Mijn plan is de energie die windmolens niet het net op gooien (wegens belastingen die ze dan moeten betalen (ja ik weet het het is idioot)) op te slaan dmv elektrolyse van waterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kernenergie is prima op korte en middenlange termijn. op zeer lange termijn is niets te garanderen. opslag voor de tijd dat het radioactief blijft bestaat nog niet (geen veilige iig), en de vervaltermijn is zo lang dat we werkelijk niet kunnen gissen hoe de wereld er dan uit ziet. voor hetzelfde geld is er een ww3 geweest en de wereld weer waar het was in de 14e eeuw, en geeft de radioactieve afvalberg voor duizenden jaren zware problemen.
Ja, van die hele leuke, denk je "ach ze rekken wel wat uitquote:
haten op inhoud is prima. op personen is jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
Er zijn wel haters op mij of op de manier waarop ik codeer (ahum).
Maar die block ik, ik heb abo
nouja met x aantal wel maar dat is bewust want niet echt mijn typ enzo maar wel goed mee praten en alles.. zij in elk geval wel met mij en ik kom wat over (die wel lekkere) vriendinnen en zo te weten..quote:
Haha ik weeetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, van die hele leuke, denk je "ach ze rekken wel wat uit" een uurtje lopen op mijn nieuwe schoentjes, vette blaren.
Maar het enige waar ik laptop voor gebruik is het web. Maar mijn gewone pc is nu kapot, dus ik kan geen muziek meer machenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zobersiwo geen chromebook halen, veel te beperkt man
ik heb me ook beetje ingelezen wat betreft laptops en zulks
Dell xps 15 met i7, GT525, 6gb werkgeheugen, 750 GB voor 560 euro go go go (zit zelfs een muis en tas bij)
oke nu dit; een inspiron met een i5, 4gb werkgeheugen mooi alles enzulks: voor de prijs van TADADADADAAAM 430 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Maar het enige waar ik laptop voor gebruik is het web. Maar mijn gewone pc is nu kapot, dus ik kan geen muziek meer machen
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
Mannenwaarom bestaan ze eigenlijk
ONZIJDIGENNN HERENIG U
Ik moest lachen en huilen tegelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om een broodje te maken, al dan niet met gesneden ui.
Ik wou dat ik hermafrodiet was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
Mannenwaarom bestaan ze eigenlijk
ONZIJDIGENNN HERENIG U
quote:
ik moest het je laten weten Haha!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk dat moet je bij Monkyyy dus anders aanpakken... Slowplayen heet dat in de pokerwereld. Het gros van de hands folden, en als je een goede hand hebt in plaats van meteen flink betten langzaam opbouwen en langzaam leegzuigen. Dat ze eerst nog denken 'die heeft een matige hand, daar kan ik overheen', en na de river flink inzetten zodat ze denken dat je bluft, maar dan pak je ze terug met een full house en ben je binnen.
Vertaald naar Monkyyy zou dat dus zijn grotendeels op de achtergrond blijven, af en toe een leuke opmerking maken (maar niet te veel), dat ze denkt van 'dat is wel een leuke gast, eentje die niet al te obvious in mijn broekje wil komen maar gewoon zichzelf is.' Zodra ze dat denkt kun je het wat minder subtiel doen - seksueel getinte opmerkingen maken etc. Wanneer ze dan eindelijk een beetje geil wordt gewoon ervoor gaan, dan is ze al zo ver heen met hormonen en die shit dat ze geen nee meer kan zeggen
Ik doelde met die ahum op ouqz ofzo, hij ging helemaal haten op mijn code.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik haat niet op je code Dalando. Je code is briljant. (ahum)
Ja. Ik ga ontslag nemen van mijn huidige man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je was aan het lachen en ui aan het snijden?
Je weet toch dat dat niet mogelijk is hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hermafrodiet was.
Lekker in mijn eentje mij voortplanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |