Die van 1149.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
die van 1149 of die van 1449?
En is die 13" niet klein? Zit ff te kijken, heb nu 15" = 40 cm ipv 33
Met dat programma? Dus het wil nog niet echt lukken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Let's talk Databases
Ik snap er nog geen drol van (hoewel ik gisteren dacht van wel), maar ik heb me voorgenomen door te bijten
Aah, oke. Nou die van 1149 wil ik dus ook. Is nu bij Saturn 999 (oke, je dokt 1149 maar krijgt een waardebon van 150 euroquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die van 1149.
Ik had hiervoor een thinkpad met 15", nu dus 13" en ik vind het helemaal niet klein. Het is gewoon een super fijn scherm, prima qua grootte.
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:35 schreef Qwea het volgende:
Met dat programma? Dus het wil nog niet echt lukken?
Ben jij nu ook bij Q. aan het shoppen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw idee
Ik ben daar ook niet zo goed in moet ik bekennenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het programma wel, alleen snap ik databases nog niet helemaal. Soms denk ik dat ik het snap, maar als ik dan zelf iets moet bedenken, dan heb ik weer geen flauw idee
Korting is leuk, alleen jammer dat het in waardebonvorm is...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, oke. Nou die van 1149 wil ik dus ook. Is nu bij Saturn 999 (oke, je dokt 1149 maar krijgt een waardebon van 150 euro) Of ik kan hem online bestellen met korting van 138 euro, waarvan 70 euro ook een freaking waardebon is
Ja, die krijg ik dus ook. 6% bij apple. Als je hem online besteld krijg je ook nog eens een waardebon van 70 er bovenop. Dat is dus 140 euro. Waarvan 70 een bon. Of 150 in bon vorm bij de Saturn. Bon is niet zo heel erg, denk ik. Mo wilde altijd een iphone, dan lever ik die bon als hij dat wil gewoon in op een Iphone.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Korting is leuk, alleen jammer dat het in waardebonvorm is...
Ik heb 70 euro studentenkorting gekregen.
Aah oke. Morgen komt er een nieuwe update van Lion uit, dus misschien dat het gefixed is? Ik zal met mijn logitech muis gaan werken, touchpad vinden mijn handen iets minder coolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
Q, wat ik trouwens wel kut vind is dat sinds ik Lion heb geinstalleerd (ik had eerst snowleopard) het touchpad anders werkt. Eerst kon je met drie vingers op het touchpad met 1 veeg helemaal naar boven of onderaan de pagina gaan. Dat gebruikte ik heel vaak. Nu is dat er helaas uit gehaald
Hmm, oke. En je hebt wel een duidelijke tut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft ze geen reet aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Bij MM zijn de websites gratis Elies, das pas handig
Dat is wel jammer dat je niet met je handen goed kan werken op het touchpad. Het touchpad vind ik echt wel een van de fijne dingen aan mijn mbp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah oke. Morgen komt er een nieuwe update van Lion uit, dus misschien dat het gefixed is? Ik zal met mijn logitech muis gaan werken, touchpad vinden mijn handen iets minder coolWerk nu ook met de muis
Ja of ik moet er ff iets op verzinnen, maar ik krijg van het touchpad hier rsi in mijn pols. Met de muis veeeeeeel minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat je niet met je handen goed kan werken op het touchpad. Het touchpad vind ik echt wel een van de fijne dingen aan mijn mbp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |