Die van 1149.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
die van 1149 of die van 1449?
En is die 13" niet klein? Zit ff te kijken, heb nu 15" = 40 cm ipv 33
Met dat programma? Dus het wil nog niet echt lukken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Let's talk Databases
Ik snap er nog geen drol van (hoewel ik gisteren dacht van wel), maar ik heb me voorgenomen door te bijten
Aah, oke. Nou die van 1149 wil ik dus ook. Is nu bij Saturn 999 (oke, je dokt 1149 maar krijgt een waardebon van 150 euroquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die van 1149.
Ik had hiervoor een thinkpad met 15", nu dus 13" en ik vind het helemaal niet klein. Het is gewoon een super fijn scherm, prima qua grootte.
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:35 schreef Qwea het volgende:
Met dat programma? Dus het wil nog niet echt lukken?
Ben jij nu ook bij Q. aan het shoppen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw idee
Ik ben daar ook niet zo goed in moet ik bekennenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw idee
Korting is leuk, alleen jammer dat het in waardebonvorm is...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, oke. Nou die van 1149 wil ik dus ook. Is nu bij Saturn 999 (oke, je dokt 1149 maar krijgt een waardebon van 150 euro) Of ik kan hem online bestellen met korting van 138 euro, waarvan 70 euro ook een freaking waardebon is
Ja, die krijg ik dus ook. 6% bij apple. Als je hem online besteld krijg je ook nog eens een waardebon van 70 er bovenop. Dat is dus 140 euro. Waarvan 70 een bon. Of 150 in bon vorm bij de Saturn. Bon is niet zo heel erg, denk ik. Mo wilde altijd een iphone, dan lever ik die bon als hij dat wil gewoon in op een Iphone.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Korting is leuk, alleen jammer dat het in waardebonvorm is...
Ik heb 70 euro studentenkorting gekregen.
Aah oke. Morgen komt er een nieuwe update van Lion uit, dus misschien dat het gefixed is? Ik zal met mijn logitech muis gaan werken, touchpad vinden mijn handen iets minder coolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
Q, wat ik trouwens wel kut vind is dat sinds ik Lion heb geinstalleerd (ik had eerst snowleopard) het touchpad anders werkt. Eerst kon je met drie vingers op het touchpad met 1 veeg helemaal naar boven of onderaan de pagina gaan. Dat gebruikte ik heel vaak. Nu is dat er helaas uit gehaald
Hmm, oke. En je hebt wel een duidelijke tut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft ze geen reet aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Bij MM zijn de websites gratis Elies, das pas handig
Dat is wel jammer dat je niet met je handen goed kan werken op het touchpad. Het touchpad vind ik echt wel een van de fijne dingen aan mijn mbp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah oke. Morgen komt er een nieuwe update van Lion uit, dus misschien dat het gefixed is? Ik zal met mijn logitech muis gaan werken, touchpad vinden mijn handen iets minder coolWerk nu ook met de muis
Ja of ik moet er ff iets op verzinnen, maar ik krijg van het touchpad hier rsi in mijn pols. Met de muis veeeeeeel minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat je niet met je handen goed kan werken op het touchpad. Het touchpad vind ik echt wel een van de fijne dingen aan mijn mbp.
Ah ok dat is minder, maar misschien dat je met het ipad van de mbp daar minder last van hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of ik moet er ff iets op verzinnen, maar ik krijg van het touchpad hier rsi in mijn pols. Met de muis veeeeeeel minder.
Ik ga er zo gelijk een bestellen. Dan doe ik gewoon zeggen dat ik het contract wel opstuurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Bij MM zijn de websites gratis Elies, das pas handig
Ja en nee... Op zich is het programma heel simpel en ik snap het ook, maar nu moet ik onze eigen database gaan ontwerpen en ben ik volledig van de kluts wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
Hmm, oke. En je hebt wel een duidelijke tut?
Die hond is niet stomquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
Kijk dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M-stand is volgens mij sowieso wel handig voor mij. Ook vanwege mijn rug en de houding waarin ik nu zit. Dus dat moet ik sowieso bij een laptop maar es gaan doen. En een 2de beeldscherm heeft voor mij geen nut. Het is geil hoor, maar neemt teveel ruimte in beslag en dan is het hele idee van "inklappen klaar" wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ok dat is minder, maar misschien dat je met het ipad van de mbp daar minder last van hebt.
Mijn vriend heeft een extra beeldscherm en heeft zijn laptop op een M-stand gezet. Hij heeft daarbij nog een magic track pad gekocht. Werkt overigens precies hetzelfde als het touchpad.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga er zo gelijk een bestellen. Dan doe ik gewoon zeggen dat ik het contract wel opstuur
Hmm oke. En anders kom ik gewoon volgende maand even een kijkje in je tut / prog nemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en nee... Op zich is het programma heel simpel en ik snap het ook, maar nu moet ik onze eigen database gaan ontwerpen en ben ik volledig van de kluts weg
Komt wel weer goed hoor, maar het is een manier van denken die nog niet helemaal ingedaald is bij me
Die heeft het lekker warm geloof ik. En ik heb NIET die deken over hem heen gepleurd. Hij ging liggen, draaide net zo lang totdat de deken van de leuning afviel en ging toen slapenquote:
Plantenspuit los laten op Pingoo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Pingoo pakt een paar keer per dag Luna heel hard in haar nekvel, gaat ie bijten. Waarschijnlijk is dat omdat ze een gesteriliseerde poes is en het laagst in de rangorde staat (heb ik ooit gehoord). Nu doet ie het ook bij Socks, ik word er gek van want tis zo zieligLuun loopt dan helemaal te gilllen
Laat de pliesie maar niet horen dat je in mijn tuit komt kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef Qwea het volgende:
Hmm oke. En anders kom ik gewoon volgende maand even een kijkje in je tut / prog nemen
Mocht ik er naar moeten kijken, dan moet je me ff je tut (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat de pliesie maar niet horen dat je in mijn tuit komt kijken
Hij moet morgen klaar zijn heb ik mezelf beloofd. Dus ik heb nog een paar uur!
Nee, die dekbed lag al op de bank. Het ene deel op de zitten en de andere deel tegen je rug aan zeg maar. Hij ging dus net zo lang draaien totdat dat van je rug naar benee pleurt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Kees fietst hier ook wel es op Sjon als ze zin heeft![]()
Boeboe![]()
Dat ie dat mag zonder overtrekken, die van mij mogen dat niet eens, zelfs de nakies niet
Als het echt heel erg wordt dan pak ik Pingoo zelf in zijn nekvel en laat hij los, maar ik hoorde juist dat je ze moet laten omdat ik anders inderdaad bevestig dat Luna de zwakkere is...quote:
Pingoo is geholpen ja. Maar ik snap ook niet veel van die rangorde. Op een gegeven moment is die toch bepaald zou je denken? Luna woont hier nu al sinds 1.5 jaar en elke dag is het minstens 1x feest. Luna mag wel al het eten van Pingoo op eten, dan doet hij haar niks...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:23 schreef indaha het volgende:
Tommie probeerde dat vorig week ook bij Ollie en toen kreeg hij toch een lel om zijn oren van Ollie, maar ik denk idd dat dat om de rangorde gaat en vooral omdat Luna en Socks vrouwtjes zijn.
Pingoo is geholpen toch?
Poeet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik grijp bij de honden onderling ook alleen maar in als ze mij irriteren met hun gedrag, en dat is echt zelden hoor.
Verder zoeken ze t maar uit en bepalen ze hun eigen regels onderling maar, als je je daarmee blijft bemoeien blijft het broeien
Volgens mij is het een beetje de tijd van het jaar, ik heb ook een klier(-ex)katertje hier. Ik grijp wel in, omdat m'n meisje in d'r vorige huis heel zwaar getreiterd is door de andere katten en dan helemaal in haar schulp kruipt. Het is ook echt een ettertje hoor, hij geeft haar niet de kans om rustig op de bak(ken, we hebben er natuurlijk meer) te gaan, waardoor zij zielig in een hoekje gaat poepen 's nachtsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Als het echt heel erg wordt dan pak ik Pingoo zelf in zijn nekvel en laat hij los, maar ik hoorde juist dat je ze moet laten omdat ik anders inderdaad bevestig dat Luna de zwakkere is...
Pingoo is geholpen ja. Maar ik snap ook niet veel van die rangorde. Op een gegeven moment is die toch bepaald zou je denken? Luna woont hier nu al sinds 1.5 jaar en elke dag is het minstens 1x feest. Luna mag wel al het eten van Pingoo op eten, dan doet hij haar niks...
Dat klinkt wel heel sneuquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje de tijd van het jaar, ik heb ook een klier(-ex)katertje hier. Ik grijp wel in, omdat m'n meisje in d'r vorige huis heel zwaar getreiterd is door de andere katten en dan helemaal in haar schulp kruipt. Het is ook echt een ettertje hoor, hij geeft haar niet de kans om rustig op de bak(ken, we hebben er natuurlijk meer) te gaan, waardoor zij zielig in een hoekje gaat poepen 's nachts. We gaan ze 's nachts ook tijdelijk even uit elkaar halen, ik ben bang dat zij namelijk anders straks niet eens meer de moeite neemt om richting bak te gaan.
Ook heel herkenbaar! Daar kan het vrouwtje dan weer veel beter tegenop dan het andere ex-katertje hier in huis, zij ramt er gewoon altijd op los, het andere katertje rent meestal liever weg. Het leukste is trouwens als ze allebei wraak op hem nemen als hij zit te klieren, hij krijgt dan aan beide kanten slaag van zequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef Oognip het volgende:
Het is gewoon dat hij haar 1 of 2 keer per dag achterna gaat rennen, bovenop haar gaat zitten en in haar nekvel bijten. Helaas doet Luna niks terug, hopelijk Socks wel. Het andere moment kruipt Luna lekker bij Pingoo in de mand...
Zijn die van jou helemaal nooit lief tegen elkaar?
Jawel hoor, gelukkig wel! Ze zijn zelfs erg gek op elkaar, maar hij is altijd wel een beetje klierig/ gemenig naar de andere katten. Meestal staat ze haar mannetje wel, maar als het haar niet (goed) lukt grijp ik in. Ze heeft het vroeger qua mensen en dieren heel slecht gehad, een aantal jaren grotendeels op straat geleefd en hier moet ze gewoon gelukkig zijn en genieten zonder geplaagd te worden.quote:Zijn die van jou helemaal nooit lief tegen elkaar?
Gheghe mijn andere kater Muis komt ook vaak voor Pingoo op en begint hem dan te meppenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook heel herkenbaar! Daar kan het vrouwtje dan weer veel beter tegenop dan het andere ex-katertje hier in huis, zij ramt er gewoon altijd op los, het andere katertje rent meestal liever weg. Het leukste is trouwens als ze allebei wraak op hem nemen als hij zit te klieren, hij krijgt dan aan beide kanten slaag van ze
[..]
Jawel hoor, gelukkig wel! Ze zijn zelfs erg gek op elkaar, maar hij is altijd wel een beetje klierig/ gemenig naar de andere katten. Meestal staat ze haar mannetje wel, maar als het haar niet (goed) lukt grijp ik in. Ze heeft het vroeger qua mensen en dieren heel slecht gehad, een aantal jaren grotendeels op straat geleefd en hier moet ze gewoon gelukkig zijn en genieten zonder geplaagd te worden.
ik heb een thermo shirt an.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn nieuwe sjawl maar omgedaan ja
Ooh ja, neuh. Alhoewel dat miss toch wel slimmer was want dit dekbed is Goooooooooooooooorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar een kaal dekbed daar mogen die van mij ook niet op, overtrekje dr omheen en ze mogen dr mee doen en laten wat ze willen
Ow, ik ga ff chinees bestellen voor vanavond.
Ik had mn sociale leven weer fijn gepland deze week.
Vriendin komt eten en Dexteren en nou wilde mn broertje ook nog komen met zn vrienden om te kaarten en de busjongetjes en hun mama komen nog wat spullen ophalen![]()
Dus koken ga ik niet eens proberen straks![]()
Ik heb net wel nog leuk kadopapier gekocht, vanavond ook nog ff kadootje inpakken voor dat grootste joch, morgen issie jarig en zonder dat ie het weet krijgt ie van de halve bus een kadootje
wat is dat?quote:
die ovenschotel klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga volgende week pompoencrumble maken, recept stond in het Jumbo boekje , lijkt me erg lekker, met pastinaak!
Engelse ovenschotel met gehakt erwten en wortelen en aardappelpuree, lijkt dat je wat?
Pilaf!
quote:Dat je met kastanjes ook een quiche kunt samenstellen, zal zo langzamerhand niemand meer verbazen. De quiche met kastanjes leent zich goed om als een hoofdgerecht op te dienen. Vegetariers bestrooien de deegbodem met wat fijngeraspte oude kaas en laten de ham achterwege. In smalle punten gesneden smaakt de quiche goed bij een glas droge sherry (fino/manzanilla).
graagquote:
Kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Volgend weekend maak ik trouwens weer es zuurvlees, ik verheug me er nu al op
Die is oud, maar wel leuk!quote:
Alles goed daar in het Duitse?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier op school
miss_d, heb je nu drie katten? Hoe is het verder met jullie?
Lijkt me niet handig voor je clit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Hey, WATJE!quote:
Jep. Maar ik wil er vier. Minstensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
miss_d, heb je nu drie katten? Hoe is het verder met jullie?
Wasda?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Spa spin, voor onder de douche.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar ik wil er vier. Minstens![]()
![]()
Met ons is alles goed![]()
[..]
Wasda?
Ah, oke. Geen ervaring mee. We hebben wel zo'n douchekop met massagestand en regendouche en zo, da's wel heel erg lekkerquote:
Ja, die zijn zeker lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke. Geen ervaring mee. We hebben wel zo'n douchekop met massagestand en regendouche en zo, da's wel heel erg lekker
Dat zijn wel mijn soort receptenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga volgende week pompoencrumble maken, recept stond in het Jumbo boekje , lijkt me erg lekker, met pastinaak!
Engelse ovenschotel met gehakt erwten en wortelen en aardappelpuree, lijkt dat je wat?
Pilaf!
Gekocht?quote:
Zou je dat recept van die pompoencrumble kunnen scannen en naar me kunnen mailen? We hebben geen Jumbo in de buurt en het lijkt me een goed recept voor ons familieweekend begin december. Ik zit in de ploeg voor een hoofdgerecht.(6 mensen maken ieder een hoofdgerecht voor ongeveer 6 mensen)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Pilaf!
Wat fijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie een paar dagen geleden meelas: mijn oom en de rest van de familie vonden mijn mail helemaal leuk.
Ik was er ook erg blij mee. Oom heeft ook gevraagd of ik een keertje langskom. Dus dat gaan we dan eens regelen.quote:
Kan makkelijk, Macs kunnen toch never niet stuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Of heeft iemand hem zomaar over de schutting gegooid?
Wil je een leuk poesje erbij? Socks of zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar ik wil er vier. Minstens![]()
![]()
Met ons is alles goed![]()
[..]
Wasda?
Wat is een mastinwandeling?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys!
http://www.sos-strays.nl/nederlands/wandelingen2011.html
Goed gedaan dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie een paar dagen geleden meelas: mijn oom en de rest van de familie vonden mijn mail helemaal leuk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik volgde hem al sinds vorig jaar. Vandaag op het werk gelezen dat zijn vrouw overleden was, maar net pas het filmpje gekeken. Wat een prachtig eerbetoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Een update vandaag in een wat ouder topic in R&P.
Een eerbetoon van een man aan zijn overleden vrouw.
Ik kon het niet droog houden
volledige vertwijfeling
Daar komen wat meer Mastins, die grote honden. Maar je mag er ook met andere honden mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een mastinwandeling?
Of lees ik het nou al drie keer verkeerd, als een bommel-ding?
Big spender!quote:
Vanmiddag Friends With Benefits gekeken, was ook leukquote:
Nu heb ik beide topics gelezen. Had ik beter niet moeten doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik volgde hem al sinds vorig jaar. Vandaag op het werk gelezen dat zijn vrouw overleden was, maar net pas het filmpje gekeken. Wat een prachtig eerbetoon.![]()
![]()
In LIF (mamma poli topic) heeft een user deze week te horen gekregen dat ze uitzaaiingen heeft en dat ze niet meer te genezen is.
Het lijkt wel een epidemie.![]()
Die films heb ik ook allebei gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag Friends With Benefits gekeken, was ook leuk
Oh, over Ryan Gosling gesproken...
[WIN] Prijzenpakket The Change-Up
EDIT: oh nee, dat is Ryan Reynolds![]()
Jij bedoelt die van The Notebook.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een baby egel! Gevonden, met wondjes op zijn rug, de dierenambulance was niet bereiknaar, da gebeld, die zei dat er hier geen egelopvang meer is en dat ze gewonde egels in laten slapen. Maar ze zei dat ik hem zeker makkelijk zelf beter kon maken, hij is te klein voor de winterslaap nog.
We hebben hem net gewassen en schoongemaakt en hij vreet als een bootwerker en vindt niks eng
Wat geef je die bootwerker te eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een baby egel! Gevonden, met wondjes op zijn rug, de dierenambulance was niet bereiknaar, da gebeld, die zei dat er hier geen egelopvang meer is en dat ze gewonde egels in laten slapen. Maar ze zei dat ik hem zeker makkelijk zelf beter kon maken, hij is te klein voor de winterslaap nog.
We hebben hem net gewassen en schoongemaakt en hij vreet als een bootwerker en vindt niks eng
Leuker dan de wereld van Sofie dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:
Mijn eerste kennismaking met het honours programme was leukWe hebben Socrates, Plato en Aristoteles besproken
Babyegel
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
wordfeud is frustie, ik ben aan t winnen, we hebben nog maar 3 tegels over, en die gast aan de andere kant doet er zo lang over
JAaaaaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0002752996131&type=3
Als het goed is kunnen jullie de foto's daar zien?
Tof! hier ynskestarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]Ik speel ook
senesta is mijn username.
Het was natuurlijk wel naar aanleiding van het boek, maar het was wel leuk jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuker dan de wereld van Sofie dus
Jij bent zo goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]Ik speel ook
senesta is mijn username.
Gebruik jij msn op je mac?quote:
Ik gebruik adium, die msn voor de mac werkte niet. Liep telkens vast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebruik jij msn op je mac?
Heb je je dock verborgen staan ook toevallig?
Godver. Ik had mijn dock verborgen en dan msn voor mac... en die bounced dan als je een bericht hebt. Ja, tof alleen niet als hij verborgen staatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik gebruik adium, die msn voor de mac werkte niet. Liep telkens vast.
Dock heb ik niet verborgen staan.
Geweldig he een macquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godver. Ik had mijn dock verborgen en dan msn voor mac... en die bounced dan als je een bericht hebt. Ja, tof alleen niet als hij verborgen staatEn onder maakt het mijn browser beeld zo klein vind ik. En links verneukt het mijn layout want kan ik niks lezen en rechts kan ik mijn scrollbalk niet gebruiken
Koop een Mac; hassikke handigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
Godver. Ik had mijn dock verborgen en dan msn voor mac... en die bounced dan als je een bericht hebt. Ja, tof alleen niet als hij verborgen staatEn onder maakt het mijn browser beeld zo klein vind ik. En links verneukt het mijn layout want kan ik niks lezen en rechts kan ik mijn scrollbalk niet gebruiken
Nou, mike had natuurlijk altijd al een mac. Dus ik weet wel dingen. Maar het is wel ff onwijs wennen. Maar het werkt zo fucking fijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koop een Mac; hassikke handig
Mac en ik; geen goede combi. Ik snap het niet, ik snap het niet én ik snap het niet
Ja hoor. Want Windows had ook zijn debiele dingenquote:
Links kan ik scrollbalk prima gebruiken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow, dat is best al groot, toch!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Hij weegt 222 gram op je sjieke weegschaal Elies
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef Oognip het volgende:
Ik vond hier net een drap diarree in een mandje met een spoor naar de kattenbakEr ligt helaas geen briefje bij van de eigenaar
Heel apart, deze twee posts achter elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef Oognip het volgende:
Nu boterham pindakaas eten en dan tot morgen 12 uur nuchter blijven, maar wel om 7 uur op
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Heel apart, deze twee posts achter elkaar
Nou, onze opvangkittens zaten werkelijk geen seconde stil; die weegschaal vloog van gewicht naar gewicht. Je kunt ergens snelwegen instellen (iets minder secuur, maar wel een sneller vaststaand gewicht). Nog niet maar gezocht, maar als er (hoop hoop) ooit weer kleintjes komen, dan ga ik zoekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dee die kleine wuppelende pups dr ook op hoor, in een mandje, als je lang genoeg wacht zitten ze wel ff stil genoeg!
Ik zal Chico zo ook ff wegen, ding staat nu toch op tafel.
Nee, vreselijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu heb ik beide topics gelezen. Had ik beter niet moeten doen
Oh heerlijk dat je hem zelf opvangt. Wij hebben een jaar een broer en zus hier in de kas gehad. Moeder was overredenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Heb jij een m stand?quote:
Ja, dat arme mens heeft net 7 liter lucht haar darmen in gepompt gekregen. Heb medelijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef Oognip het volgende:
Ik zit op de uitslaapkamer van mensen die een darmonderzoek hebben gehad. Nu is er een vrouw gebracht in het bed naast mij en ruften dat ze doet!
Damn, je moest cleanprep?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef Oognip het volgende:
Ik zit op de uitslaapkamer van mensen die een darmonderzoek hebben gehad. Nu is er een vrouw gebracht in het bed naast mij en ruften dat ze doet!
Ja, dat verleng gedeelte past wel, maar de stekker zelf niet. Nou, mag Mo naar kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef Oognip het volgende:
Je moet idd alles wat je normaliter met de ctrl toets doet (zoals knippen en plakken) nu met het appeltje doen.
En die kop van de stekker moet je op dat vierkante geval schuiven. Snap je?
Je wilt dus een kort snoer? Dan moet je dat ene geval er af schuiven en het andere er op. Vast heel duidelijk zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat verleng gedeelte past wel, maar de stekker zelf niet. Nou, mag Mo naar kijken
Daar ben ik zeker blij omquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ben maar blij dat jij geen dikke slang door je hele ingewanden hebt gehad , dan zou je ook lucht laten lopen bij t leven denk ik
Wat raarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
jezus, heb brief van het amc. Gaat langer dan 3 maanden duren en als ik een operatie weer moet dan verwijzen ze me terug naar Sneek. WTF?
Jeeeeejquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
Woooooow. What just happend???? Duurde een poosje, komt ze terug, zegt ze : ja ik heb nog even overlegd, als het een bijzondere operatie is, dan doen we het wel hier. En we gaan je eerder zien, wachttijd is 4 maanden, maar we willen je 31 okt zien
Gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeeeeej
Snel bevestigen en ophangen voor ze zich bedenkt!
Eigenlijk niet zoveel. Zit gewoon te werken en de zon schijnt hier een beetjequote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zoveel. Zit gewoon te werken en de zon schijnt hier een beetje![]()
En bij jou? Druk aan de studie??
Wtfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Geachte mevrouw oh-oh,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u meerdere aan u verzonden poststukken mist. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.
Helaas kunnen we niet achterhalen wat er mis is gegaan. Omdat er dagelijks vele miljoenen brieven verwerkt worden, is het niet mogelijk uw post te traceren. We kunnen alleen pakketten en aangetekende brieven volgen waar een sticker met volgnummer op zit. Ik vraag daarvoor uw begrip.
Betreffende de brief met daarin een kadootje, graag informeer ik u hier extra over. Alle post die niet bezorgd kan worden komt terecht bij de afdeling Onbestelbare Stukken. Zij registreren alle post met een herkenbare inhoud. De afzender van het poststuk kan via een formulier navraag doen naar de vermiste zending/inhoud.
Dit navraagformulier kan de afzender opvragen door het contactformulier op onze website in te vullen of via telefoonnummer 0900-0990 (10 cent p/m). Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Ik heb uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging, met het verzoek uw melding binnen 5 werkdagen met de betrokken medewerker(s) te bespreken. Hij zal erop toezien dat de bezorging van de post extra aandacht krijgt. Omdat uw klacht intern wordt besproken ontvangt u geen verdere reactie.
Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het dan ook zeer op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Monica S.
PostNL Klantenservice
www.postnl.nl
Nou, daar heb je wat aan!
Maw, stuur al je post maar aangetekend anders kan ieder dr zn reet aan afvegen
Als je het zo stelt is het echt heel asociaal jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoerig he.
Ja plak maar postzegeltjes, of het aankomt is een gok, thnx voor de doekoe, groetjes, de post
Ja, dat ook bijnaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook bijna
Ik heb sjans met drie potentiele klanten. En dat is een heel goed begin voor een vruchtbaar 2012. Ik ben blij met de mogelijkheden die dat biedt en ik ben blij dat ik er eindelijk in ga geloven dat ik het blijkbaar nog kan na 5 jaar snijmachines & weegschalen verkopen
Way to go Eliesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook bijna
Ik heb sjans met drie potentiele klanten. En dat is een heel goed begin voor een vruchtbaar 2012. Ik ben blij met de mogelijkheden die dat biedt en ik ben blij dat ik er eindelijk in ga geloven dat ik het blijkbaar nog kan na 5 jaar snijmachines & weegschalen verkopen
Ik hoop het ook. Ik geloof het nog niet helemaal (ik geloof het pas als de handtekeningen staan), maar het is de afgelopen 15 jaar altijd zo geweest dat als ik eenmaal zover was, dat ergens tussen de 1 van de 2 / 3 van de 4 ook daadwerkelijk gingen tekenen. Er kan nog van alles gebeuren en we zijn er nog lang niet, maar er is lichtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
Goed nieuws! Erg goed nieuws
Hopen dat je de opdrachten lekker binnensleept
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
Nope, ik wil niet het risico lopen dat jij er al met de kas vandoor bent, net als ik die wil plunderen
quote:
Thnx dearsquote:
Ow...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef Oognip het volgende:
Wat een goed nieuws Elies
Mijn test is klaar en negatief
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook bijna
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, Etenstijd; thuiswedstrijd voor je
Ik zou het voor de zekerheid maar doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Moet ik het personeel in de "ballenbak" vast waarschuwen?
Ik ga ze in ieder geval wat werk bezorgen met mn mailtje...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Jammer van de spelfout in dat blackberry ding weer...
Laatst ook al die vertaling met die champignon.
Ow Vamp, lees es mn stukje van de post?
Je zou een mail kunnen sturen naar de onbezorgbare stukken afdeling over die magneet als je wil, maar ik acht de kans minimaal dat ze m vinden hoor.
Welnee joh , ze zijn wel wat gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Denk eiks dat we gelijk buitengezet worden
+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef Barbaaf het volgende:
Echt geen seconde last gehad van die zogenaamde Blackberry-storing
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef vamperotica het volgende:
Welnee joh , ze zijn wel wat gewend
Tis al ff geleden dat ik er geweest ben, maar we gaan de 22e voorproeven!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd erg leuk en vooral het gele en groene ijs doen het 'm voor meEigenlijk ga ik alleen daarvoor
Ow ja, dat lijkt me wel nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:18 schreef vamperotica het volgende:
Tis al ff geleden dat ik er geweest ben, maar we gaan de 22e voorproeven!!![]()
Tante komt dan naar Tilburg ivm dat mijn papa rond die tijd jarig geweest zou zijn en neemt mij, zoes + hub en alle monsters mee... Zal ik ze meteen even op de hoogte stellen van wat ze kunnen gaan verwachten!
Goed nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook bijna
Over een paar weken krijg ik een nieuwe afspraak met de MDL arts. Dan worden de resultaten van dit onderzoek besproken en kijken wat we verder moeten doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Elies
*
![]()
nieuwe klanten
Balen oognip gaan ze nu verder zoeken?
Nou gezelligquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh bah heb je dettol in huis?
We gaan gezellig samen bij de MDL arts proberen te achterhalen wat we mankeren.
Je moet het wel een keer opeten heurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik heb het ingemaakt, dat blijft wel ff goed ja
Als ik moet kiezen, kies ik ook voor sambal, maar zo heeeeeeel af en toe is appelmoes wel lekker (zelfgemaakte dan inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons thuis alleen de hollanders, mn zusje en mn moeder dus![]()
Mijn vader en ik zijn van de afdeling sambal bij![]()
Ik eet het echt nooit.
Het is dus echt nog nooit in me opgekomen om dat zelf te maken, wat stom eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Sambal ga ik ook weer es zelf maken trouwens, want mn pepertjesplant gaat als een malle
Goed zo Elisa pak ze maar inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook bijna
Jammer dat je nu nog niets weet,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over een paar weken krijg ik een nieuwe afspraak met de MDL arts. Dan worden de resultaten van dit onderzoek besproken en kijken wat we verder moeten doen.
Ik ga zo trouwens maar weer stofzuigen (net als gister) nu ook heel grondig dweilen want ik zie nog meer druppels diarree
Egeltjesquote:
Die ga ik quotenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Thnx dears
Ik heb mezelf een redelijk ambitieus doel gesteld. Zodra ik het gehaald heb (wat ik absoluut ga doen), dan nodig ik iedereen die hier mee-jompelt uit om het te gaan vieren in Etenstijd!
En ja, daar mogen jullie me aan houden
Vanmiddag een afspraak met nummer 4
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo Elisa pak ze maar in
[..]
Jammer dat je nu nog niets weet,ben je er wel al achter wie er diarree heeft
[..]
Egeltjes
Nadeel van google vind ik altijd dat je zoveel verschillende dingen tegenkomt, dat je het al snel niet meer weet (ik, althans). Megaheet vind ik trouwens ook erg lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
@ Miss D, sambal is echt heel simpel te maken, alleen heb je een miljoen verschillende smaken, dus ik weet niet waar je van houdt
Gewoon ff googelen op een recept naar sambal die je zelf lekker vindt. Brandal of manis of tomaat of badjak of weet ik wat![]()
Als ik zelf sambal maak maak ik m zo heet mogelijk, echt loopneussambal![]()
Zul je altijd zien....quote:Damn, ik zit te zoeken voor een knijnenhok, maar op marktplaats alleen maar buitenhokken hier in de buurt. Ik voel me ook een suffert zeg, jarenlang twee van die hokken in de berging gehad, alletwee dit jaar weggegeven omdat ze me al duuzend jaar in de weg stonden
Het een sluit het ander niet uit hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak mn eten nooit te pittig, dat maak ik liever met veel smaak
Oh nee, daar hou ik niet van. Maar als we wraps eten gebruik ik vrij veel en da's ook zo'n mee-eetgerecht, dus daar moet ik wel altijd even bij nadenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik ken mensen die overal echt veel sambal door pleuren, dat smaakt nergens meer naar, alleen nog maar naar sambal.
Ik gebruik nooit sambal in gerechten trouwens, alleen in pilaf
hehequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Lynn is ook helemaal geraakt door die valeriaanZe ligt te rollen en te doen, doet ze normaal nooit
Na Pingoo's kennismaking met de stinkmuis kon hij alleen nog maar zo liggen
[ afbeelding ]
Haha ja ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef senesta het volgende:
[..]Ik moet er altijd zo om lachen, dat gekke gedoe
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja ik ookMaar die van mij gaan wel altijd even vechten als ze met kattenkruid/valreiaan spelen. Doen die van jou dat ook?
Bij ons worden er wel eens tikken uitgedeeld als de ene de stinkmuis van de andere probeert af te troggelen, maar verder trippen ze gewoon vreedzaam. IK geef ook wel eens losse valeriaanwortel, dan krijgen ze elk een eigen portie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja ik ookMaar die van mij gaan wel altijd even vechten als ze met kattenkruid/valreiaan spelen. Doen die van jou dat ook?
Ik stop wat bij je doos in als ik je boeken terug stuur!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh kan ik jam bij jou bestellen als de peren hier weg zijn?
Wat tof dat die kok ze gaat gebruiken zeg
Vieslakje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik stop wat bij je doos in als ik je boeken terug stuur!
Ja. lees alleen weer wat minder omdat ik gelukkig wat mobieler ben en veel in de keuken doequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Jahaaaaaa doorlezen dan Strega
Heb je al wat gelezen van de berg en bevalt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |