quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt Itunes audioherkenning, net zoals Buma/Stemra en in Duitsland (destijds) de GEMA. Dit kan fout gaan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
Meh ik snap dit niet.
Ik zoek op een nummer dat heet "your love means everything". In mijn muziek lijst is dit door Coldplay is gemaakt. Maar wanneer ik in iTunes store zoek, dan is Faultline de artiest.
Meh, wie legt mij dit uit?
Ik had een roze mini.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n shuffle ook nog zo van de eerste editie
Ik heb geen Itunes, lijkt me alleen logisch. (Ik heb ervaring in de Duitse muziekindustrie)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik met iTunes heb, is dat het niet reageert op die speciale knoppen op mijn Logitech MX 3200.
Ik gaf alleen een antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
Haifisch kappen met je baggeronzin. Koop een dagboek ofzo en zet daar je reacties neer.
Dit is dan weer geen bagger, maarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb geen Itunes, lijkt me alleen logisch. (Ik heb ervaring in de Duitse muziekindustrie)
dit wel.quote:
Werken die wel in Windows Media Player dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik met iTunes heb, is dat het niet reageert op die speciale knoppen op mijn Logitech MX 3200.
Vertel mij dan maar wat ik in 2005 had moeten vragen voor sinterklaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik heb het probleem al weten te traceren. Het zit tussen het eerste en het derde woord in.
Wat is het verschil tussen iTunes op Windows of op Mac?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
iTunes op Windows![]()
iTunes op Mac![]()
VLC op windows![]()
VLC op Mac![]()
Beide OS's hebben voor en nadelen naar mijn idee.
gast, chrome en fok image resizerquote:
Ja, zo heet ik.quote:
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef JApieman het volgende:
Ik vind iTunes wel mooi en overzichtelijk hoor en ik heb niet eens een iPod.
VLC is alleen goed voor video imo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
iTunes op Windows![]()
iTunes op Mac![]()
VLC op windows![]()
VLC op Mac![]()
Beide OS's hebben voor en nadelen naar mijn idee.
Eerst reageerde hij wel op die knoppen, toen kwam er een update voor iTunes en toen reageerde het niet meer op die knoppen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb geen Itunes, lijkt me alleen logisch. (Ik heb ervaring in de Duitse muziekindustrie)
Mij. Ik ga nu slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik in 2005 had moeten vragen voor sinterklaas.
Jup, lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, misschien kan er ook een soort van blog achtig iets komen? Dat gebruikers dan een stukje tekst ofzo kunnen submitten en dat het dan word gecontroleerd door iemand met rechten, en dat dat dan op de voorpagina komt...? Soort van lief dagboek maar dan voor iedereen.
Maar mijn familie en (het merendeel van) mijn vrienden noemt me Alex, omdat dat korter is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja alexandraa, ik denk altijd in monkyyy taal maar ik vind dat echt een mooie naam enzo
Op Windows is het langzaam en kut en het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen iTunes op Windows of op Mac?
Dat kan, maar mijn baggerniveau is laag nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dit is dan weer geen bagger, maar
[..]
dit wel.
Even een vergelijkenis wat kut werkt op een Mac maar wel goed werkt op Windows, VLC dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit.
[..]
VLC is alleen goed voor video imo.
[..]
Eerst reageerde hij wel op die knoppen, toen kwam er een update voor iTunes en toen reageerde het niet meer op die knoppen.
Ja, en eerst ook gewoon bij iTunes. Maar toen kwam er een update voor iTunes en deden die knoppen niks meer. Toen kwam er weer een update om dat probleem op te lossen en nu werken ze nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Werken die wel in Windows Media Player dan?
2004 trouwens nu ik goed nadenk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik in 2005 had moeten vragen voor sinterklaas.
VET VET VET WANT:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar mijn familie en (het merendeel van) mijn vrienden noemt me Alex, omdat dat korter is.
Dan heb je wel gelijk ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even een vergelijkenis wat kut werkt op een Mac maar wel goed werkt op Windows, VLC dus.
Dan denk ik dat ik daar morgen mee aan de slag ga, kun jij dat dan met die htaccess regelen, en wat met AJAX gaan kloten? Ik heb al een index.js bestand aangemaakt.quote:
Heb je de update van vandaag al geïnstalleerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en eerst ook gewoon bij iTunes. Maar toen kwam er een update voor iTunes en deden die knoppen niks meer. Toen kwam er weer een update om dat probleem op te lossen en nu werken ze nog steeds niet.
Volgensmij gaat je "baggerniveau" omhoog. Laag houden Gerne.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Haifisch het volgende:
ik wil een koningspython kopen/krijgen met kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |