ik was echt gaan pitten als ik in slaap kon vallen
Dan haal ik mijn huis nie meer:Pquote:
Nee maar kan je wel slapenquote:
Ja ik denk er volgende keer aanXD Drink ik 5 extra glazen voor jou:Pquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef n0ir het volgende:
Vanavond kom ik er ook bij en dan komt alles goed
Ultimatedb.nl is down, niet veel denk ik tenminste op xbox 360quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoeveel is Muller ongeveer waard? (PS3)
om 1900quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Reljem het volgende:
Hoelaat komt het nieuwe TOTW eigenlijk?
TOTW is al bekend he gisteravond al in vorige topic is hele team al gepost...quote:
Ze staan precies om 7 uur voor 200c BIN op de auction!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
TOTW is al bekend he gisteravond al in vorige topic is hele team al gepost...
BTW dropt ea die IF's gewoon voor een random prijs op Auction of krijg je ze nu pas in pakjes?!
Inderdaad, auto buyer staat al vast klaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze staan precies om 7 uur voor 200c BIN op de auction!
Nog 12 minuten, zoals elke week zit ik er weer klaar voor. Vorige week had ik er 3quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 10k en als je een wat meer gangbare formatie hebt dan zijn ze natuurlijk wat duurder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoeveel is Muller ongeveer waard? (PS3)
Wat? (!!!)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef Semmm het volgende:
Hahaha,
M;n FUT toernooi wedstrijdje was vastgelopen bij de opstelling. Had m'n laptop toen gepakt en was de xbox vergeten. Kreeg echt een half uur later een bericht van die persoon "when will you leave"Daarna kwam die met berichtjes van dat hij z'n xbox vannacht aan zou laten staan als ik niet ging leaven, waarna hij het 2 minuten later maar opgaf. Krijg nu allemaal boze berichtjes naar me toe
![]()
Hahahhahhahahahahha lijkt ook te mooi om waar te zijn:P en packs ga ik niet halen toch nooit geluk:Pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
@BDIL, packs only hoor IF. Anders zit je weer tot 4 uur vanacht te zoeken
Bajrami 41212 kopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben fucked qua matchmaking nu ik Zlatan hebIK speel dus met dit:
[ afbeelding ]
en word gematched aan squads als deze:
[ afbeelding ]
terwijl mn team maar 3,5 ster is.
Wel 5-2 gewonnen
Uurtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaan we straks nog clubben op de PS3 boys?
wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan je bij het juichen de zalm doen?
Ja, als je gescoord hebt en de speler die gescoord heeft opspringt en ineens roerloos blijft liggenquote:
Per speler.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Platina het volgende:
Ff een noobvraagje. Ik zie hier zn opstelling modifiers langskomen. Nu heb ik er eentje (4-2-3-1) en daar staat Player bij. Is dit hetzelfde als waar jullie het over hebben, Of zijn er ook modifiers voor de opstelling van het gehele team te veranderen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, als je gescoord hebt en de speler die gescoord heeft opspringt en ineens roerloos blijft liggen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wat.
Als je drop dead bedoelt: LT inhouden en rechterpook naar links houden.
Je hebt formaties voor players (individueel, nooit per team) en voor managers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Platina het volgende:
Ff een noobvraagje. Ik zie hier zn opstelling modifiers langskomen. Nu heb ik er eentje (4-2-3-1) en daar staat Player bij. Is dit hetzelfde als waar jullie het over hebben, Of zijn er ook modifiers voor de opstelling van het gehele team te veranderen?
Je moet je spelers gewoon in opstelling kopen. Tenzij het over de dure spelers hebt en het echt 10K+ kan schelen op een aankoop.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef Platina het volgende:
Oke duidelijk. Dure grap dus als je iedere speler naar 41212 moet doen.
Ik zie dat jullie me missenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik doe ook vanavond pas weer, we moeten ff iets beter als team spelen+ beetje een tactiek hebben dat we beetje een idee hebben van wat we doen...
You're welcomequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Die vrouwen in de op![]()
Goed bezig jongens
Kamikazie, maak eens even een UI, dat herkent een stuk makkelijker. Maakt echt niet uit watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet je spelers gewoon in opstelling kopen. Tenzij het over de dure spelers hebt en het echt 10K+ kan schelen op een aankoop.
Bajramiquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee grap. Het is wel fijn om een controleur te hebben. Je doet dat goed
Succesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga nu drie pakjes kopen.
Hopen dat er meer dan 22.500 value uit komt.
Sturridge is wel een baasje hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef DutchSL het volgende:
Pakje 1: Adler en Sturridge, niet slecht
Meer waard dan een pakje. Kompany is een beestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
2 gouden pakjes gehaald. In de 1e zat 4k coins, dus dan heb je al bijna je pakje eruit. In de 2e zat Kompany, nu even kijken hoeveel hij waard is, maar dat zal wel niet al te veel zijn...
Die is 20k ofzo waard manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
2 gouden pakjes gehaald. In de 1e zat 4k coins, dus dan heb je al bijna je pakje eruit. In de 2e zat Kompany, nu even kijken hoeveel hij waard is, maar dat zal wel niet al te veel zijn...
Heb mijne tijdje terug voor 30k verkocht, maar prijs is dekn ik gedaald maar sowieso meer dan je pakjes samen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is niet verkeer dan, ultimatedb is wel erg traag. Even op de auction kijken maar.
Hoeveel is Bent ongeveer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Pakje 3: Bent!en een Real Madrid logo.
9.6k gemiddeld, zal wel gezakt zijn richting de 8k nu met de ingestorte markt, maar toch het pakje eruit.quote:
Denk dat hij nu 15-20k waard is. Maar er staan er echt zo ziek veel van op...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb mijne tijdje terug voor 30k verkocht, maar prijs is dekn ik gedaald maar sowieso meer dan je pakjes samen.
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef Fuszy het volgende:
fuck... Ik mis daar even een goedkope 4-3-3 krasic omdat ik niet op had gelet. Niemand had er overigens op geboden.
Evra op de vleugelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel nu tegen iemand met een heel engels teampje met (RB) Richards in de spits...
Cutbackquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef StijnDa het volgende:
Leuke pot rijst, je zet er veel druk achter.
Ja, twee weken terug misschien. Krasic is nu amper nog 4.5k waard, zelfs in 4-3-3 is 6k behoorlijk aan de hoge kant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verkocht er eerder een voor 10k. Had er dus wel wat winst op kunnen maken
Je keeper kwam als een malloot uitlopen, anders had ik hem er tegenaan geschotenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
CutbackZelfs online was die lelijk.
Nee vandaag zelfs nog. Op de PS3 is die in de juiste formatie nog wel wat waard hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, twee weken terug misschien. Krasic is nu amper nog 4.5k waard, zelfs in 4-3-3 is 6k behoorlijk aan de hoge kant.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kom er ook aan clubs (DIVISIE 5!!)
Haha, dat wil ik pas horen als ik in 1 zitquote:
Dan heb je gewoon heel erg veel geluk gehad. Krasic is absoluut geen 10k meer waard in 4-3-3.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee vandaag zelfs nog. Op de PS3 is die in de juiste formatie nog wel wat waard hoor.
Dan moet je in 1 ook winnen hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik pas horen als ik in 1 zit. Tot nu toe gaat het vrij simpel, had nog 3 wedstrijden over ofzo. Dus denk dat 4 zeker mogelijk moet zijn.
Nee ik vind het niet erg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je keeper kwam als een malloot uitlopen, anders had ik hem er tegenaan geschotenMaar niet de mooiste inderdaad.
Primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet erg.Maakte alleen een statement voor de mensen die niet tegen hun verlies kunnnen.
Leuk, potje met zijn 2énquote:
IF Nani.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat een team had ik weer tegenover me... Evra, Vidic, Essien, IF Nani, Valencia, Torres, Tevez.. (werd vervangen door Hernandes).. Gewoon 2-0 winnenOm vervolgens met 1-0 te verliezen van een low-budget team.
Ik krijg ze ook altijd tegen in de 90e minuut uit corners... Zelden mee. SPeel in AZ shirts, voel dan weer de pijn van die laatste corner van Sporting Lissabon in de halve finale UEFA cup 2005quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef GuRBuH het volgende:
Corner tegen in de 90e minuut. Dan weet ik wel dat ik m er net zo goed zelf in kan schoppen, want die tegengoal komt er tochLekker gescript EA. Bijna net zo nep als die Jabulani bal op het WK die moeilijk was voor keepers omdat er dan meer gescoord word
Ja daar baalde ik toen ook flink vanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook altijd tegen in de 90e minuut uit corners... Zelden mee. SPeel in AZ shirts, voel dan weer de pijn van die laatste corner van Sporting Lissabon in de halve finale UEFA cup 2005
Doe dat. Dan ben ik creator op de RW voor de voorzetjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Clubbers PS3, laat mij zo in de spits. Ik maak mezelf 2:10 en Targetman
Ik zat op de tribune, te zingen: we gaan naar Lissabon. En in mn hoofd al aan het praktiseren hoe ik het goedkoopst naar de finale zou gaan enzo. Heb nog een kwartier na het laatste fluitsignaal verdoofd op mn stoeltje gezetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja daar baalde ik toen ook flink van
Ja zo erg was het bij mij niet. Maar Europees ben ik altijd voor alle Nederlandse ploegen, zelfs Ajaxquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat op de tribune, te zingen: we gaan naar Lissabon. En in mn hoofd al aan het praktiseren hoe ik het goedkoopst naar de finale zou gaan enzo. Heb nog een kwartier na het laatste fluitsignaal verdoofd op mn stoeltje gezeten
Dat is er niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Jullie weten dat er een speciaal forum voor clubs slowchat is toch?
Wat is een trait?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef jepperdeprep het volgende:
Hebben jullie je traits wel aangezet boys?
Ow, ga ik na deze pot ff doen.... Maar in het andere forum verder gaan anders?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Bij Edit pro het laatste tab. Kan je speciale skills aanvinken.
B nuquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je de bal afpakt in fifa 12? Als ik hem nu probeer af te pakken rent mijn speler erlangs behalve als ik heel goed richt. In fifa 11 kon ik gewoon A ingedrukt houden waardoor ie op de bal 'gelockt' was, is daar nu weer een knop voor?
als ik die indruk probeert de speler een tackle te maken.. tegen de tijd dat ie dan weer op snelheid is is de bal alweer wegquote:
Als je nu op A drukt blijft jouw speler een beetje voor z'n tegenstander lopen. Probeer mee te lopen (gaat redelijk automatisch met A) en probeer zo de richting waar je tegenstander de bal heen wil spelen af te schermen. Als je tegenstander erg dichtbij komt of de bal te ver voor zich uitspeelt kan je met B instappen en de bal pakken maar als je dit verkeerd timet ben je voorbijgespeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je de bal afpakt in fifa 12? Als ik hem nu probeer af te pakken rent mijn speler erlangs behalve als ik heel goed richt. In fifa 11 kon ik gewoon A ingedrukt houden waardoor ie op de bal 'gelockt' was, is daar nu weer een knop voor?
ik snap je post ook na je ninja edit nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Zucht. volgens mij speelt het gros zonder Any.
Dat was echt baas in '11quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zet mijn VP wel in de spits en maak hem 208CM we hebben echt iemand nodig die het afmaakt.
2x 5 verdedigers waarvan 1 de cpu laat defenden? en 1 match waar mijn any's stil gaan staan en lekker falen. Niet echt zin meer om zo te spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Nou PS3 clubs heeft 3 keer achter elkaar verloren.
Mja we hadden ook wel pech. Veel meer balbezit. En bij hun dan paar hoge ballen en hij zitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef laucas het volgende:
[..]
2x 5 verdedigers waarvan 1 de cpu laat defenden? en 1 match waar mijn any's stil gaan staan en lekker falen. Niet echt zin meer om zo te spelen
het lukt voor geen meterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je nu op A drukt blijft jouw speler een beetje voor z'n tegenstander lopen. Probeer mee te lopen (gaat redelijk automatisch met A) en probeer zo de richting waar je tegenstander de bal heen wil spelen af te schermen. Als je tegenstander erg dichtbij komt of de bal te ver voor zich uitspeelt kan je met B instappen en de bal pakken maar als je dit verkeerd timet ben je voorbijgespeeld.
Ik ben Smookzquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Toefjes het volgende:
Met Clubs scoorde Smookz (Die goal dat ie de keeper passeerde) hij ging als een mongool met zn handen zwaaien, hoe doe je dat? Moest er vreselijk om lachen. En de tegenstanders ook (hoorde je via de headsets)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij moest Lindgren zijn agressie kwijt, die is CoD gaan spelen
edit: Any zijn alle overgebleven spelers die door laucas werden bestuurd.
Wtf, krijg de melding: smookz played a ...... match and won 31-0??? Bedankt voor deze tip trouwensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik ben Smookz
Dat doe je door de rechterpook 1x naar boven te tikken en dan naar beneden houden. Verder niks.
cheaten met boostenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, krijg de melding: smookz played a ...... match and won 31-0??? Bedankt voor deze tip trouwens
VP boosten hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, krijg de melding: smookz played a ...... match and won 31-0??? Bedankt voor deze tip trouwens
Het kan niet veel slechter toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef Semmm het volgende:
Excuses, 7 pakjes geopend, beste speler Mertesacker...
Ik weet niet of ik ooit nog een pakje ga openen.
Of zal ik dan van m'n resterende 30.000 nog maar 4 pakjes kopen...
openen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef Semmm het volgende:
Excuses, 7 pakjes geopend, beste speler Mertesacker...
Ik weet niet of ik ooit nog een pakje ga openen.
Of zal ik dan van m'n resterende 30.000 nog maar 4 pakjes kopen...
Ga ik doen, pro is maar 69, en krijgt steeds een kwartier voor het einde kramp , hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
VP boosten haha
Als je je VP wil boosten moet je even naar http://blameyourany.com/ gaan
2 lm's en 3 spitsen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pfff...speel ik tegen een ziekelijk goed team (Aguero, Neymar, Pato, Fabregas, Bastos, Ribery, Neuer, Maicon, Lucio, Chiellini etc), komt die gast niet eens over de middellijn zo slecht...triest zeg. Heb 'm na de pot (8-0) nog maar gecomplimenteerd met z'n mooie team
nog 3!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Semmm het volgende:
Pakje 8: Park
Ondertussen zitten M'n tradepile en Verbruiksitems vol met contracten& manager kaarten.
Moet eerst even m'n tradepile en verbruiksitems zien te legen.quote:
Die zijn zeldzaam jongen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Iceman21 het volgende:
gouden spelers met een gemiddelde rating van 74
Die wordt niet zeldzaam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Apekoek het volgende:
Ff een Pieters gescoord, wordt denk ik nog wel zeldzaam, al is hij niet erg goed. Enige gouden LB nederland/eredivisie.
Hoe droogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Semmm het volgende:
Samengevat: Ik heb Mertesacker voor 75K gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Leer lezen, hij zegt enige gouden LB. Dus hij heeft de IF gekocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die wordt niet zeldzaam.er is net een IF van uit.
Is makkelijker verdedigen voor de any als die alle verdedigers kan besturenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ja klopt, met 2 tot 4 is leukste vind ik.
Haha nee gewoon op World Class anders pakt ie niet de Advanced Accomplishments van mijn Virtual Proquote:
Iedereen met enigzins handelsgeest?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef Fuszy het volgende:
Wie was er net op Guyon Fernandez 4-3-3 aan het bieden op de PS3
Heb er uiteindelijk 2,8k voor moeten betalen. Elke keer op 0 seconden met 100 omhoog gaan.. zo irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Iedereen met enigzins handelsgeest?Afhankelijk van de prijs iig. Maar ik was het niet.
Voor de verkoop of eigen gebruik?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb er uiteindelijk 2,8k voor moeten betalen. Elke keer op 0 seconden met 100 omhoog gaan.. zo irritant.
Voor eigen gebruik. Had ook een Guidetti voor 150 gekocht in de 4-3-3 formatie. Heb nu mijn Eredivisie silver zo goed als af. Misschien nog een IF Elm + wernbloom en een sigborsson.quote:
wait, WHAT?!? Zlatan is echt een baas met zijn vrije trap man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vind persoonlijk IF Elm echt fucking geweldig. Heb hem op CDM en daar is ie goed! En hij is zelfs vrije trappennemer van mn team. Boven Zlatan en Kallstrom.
Dan bestuurt hij zijn keeper, de kneus. Hij laat de PC verdedigenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:39 schreef BDIL het volgende:
Waarom krijgt mijn tegenstanders keeper een score net als bij vp?!
Ik zuig met FK'squote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wait, WHAT?!? Zlatan is echt een baas met zijn vrije trap man.
Ik had er 11quote:
Ja hij heeft ook 3-0 verloren moest vaker met honda schieten:(quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan bestuurt hij zijn keeper, de kneus. Hij laat de PC verdedigen. Van afstand op doel schieten, hij zit er waarschijnlijk wel in..
Prima team hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kCk5KN8wbbEIC
dat is overigens mijn team op het moment. Er moeten nog wel wat meer dingen aan veranderen.
bijvoorbeeld de naam veranderen
Zeker bij Silvers!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sommige spelers zijn natuurlijk ook niet altijd exact in formatie te koop op dat moment.
Rosales is een baas ofnie?!:Dquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kCk5KN8wbbEIC
dat is overigens mijn team op het moment. Er moeten nog wel wat meer dingen aan veranderen.
bijvoorbeeld de naam veranderen
hhahaahhahahaahahhaahahahhaahquote:
Geen idee, ik heb nog niet met hem gespeeld. Wilde eerst een volledig team hebben + reserve bank.quote:
Ik probeer ook zoveel mogelijk op de juiste positie te krijgen. Meestal hoef je er niet zoveel voor te betalen, maar soms heb je weleens pech en dat er iemand precies op hetzelfde aast. Ik heb geduld en dit zal ook wel goed spelen. Ik denk dat ik Fer, IF elm en misschien IF wernbloom nog wil voor op het middenveld. Daarnaast dan Sigborsson, maar 8,5k betalen vind ik net iets te veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Prima team hoor(Bijna) allemaal netjes in formatie enzo, ziet er goed uit. Sommige spelers zijn natuurlijk ook niet altijd exact in formatie te koop op dat moment.
MLSquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
Welke compo of welk land is geschikt voor een bazen bronzen team? Zat zelf te denken aan de 2e duitse divisie
Ok, FUT vind ik kut spelen haha. Doe het nu ook eigenlijk nooit meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom geen fut ?
Ben over 5 min online
Ik heb sinds fifa uit is met geen een normaal team gespeeld dus ben benieuwd of het anders speelt dan fut ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ok, FUT vind ik kut spelen haha. Doe het nu ook eigenlijk nooit meer....
Ja ik weet niet, bij FUT word er echt 100x zoveel gescoord lijkt het voor mij. Had echt vaak dat er 10+ goals in een match zaten en dat het dan 5-5 was ofzo. Kan ook aan mij liggen hoor. Dat ik zo slecht verdedig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb sinds fifa uit is met geen een normaal team gespeeld dus ben benieuwd of het anders speelt dan fut ook
Ben zelf bezig met Engelse Bronze's (vooral npower 1 en 2) (41212). Veel goede spelers beschikbaar alleen er is nogal veel vraag naar dus de prijzen zijn hoog en sommige zijn echt zeldzaam heb ik 't idee.. zoals twee centrale backs met 80 en 81 pace in de goede formatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
Welke compo of welk land is geschikt voor een bazen bronzen team? Zat zelf te denken aan de 2e duitse divisie
XD Hoe weetje dat:P?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel nu serieus tegen deze dude.
[ afbeelding ]
Dat ben ik. Problem?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
fixedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een vieze stalker en heb z'n psn-naam opgezocht op Facebook
Ziet eruit alsof ie nog nooit voetbal heeft gespeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Je leven terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Krijg je iets als je in Divisie 1 komt?
Zeker, ik zit nu in divisie 6 maar vind 't nu al best lastig af en toe.quote:
Is toch prima? Ik ga nu pas naar 8quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker, ik zit nu in divisie 6 maar vind 't nu al best lastig af en toe.
Barca op fifaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ga nu eerste potje divisie 5 proberen. Met Barca natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |