Ik niet ... heb maar 1 vriendin gehad .... en die zit nu naast mequote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij wilt voor mij de Hustler betalen want ik heb jouw vriendin geneukt
Daar staat een ban op he yvonnequote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Persoonsverwisseling noemt ie dat. Leuke notes trouwens
Mag ik er een posten? Ah toe please?
Kijk, zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neee achterlijke tyfusmongool
Jezus laat ook maar
Ga lekker terug naar GC ofzo
Hooi schatje, vrijdag weer of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:35 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik niet ... heb maar 1 vriendin gehad .... en die zit nu naast me
Puik topic wel, waar is TS?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neee achterlijke tyfusmongool
Jezus laat ook maar
Ga lekker terug naar GC ofzo
Appie is aan het huilen, huilen helemaal alleenquote:
Als ik het doe nietquote:
die is X op zn muil rossen denk ikquote:
Ja dat is dus niet eerlijk hequote:
Ja, ik was gebanned vanwege vermoed kloongedrag...en dat was niet het geval want: gedeeld IP-adres. Dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag het, er staat echt niets interessants in. Hooguit een oud topic volbaggeren en een keertje tubgirl posten. Nou, poe poe...dat bén ik toen zelfs voor gebanned.quote:Mag ik er een posten? Ah toe please?
Het lezen waard?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik er een posten? Ah toe please?
Word yo, meten met een scheve schaats!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet eerlijk he![]()
!
Kutmods
Omdat je een user bent met een lontje zo klein als je piemelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt 275 notes gekregen van onze moderators.
waarom?
Ah toe, deze is te grappig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned vanwege vermoed kloongedrag...en dat was niet het geval want: gedeeld IP-adres. Dus
[..]
Van mij mag het, er staat echt niets interessants in. Hooguit een oud topic volbaggeren en een keertje tubgirl posten. Nou, poe poe...dat bén ik toen zelfs voor gebanned.
Maar zoals Vosss zegt...notes posten is ban krijgen
13cm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je een user bent met een lontje zo klein als je piemel
Ik slechts op de 58. En je durft mij een tyfusmongool te noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt 275 notes gekregen van onze moderators.
waarom?
Ze zegt "When hell freezes over"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hooi schatje, vrijdag weer of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoor, tyfusmongoolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik slechts op de 58. En je durft mij een tyfusmongool te noemen
Stuur maar naar mijn PM als je zo graag wilt...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:38 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ze zegt "When hell freezes over"Ja en dit geloven we nou serieus allemaal, pics van die bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
"Nelson Mandela ligt op sterven" - Gerucht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stuur maar naar mijn PM als je zo graag wilt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |