Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.quote:
Heb je afgelopen week niet gezien op de apenrots, of zat je in het aquarium?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.
Volgende week eens kijken wat onze Duitse collega's er van bakken.
Enne proost!
De Mythos is op bij de shop... noodgedwongen aan de Amstel.![]()
Een tekenende quote van Defensie:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, we zullen eens twee jaar CAO loos overbruggen... En wat gaat er weer af? Meer ziektekosten ofzo? Dus leveren we weer in.
Volgende week eens kijken wat onze Duitse collega's er van bakken.
Enne proost!
De Mythos is op bij de shop... noodgedwongen aan de Amstel.![]()
Proost op de sterfdag van je naamgenoot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen nog een dag werken, en dan zondag weer vrij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Proost op de sterfdag van je naamgenoot.
Dat is idd een hele stuntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Morgen om 2350 toch nog de finale WK Honkbal te zien op NL1. Nederland tegen Canada of Cuba.
Zeker weten! Ben dan ook blij dat het dus toch nog op tv te zien is!quote:
Ben benieuwd hoeveel kijkers het trekt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Morgen om 2350 toch nog de finale WK Honkbal te zien op NL1. Nederland tegen Canada of Cuba.
Je bent je bril kwijt?quote:
Ik ga zeker kijken, heb me nooit in dat honkbal verdiept, maar dit zou wel eens een flinke boost kunnen zijn voor die sport in NLquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten! Ben dan ook blij dat het dus toch nog op tv te zien is!
Ik had toch liever gehad dat dit komend weekend zou gebeuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken, heb me nooit in dat honkbal verdiept, maar dit zou wel eens een flinke boost kunnen zijn voor die sport in NL
Volgende week Cobraquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had toch liever gehad dat dit komend weekend zou gebeuren.
Whisky, sigaar.......
Ik dacht dat we de Griekse economie gingen steunen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgende week Cobra
Duits bier!
En....Duitse worst!
uhmmm, dat was me ff ontgaan, ff morgen mijn PS vragen. Die ligt te maffenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de Griekse economie gingen steunen?
Of heb je je secretaresse nog niet gesproken?
Je koude voeten onder in haar rug zetten. Meteen wakker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmmm, dat was me ff ontgaan, ff morgen mijn PS vragen. Die ligt te maffen
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je koude voeten onder in haar rug zetten. Meteen wakker.
******quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekken
SKisokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik ga m'n warme Noorse sokken nu niet meer uittrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |