Ik niet zo..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo megamegamega benieuwd naar Old Stars, het vervolg op All Stars
quote:
Ik heb hem al lang van internet geleendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar z'n album. Straks maar eens lenen van internet.
Tja, daar sta ik bij de meesten al om bekend. Die zeiden van te voren al. Ach het team van BOs wint wel, die hebben tenslotte Bos..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Go Bos!Wat leuk, zo'n fijne avond en ook nog de meeste kennis
![]()
Ja okee,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Proberen ze hartelijk aan te pakken, trots zijn op je kwaliteiten.Een vleugje bescheidenheid mag, maar overdrijf het niet!
Heb de bekende nummers overgeslagen, maar de rest mag er ook zijn. Relaxed, heel eigen.quote:
Ik twijfelde of Hans in dezelfde periode aan kwam zetten, niet dus. Maar wat grappig dat je iets post en "een nieuwe" krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar te grappig, ik postte gisteren een filmpje van Hans op mn Facebook, vlak voor ik naar huis ging, en thuis vond ik een nieuwe vondeling
Welke maat zoek je?quote:
Past wel mooi bij Chico's pantertrui..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke maat zoek je?
WheheeIk zit te googlen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
In zn kratje in zn doosje met een handdoekie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer veel om te lezen![]()
Ben er ook blij meequote:
Ik dacht nog aan je Bosquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Planten uit 81 doen het altijd goed
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Check op FB ff mn mok soep Pis, ik vind mezelf soms echt geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is er niets veranderd dan ben je gewoon een hele leuke schele.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar weer eens m'n sterkte op laat meten, want het zou nog best wel eens kunnen dan ik me extra frustreer omdat ik nog scheler ben geworden
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En is er niets veranderd dan ben je gewoon een hele leuke schele.
Das wel heel Carice!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou best een kekke bril willen, maar om nou een met gewone glazen te nemen...
Ik voel me helemaal thuis hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begeef me wel in goed gezelschap hier met alle brillemansjes
Ja hoor, heb je oh-oh's mok ook gezien?quote:
Die egulquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je oh-oh's mok ook gezien?
Egols jaquote:
Goed dat je het zelf ook beseft. Zie dit niet als een afgang hè, dat werk komt wel weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Net min of meer naar huis gestuurd en 2 weken rust gekregen op het ene werk.
Eigenlijk wel terecht.want ik loop daar op mijn tandvlees en kan het daar gewoon even niet bijbenen..
Aw Bos, ziekmelding dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Net min of meer naar huis gestuurd en 2 weken rust gekregen op het ene werk.
Eigenlijk wel terecht.want ik loop daar op mijn tandvlees en kan het daar gewoon even niet bijbenen..
Het is vrijwillig, dus echt ziekmelding kun je het niet noemen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw Bos, ziekmelding dus?
Doe het maar lekker rustig aan![]()
Fijn dat ze goed op je letten ieg
* Miniem pikt stiekem wat pistachenotenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vers gebrande pistachenootjes op de markt gehaald voor vanavondEn wat choco Lion knabbels
Bel je het 0900 of het alternatief nummer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zit ik met PostAnaal aan de telefoon, hoor ik op het bandje 'puress nein for ienglies'
Ik denk dat als ik echt Ienglies was ik het niet eens had kunnen verstaanquote:
0900.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bel je het 0900 of het alternatief nummer?
Jeumig zoveel post mis gegaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Komt jouw post ook niet aan Pis?
Hier zijn drie vloppen van Qwea niet aangekomen , en een vlop van Vamperotica met een magneet, zooooooo stom
Ja alsof je dat zelf nog niet wist, maar toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
het kwam er op neer dat ze alleen kunnen garanderen dat aangetekende post aankomt![]()
PostNl zeker. Houd op, schei uit. Zelfs aangetekend falen ze inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja ik had een klacht ingediend over die post die maar niet aankomt ( in die van Qwea zat ook van alles oa pillen) , krijg ik een lange nette mail terug, het kwam er op neer dat ze alleen kunnen garanderen dat aangetekende post aankomt
![]()
En de dag dr na krijg ik een klanttevredenheidsonderzoek toegemaild![]()
![]()
Anaal dekt voor mij de lading nog wel, eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
Moeten we het nu Postanaal noemen Postafaal
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik probeerde gisteren postcrossingzegels te bestellen (ja die zijn er Pisc) ik dus de hele mikmak ingevuld en probeer ik Ideal te bereiken. Nee hoor lukt niet. Krijg ik opeens de melding: U heeft al betaald
Ik krijg altijd zo'n jeuk van het woord 'euri' dat ik hem maar zelf ben gaan gebruiken, dan went het snellerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe die kerel! En gaaf zo'n pakket voor 5 euri
Gewoon even op de site van Post.nl kijken. Als je 2 velletjes besteld hoef je geen verzendkosten te betalen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Wat leuk, ik wist er nog niet van, dat je die zegels kon bestellen
Ik ga eens kieken of ze hier zoiets ook doen, dat klinkt goed zeg, zo'n combi-doos!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja er zit nog een kleine kraam van een andere groenteboer die ook zulke pakketten doet voor 5 euro, alleen doet die er niet alleen fruit in maar ook tomaten, komkommer en wat andere standaardgroente, die neem ik meestal, bij de bananenboxer staan de mensen altijd rijendik ook
Je wordt ongevraagd getagd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het echt gehad met dat taggen op Facebook
Jup.. Er worden nogal eens foto's gemaakt in de klas of de gangen. Vind ik niet leuk om op getagd te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wordt ongevraagd getagd?
Ja, dat vind ik ook niet altijd fijn, maar het overkomt mij gelukkig bijna nooit
Ja. dat is vervelend. Ook niet als je op de foto in het profiel van de maker gaat staan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Er worden nogal eens foto's gemaakt in de klas of de gangen. Vind ik niet leuk om op getagd te worden.
Je kunt hem alleen van je profiel verwijderen, de tag zelf niet, erg irritant.
Ja via Facebook, maar dat snap ik allemaal nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is kun je wel untaggen hoor!
Ik snap het gezeik nooit zo, iedereen wil overal aan mee doen en overal bijhoren en heeft dan vanalles te zeuren erover altijd
Waar op gaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja dan moet je er niet op gaan, dan kun je ook niet getagd worden
Ik heb net gekeken, je kan een tag gewoon verwijderen hoor, geen enkel probleem
Ik had ze laatst nu ook (wel) bij de koekjes! Als je een postzegel over hebt vind ik het wel leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef Miniem het volgende:
Pisces, ik heb Samson etiketten van de Samson koekjes. Hebben?
Zijn dat dan klasgenoten die de foto's maken, Lut? Of kiekt de school ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Er worden nogal eens foto's gemaakt in de klas of de gangen. Vind ik niet leuk om op getagd te worden.
School maakt soms wel foto's, maar dan voor de schoolkrant ofzo en dat weet jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat dan klasgenoten die de foto's maken, Lut? Of kiekt de school ook?
Soms wil je gewoon niet dat bepaalde foto's er zijn. Kan ik me wel voorstellen hoor. Voor mij hoeft ook niet jan en alleman te weten hoe ik er uit zie..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar echt, untaggen is zo gepiept, en als je dat echt niet wil moet je niet op sociale media toestanden zitten natuurlijk!
Wat kosten deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ik zoek ook sneeuwschoeisel, ik vind dees wel tof en lekker voor wandelingen en zo denk ik!
[ afbeelding ]
Als je portfolio goed is (en jij je er fijn bij voelt) dan heb je iets moois om mee te nemen en over te beppen bij je gesprek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Miniem het volgende:
Ik ben echt gestrest de laatste dagen![]()
![]()
1 november of voor 1 november (leuk altijd die onduidelijkheid van school) moet mijn portfolio met bewijskaarten goedgekeurd worden.
Erg belangrijk voor me want het telt 1/2 mee voor eindcijfer examen.
Andere gedeelte is project, daarvan weet ik gwn dat ik dat kan.
Maar die portfolio goedkeuring en dat gesprek
Ja maar dan moet je niet de hele school op je feestboek willen zodat je hun wel helemaal uit kan pluizen, keuzesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wil je gewoon niet dat bepaalde foto's er zijn. Kan ik me wel voorstellen hoor. Voor mij hoeft ook niet jan en alleman te weten hoe ik er uit zie..
Je kan die media ook beperken tot een select groepje natuurlijk, zeker als je mensen kent die ver weg wonen is zoiets ideaal.
Ja ook 100 euroquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kosten deze?
Maar dan zit je alsnog met je enkels in de sneeuw als er 20cm ligt. Ze zien er wel lekker wandelbaar uit
Ik heb echt zoveel mooie snowboots gezien, had ik niet verwacht, maar allemaal boven de 80 a 100 euro.
Het kan ook zijn dat de foto afkomstig is van iemand die niet Lutte's facebook vriend is. Maar wel dat iemand die LUtte wel op facebook heeft haar heeft getagd..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je niet de hele school op je feestboek willen zodat je hun wel helemaal uit kan pluizen, keuzes
Ik heb wel mijn werk gewoon op mijn pc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je portfolio goed is (en jij je er fijn bij voelt) dan heb je iets moois om mee te nemen en over te beppen bij je gesprek!Is het al af, of is dat waar je net aan begonnen bent?
Ja, klopt. Maar stel de foto is genomen door iemand die Lutte niet op facebook heeft. Maar iemand die LUtte wel heeft ziet haar en tagt haar, zodat er weer veel anderen kunnen zien hoe lutte er uit ziet..Of ze nu bij haar op school zitten of niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Je kan volgens mij alleen iemand taggen als je zn vriend bent toch?
Hier 15 cm zeker welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ook 100 euro![]()
20 cm ligt hier echt nooit hoor![]()
Ik had echt hele fijne, van St. Oliver, in de uitverkoop gekocht es, van 100 voor 30 of zo, maar die zijn nu echt op en deaud vrees ik, ik moet ook nieuwe.
Kun je het aantonen dat je ze gedaan hebt? En staat daar dan ook nog een heel commentaar bij hoe je dat gedaan hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn werk gewoon op mijn pc.
Maar portfolio houdt meer in alle compenties van de lijst hebben afgewerkt.
Je moet van je projecten bewijskaarten gaan maken met bijbehorende competenties.
Je moet kunnen aantonen dat je die competenties daadwerkelijk gedaan hebt.
Je moet in die bewijskaarten beschrijven over je project hebt met behulp van de starr methode.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je het aantonen dat je ze gedaan hebt? En staat daar dan ook nog een heel commentaar bij hoe je dat gedaan hebt?
Gewoon hard werken en hard je best doen, meer kun je niet toch?
Een gezonde spanning is ook goed als iets belangrijk isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Miniem het volgende:
Maar het is gewoon zo belangrijk voor me![]()
Zwabs!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
woei, sinds 16:00 in de trein, en nog twee uur te gaan, de NS maakt zijn imago waar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Hey zwab, Ik heb woensdag Warszawa van Wilson en Co gekocht
Jup, Fryslanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabs!Weer naar Noord Fryslan Boppe naar de Sluis? Hoe staat het met je kamer?
True, thnx.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh, competenties, leuk he, m'n nekharen reizen spontaan te berge
uiteindelijk komt het wel allemaal goed, als je je werk gewoon gedaan hebt en je kan laten zien dat je het gedaan heb
Baas BoekenBosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/467530/1/1/50/boek-debby-kowsoleea-madzy.html
Mijn eerste
Ik heb het te zacht op de achtergrond staan, moet ik hem zo terugkieken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga m morgen lezen Bos, Pis, kijk je ook P&W?
Leuk geschreven Bos!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/467530/1/1/50/boek-debby-kowsoleea-madzy.html
Mijn eerste
Mooi begin van het weekend Duschk!quote:
Nee, allemaal van die kuise 'geen spatje op aan te merken' stelletjes. Had niet zo'n zin om me daar tussen te mengen. Het zit wel goed met de jeugdafdeling van het CDA.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi begin van het weekend Duschk!Nog leuke vrijgezelle dames gespot tijdens het dansen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit wel goed met de jeugdafdeling van het CDA.
Ah kak Lutquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Lutte het volgende:
Bluh, beetje downWas voor drie verschillende leuke dingen gevraagd vanavond, maar mama heeft me in proefwerkweekquarantaine gezet
Precies.. School heeft altijd nog op de eerste plaats gestaan, dus heb wel bewezen dat ik het goed weet in te plannen. Was ook gevraagd om op te passen maar had dat al afgezegd omdat ik wel gewoon goed wilde slapen, behoorlijk verstandig dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah kak Lut![]()
![]()
Wat jammer dat je moeder je die dingen niet zelf laat organiseren, je kunt zelf je voorbereidingen prima treffen.
En al vindt ze jou nog niet oud genoeg, wijs genoeg ben je zeker wel.
Ze heeft wel een vast patroon zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
\Plus dat het eerst mocht en toen niet, ze niet de echte reden zei (natuurlijk) en ze wss over een minuut of tien zegt: ja als je echt wilt dan... En dan is het net te laat om te gaan, heeft zij het gevoel haar geweten te hebben gezuiverd en ben ik weer de irritante puber als ik vanavond niet vrolijk ben want 'ja het mocht toch?'.
Nja dan krijg ik helemaal huisarrestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vast patroon zegDe gemiddelde puber loopt na zo'n zeikerij gewoon de deur uit en vertrekt alsnog. Ze mag wel blij wezen dat je je zo aan de regels houdt
![]()
Jammer dat ik Ik hou van Holland niet kan kijken, vanwege PSV. Ik kijk normaal nooit, maar had er wel zin in na mijn overwinning woensdagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nja dan krijg ik helemaal huisarrestDus maar braaf ik hou van Holland kijken op de bank vanavond
Hou je ook wel van 'Per seconde wijzer', Bos?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat ik Ik hou van Holland niet kan kijken, vanwege PSV. Ik kijk normaal nooit, maar had er wel zin in na mijn overwinning woensdag
Tjoektjoek! Eet smakelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, en weer in de trein terug, bak sushi op het tafeltje, laptopje er naast, even drie uur relaxen
Spannende wedstrijd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
We wonnen gewoon van IJsselmeervogels vanmiddag.
Wow, dat is goed zeg..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog morgen een toppertje en dan heb je 3 dagen feest gehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Enorm vermakelijk. Heel veel kansen, onterecht achter (schitterende omhaal), net na rust gelijk en niet veel later op voorsprong. En niet meer weggegeven!quote:
Klinkt als een leuke wedstrijd!! En verdiend gewonnen ofcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Enorm vermakelijk. Heel veel kansen, onterecht achter (schitterende omhaal), net na rust gelijk en niet veel later op voorsprong. En niet meer weggegeven!
Jazeker, al vergeet ik altijd te kijken, net als 2 voor 12.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou je ook wel van 'Per seconde wijzer', Bos?
Iek jouw telefoon gefonden heb,quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag ook nog echt veel geluk gehad. Ik was op weg naar het sportpark mijn portemonnee verloren. Had ik pas door toen ik mijn fietst op het sportpark parkeerde. Ik terugfietsen, werd ik onderwijl gebeld. Was er een allochtone man die mijn nummer op een visitekaartje in mijn portemonnee had gezien.Was 3 minuten van sportpark af, heb m'n knip opgehaald.
Veel plezier Bos!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
PSV-shirt aan.
Sjaal om en naar het stadion
Wat fijn, zó snel terugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag ook nog echt veel geluk gehad. Ik was op weg naar het sportpark mijn portemonnee verloren. Had ik pas door toen ik mijn fietst op het sportpark parkeerde. Ik terugfietsen, werd ik onderwijl gebeld. Was er een allochtone man die mijn nummer op een visitekaartje in mijn portemonnee had gezien.Was 3 minuten van sportpark af, heb m'n knip opgehaald.
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
PSV-shirt aan.
Sjaal om en naar het stadion
Ik heb alleen de 2 boekjes besteld die ik zocht, nu mag ik alleen nog wat extra's bestellen als het goedkoop kanquote:
Gebruikt! Maar geen klantenservicequote:
Ik krijg bijna alle post gelukkig nog wel bezorgd, hopelijk blijft dat nog ff zoquote:
Ik had een paar foto's naar m'n moeder gestuurd, die zei ook al nooit een egel van zo dichtbij te hebben gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Sonic doet het super, ik ben filmpjes aan het uppen!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een paar foto's naar m'n moeder gestuurd, die zei ook al nooit een egel van zo dichtbij te hebben gezien
Sonic is echt cutequote:
Leut doe ik zelden hoor, maar mn vitaalbartje met herfstkaas was maar wat lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je wel al een broodje en een bakkie leut gedaan?
Ik noem je thee ook leut!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leut doe ik zelden hoor, maar mn vitaalbartje met herfstkaas was maar wat lekker
Ik denk het ook!quote:
Oh, ik zou juist lachen, ben ik verknipt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Er stond vanochtend bij de Appie een of ander blondje in trainingspak (ik denk een Poolse) voor mij af te rekenen en ze had 4 keer teveel mee om alles in haar tas te kunnen doen. Ze stond te zweten en stressen als een bever. Toen brak de AH-tas, daarna brak het fruitzakje en vielen alle peren eruit. Daarna viel de grote tas ook om. Toen ik de treurnis in haar ogen zag kon ik zelf ook bijna huilen
Nee, ik gewoon een emo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik zou juist lachen, ben ik verknipt?
Ik 2 seconden minder snelquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 52 Secs ]
Ik een beetje aan jou denken..quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
Haihai! Fijn gevoel, dat mensen aan je denken haha
Ging beide goed, het is heel lastig in te schatten zo'n eerste proefwerk omdat je de manier van tellen/nakijken van de docent nog niet weet, maar ben niet ontevreden
Morgen Nederlands en wiskunde! Dus nu nog wat oefenen en voorbereiden.
en terwijl je dat allemaal zag, heb je dr niet eens de tip gegeven dat ze nog een paar tassen kon kopen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Er stond vanochtend bij de Appie een of ander blondje in trainingspak (ik denk een Poolse) voor mij af te rekenen en ze had 4 keer teveel mee om alles in haar tas te kunnen doen. Ze stond te zweten en stressen als een bever. Toen brak de AH-tas, daarna brak het fruitzakje en vielen alle peren eruit. Daarna viel de grote tas ook om. Toen ik de treurnis in haar ogen zag kon ik zelf ook bijna huilen
quote:
Ik ben ook niet zo heel erg snel. Ik vergeet altijd al welke sets ik al eerder heb gevonden..quote:
CONGRATULATIONS!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 52 Secs ]
Whehe, gezellig!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Visje in de sandwich tussen Oh-oh en mij
geñantquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
gezellig? dacht dat bos iets anders dacht. begint ook met een g en een e
hier wel lekker. erg druk geweest afgelopen tijd, maar nu weer ff wat minder druk. meer de normale gang van zaken, zeg maarquote:
Ik las popplesquote:
quote:
Iedereen is zo massaal aan de zuurkoolquote:
yeah, en groot gelijk ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen is zo massaal aan de zuurkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |