Ik zal het aan hem vertellen zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
ER, drinkt je vanavond wel een borrel op je naamgenoot? Het is vandaag zijn sterfdag.
Mogguh! ff een kop koffie en ontbuiten en zo laatste dagje school.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Maar we houden nog wel van je hoorquote:
quote:
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?quote:
1345, ik herhaal 1345quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Denk dat hij nu gewoon weer hard aan het werk is hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het worden
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: komende zaterdagnacht speelt Nederland in de WK finale Honkbal.
Nog niet bekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
zo, het spul staat weer op de boot, nu naadloos overgaan in de andere oefening.
Ben nu de nieuwe en oude sbk aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nee, per 01-03-2012.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.
En dat biertje zit wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |