pics van je moeder eerst....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dit geloven we nou serieus allemaal, pics van die bitch
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
pics van je moeder eerst....
Hey pik heb jij 275 notes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dit geloven we nou serieus allemaal, pics van die bitch
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Nelson Mandela ligt op sterven" - Gerucht.
Hij stond daar!
OMG stevenmac is een kloon van brechtjequote:
Ja waarom heb ik er meer dan Vosssquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey pik heb jij 275 notes?
Ik heb er maar 255
Yvonne, kan je dit even recht zetten
Vriendin mag ook wel wat klappen krijgen.quote:Zij heeft nog enkele pogingen gedaan om "vrienden" te blijven, maar dan alleen als we in openbare ruimte's waren, want X vertrouwde mij niet met haar alleen.
nee dat zit andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:41 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG stevenmac is een kloon van brechtje
Iets met tam-tam en lepra. Ik moest ook grinnikenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik had toch gelijk. SCH is/was echt een ENORME dwaas
Als yvonne jouw moeder is dan is brecchtje jouw zusjequote:
Hé, die ketting heb ik ook.quote:
Ja dat slaat echt nergens op. Ik heb steven zich nog NOOIT ergens zien misdragen op fokquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waarom heb ik er meer dan Vosss
We hebben beide andere vaders dus het is half, dus het zit andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Als yvonne jouw moeder is dan is brecchtje jouw zusje
Ikzelf ook weerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iets met tam-tam en lepra. Ik moest ook grinniken
En opeens leek incest zo slecht nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Als yvonne jouw moeder is dan is brecchtje jouw zusje
Ik ben zelfs nog mod voor 2uurtjes geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op. Ik heb steven zich nog NOOIT ergens zien misdragen op fok
quote:Heb er toen weinig woorden aan vuil gemaakt en ze ging toen met hem. Heb toen wel even moeten slikken,
Ahh okay.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben beide andere vaders dus het is half, dus het zit anders
Euh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waarom heb ik er meer dan Vosss
Moet je niet bij mij zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh okay.
Nu wil ik alleen nog weten van jullie ma waarom ze geen FA meer heeft staan bij haar posts?!
Geef toe, is een beetje vreemdquote:
Ja wie zit dass?quote:
Dat vind ik ook. Jij gedraagt je altijd voorbeeldig op fok en ik gedraag me altijd op fok.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe, is een beetje vreemd
Dat hele topic ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |