quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
Wilde iemand trouwens nog een nachtshot zien met die ene zaklamp van 1000Lumen?
Morgen is het overdags weer licht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Maar mag morgen ook, want ik ga slapen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Is die er niet met een chinees vlaggetje?
Wat een deal dan, wie verzendt er nou iets naar Chinaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef UncleSam het volgende:
China en NL zullen wel een deal hebben om elkaars post gratis te bezorgen ofzo.. ik heb het ook heel lang niet gesnapt maar heb me erbij neergelegd.
Haha, ze krijgen zelfs een track en trace nummer dan geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:49 schreef Dhaha het volgende:
Nog begrijp ik niet hoe het kan dat als je iets uit China bestelt wat niet door de brievenbus past, met pakketpost aankomt thuis. Pakketpost kost toch 6,75? Zelfs als je iets van 1 dollar besteld dat te groot is wordt het gratis bezorgd... maakt china geen verlies hierop?
welke verkoper was dat ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7
Dat is DX,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef AceOblivion het volgende:
Ik heb gisteren een TNT briefje gekregen met erop dat ik een pakketje van Focal Industries heb liggen bij de Primera. Nou komt de grap, ik heb heleemaal niets bij Focalprice besteld. Kan het zijn dat dit van Dealextreme ofzo is????
Bij Voorbaat Dank,
A
Je fleshlight al binnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef monkeybrain het volgende:
FP stuurt een nieuwe lamp op. Even gezegd dat mijn oom bij de Triads zit![]()
三合会 <- email dit en al je problemen zijn voorbij
Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, maar de vaseline staat al klaar
Is betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
De ion horloge ding deal van happydeal staat op $0.01. Is die site betrouwbaar?
(pas was zo'n site waar alle klantgegevens bekend werden namelijk)
Niet nodig, ik prefereer een verkrachting sensatiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjes
Deze opmerking verdient een varkentje, gelukkig had ik net mijn slok thee doorgesliktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien is hij al gesmeerd door de vorige eigenaar.
Proberen lijkt me.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Michael-H het volgende:
Weet iemand of de wireless PS3 controller van BiC met de nieuwste updates werkt? Nu hij in prijs is verlaagd is-ie voor mij wel de moeite waard, zeker bij zo'n snelle webshop![]()
http://www.buyincoins.com(...)s3-product-3517.html
Zat ik ook al aan te denken, voor dat geld is het de gok wel waardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Proberen lijkt me.Zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Als het uiteindelijk toch niet werk kun je contact opnemen met BIC.
En je kan altijd nog wat extra korting krijgen door een coupon en recommender bij BIC in te voeren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef alxzhu het volgende:
Ooo nooo mijn rode ion horloge is uit mijn cart geknikkerd bij ahappydeal. En opeens is de groupaction voorbij..... Heeft iemand dit ook?
quote:[Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)] ->is out of stock.It has been removed from your shopping cart and we will put it into your favorites. Thank you!
het is elke dag feest is China met deze stunt prijzenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Is er weer een chinese feestdag ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |