Pfffffff, heb met de kerst ook een beetje compassie voor de chauffeurs van TNTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niets zo onpersoonlijk als een digitale ansichtkaart vind ik. Met gelegenheden vind ik het altijd veel leuker om een leuke kaart te zoeken en er echt wat in te schrijven. Met een pen. En een tekening vaak
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:
Ik zal de H&M bestellingen beperken om je tegemoet te komen.
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef EllaN het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)ok-in-duitsland.html
Wtf is dit?! Bah.. Echt eng.
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...
De mens op zich is héél dom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De mens op zich is héél dom.
Daar reageer ik zelden opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rond
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?quote:
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.
Idem een oefening op de grens met Duitsland en Oostenrijk in de winter. Mét heli's.
Dat was incidenteel, was eind 1994. Heb er nog foto's van.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?
Geen bagger kopen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar een 2e schermpje erbij. Film kijken+huiswerk maken
Ik luister niet naar samquote:
Ik zal het aan hem vertellen zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
ER, drinkt je vanavond wel een borrel op je naamgenoot? Het is vandaag zijn sterfdag.
Mogguh! ff een kop koffie en ontbuiten en zo laatste dagje school.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Maar we houden nog wel van je hoorquote:
quote:
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?quote:
1345, ik herhaal 1345quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond welke tijd is het "Operatie Stofwolk" bij jullie?
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal het aan hem vertellen zo.
Ben muisje aan het apporteren met Stalin... vindt ER niet zo leuk aangezien hij pas om 1:30 in bed lag
Denk dat hij nu gewoon weer hard aan het werk is hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ligt hij dus al meer dan 6 uur in zijn nest te meuren, volgens mij is zijn rode baret vaal aan het worden
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: komende zaterdagnacht speelt Nederland in de WK finale Honkbal.
Nog niet bekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja ik had al zoiets op nu.nl gezien. Hoelaat en tegen wie?
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
zo, het spul staat weer op de boot, nu naadloos overgaan in de andere oefening.
Ben nu de nieuwe en oude sbk aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een biertje. De 1% loonverhoging is accoord
Nee, per 01-03-2012.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dikke mik. Uiteraard niet met terug werkende kracht.
En dat biertje zit wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |