Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wordt bijgevult ;pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit.
En waar de pino is het archief gebleven. Zit nu maar 1 chick in, horen er 3 te zijn.
Ik zit er nu in. Had gevraagd om te joinen, heeft ie nu accept.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef laucas het volgende:
Toefjes, stuur OmniRocket nog even een invite voor de club
Hij staat er al bijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef laucas het volgende:
Toefjes, stuur OmniRocket nog even een invite voor de club
controllers door mijn ouders afgepakt!quote:
Ik ga maar even boodschappen doen en eten maken. Heb ook wel lang genoeg Fifa gespeeld vandaag. Ben er wel weer rond een uurtje of 8. Misschien eerder misschien laterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
We zijn bijna klaar , nog een helftje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
controllers door mijn ouders afgepakt!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
controllers door mijn ouders afgepakt!
Gelukt., voor diegenen die ook aan het tobben zijn: niet redeem code, maar redeem voucher doen. Ik ga rond een uurtje of 19:00 clubbben, eerst eten enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid die klote code ingevoerd, zit wel in het juiste scherm. Bedankt voor de hulp daar te komen in elk geval![]()
Heb geprobeerd aan elkaar te tikken, met streepjes er tussen.. Zie ik iets over het hoofd?
jaja,quote:
No lifequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef BDIL het volgende:
Vannochtend rond 4 uur russische spelers voor zowat niks opgepikt in 4-2-3-1 formatie Danny 1200 , akenfeef GK 84 1100 , Carlos eduardo en honda voor 850 en die LB van Rubin kazan en RB van zenit voor 950
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet echt nee durf te wedden dat mijn sociale leven een stuk beter aan toe gaat dan die van jou, maarja had avond ervoor een huisfeest en sliep heel de dag door ( miste me college's) en kon niet meer slapen gisteravond, dus.....
En wat deed jij avond ervoor tot 2 uur ?1 met je rechterhand spelen en fut zeker....quote:
Ja toch.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.
Internet is er om 12 uur af dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
En wat deed jij avond ervoor tot 2 uur ?1 met je rechterhand spelen en fut zeker....
Ik zeg: Briljant ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt niet, dat is een leugen. Jij hebt het altijd over je nep sociale contacten, je hebt zelfs een aantal facebook accounts aangemaakt om deze toe te voegen aan je eigen vrienden lijst.
nog erger... ben je wel volwassen dat je ouders je modem uit doenXD Slapen Jaap het is genoeg geweest!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Internet is er om 12 uur af dusZO kan ik tenminste niet no lifen
Komt omdat mijn zusje in de laat opblijven periode zit. Ik lig om 12 uur normaliter te pitten, tenzij het standaard stapavond isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
nog erger... ben je wel volwassen dat je ouders je modem uit doenXD Slapen Jaap het is genoeg geweest!!!
Valt te begrijpen maar geloof me ik was echt gaan pitten als ik in slaap kon vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat mijn zusje in de laat opblijven periode zit. Ik lig om 12 uur normaliter te pitten, tenzij het standaard stapavond is.
Dan moet je meer drinkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt te begrijpen maar geloof me ik was echt gaan pitten als ik in slaap kon vallen
Dan haal ik mijn huis nie meer:Pquote:
Nee maar kan je wel slapenquote:
Ja ik denk er volgende keer aanXD Drink ik 5 extra glazen voor jou:Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |