Je hebt gelijk, heb weer een plukje verkocht @25.855quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:28 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de koersen van rond de 26 waren ook terwijl RDS bijna ex-dividend ging en de jaarcijfers gepubliceerd werden op een AEX 365-370. Inmiddels staat RDS 1,2% lager en de AEX zo'n 17%. Nou is RDS defensief maar zo'n verschil vind ik wel erg groot. Zelfs als je het dividend er al afhaalt staan ze op 25,50 en slechts 2% lager..
Bloedrood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Rood of groen?
Want dat is elke week anders
Extended hours.quote:
Toch wel bijzonder om een aandeel zo snel te zien dalen in drie maanden.quote:
In de index ja. Niet in single stocks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niets meer uit hoor --> futures
quote:US Richmond Fed Manufacturing Index (Oct) M/M -6 vs. Exp. 1 (Prev. -6)
US Consumer Confidence (Oct) M/M 39.8 vs. Exp. 46.0 (Prev. 45.4, Rev. to 46.4)
US House Price Index (Aug) M/M -0.1% vs. Exp. 0.2% (Prev. 0.8%)
-36% danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:05 schreef macondo het volgende:
[..]
In de index ja. Niet in single stocks.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder om een aandeel zo snel te zien dalen in drie maanden.
Waarom citeer je mij eigenlijk? Monky had het over de after hours koersbeweging, dat zijn geen futures.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
-36% dan
http://finance.yahoo.com/q?s=NFLX&ql=0
moet je voor de grap morgen de grafiek eens op 3 maanden zetten
/edit/ deze had ik zelfs nog geeneens gelezen, GMTA
[..]
Al met Binck contact gehad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Lucas15 het volgende:
Mijn Binck rekening werkt niet, een positie blijft hangen terwijl hij meer waard hoort te zijn? Waar kan dit aan liggen?
Vertraagde koersen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Lucas15 het volgende:
Mijn Binck rekening werkt niet, een positie blijft hangen terwijl hij meer waard hoort te zijn? Waar kan dit aan liggen?
Triggerhappy me? Geen idee, zal het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom citeer je mij eigenlijk? Monky had het over de after hours koersbeweging, dat zijn geen futures.
Geeft niet, ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Triggerhappy me? Geen idee, zal het wel verkeerd begrepen hebben
Sorry.
kun je Geert Schaaij aanrakenquote:AMSTERDAM (Belegger.nl) - Vrijdag 28 oktober a.s. organiseert Beursgenoten een symposium. Geert Schaaij geeft dan zijn marktvisie en zal met concrete beleggingstips komen. Sprekers zijn o.a. Onno Ruding, Martine Hafkamp en prins Carlos. Belegger.nl zal er verslag van doen.
Maar u kunt er zelf ook bij zijn. Wij geven 25 kaarten weg. Stuur een email naar redactie@belegger.nl met in de titel: Beursgenoten en uw naam en adres in het bericht. De kaarten worden op volgorde van binnenkomst vergeven.
Verwacht je wat zinnigs?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Anno2012 het volgende:
Wat is het rustig hier...
Vanavond toch het belangrijkste besluit voor de komende tijd.
Als het maar niet een plan is voor een plan om met een plan te komen dat moet leiden tot een plan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Anno2012 het volgende:
Wat is het rustig hier...
Vanavond toch het belangrijkste besluit voor de komende tijd.
Wat wil je kopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht (hoop) dat het tegenvalt en de beurs omlaag gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |