Mensen die met jou in discussie gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer quotes.
Hij: Mijn Samsung Galaxy S2 is veel beter dan jouw iPhone.
Ik: Oh, waarom dan?
Hij: Op mijn Samsung Galaxy S2 kan ik tenminste Runescape spelen.
Ik: Java wordt niet ondersteund in de browser van je telefoon, je kunt dus geen Runescape spelen.
Hij: Runescape is in flash en dat kan jouw iPhone niet aan.
Ik: Start Runescape dan eens op, dan zul je zien dat deze niet draait op je telefoon.
Jongen gaat naar de website van Runescape.
Hij: Vroeger was Runescape wel in flash, nu niet meer omdat het toch een kut spel is en ze er niet mee om kunnen gaan.
Ik:
Goed idee meiske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die met jou in discussie gaan
Ik zou nooit met een van jullie over zoiets in discussie gaan
Nikon is wel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, waarschijnlijk zal ik een spiegel reflex camera kopen voor ik op reis ga. Ik heb mij er alleen nog niet in verdiept welke ik nu eigenlijk wil.
Hehequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer quotes.
Hij: Mijn Samsung Galaxy S2 is veel beter dan jouw iPhone.
Ik: Oh, waarom dan?
Hij: Op mijn Samsung Galaxy S2 kan ik tenminste Runescape spelen.
Ik: Java wordt niet ondersteund in de browser van je telefoon, je kunt dus geen Runescape spelen.
Hij: Runescape is in flash en dat kan jouw iPhone niet aan.
Ik: Start Runescape dan eens op, dan zul je zien dat deze niet draait op je telefoon.
Jongen gaat naar de website van Runescape.
Hij: Vroeger was Runescape wel in flash, nu niet meer omdat het toch een kut spel is en ze er niet mee om kunnen gaan.
Ik:
deze hij leest hier gewoon mee, hoe kansloos is datte?quote:
JA IKKENquote:
Hij: Het scherm van mijn Samsung Galaxy S2 is veel scherper dan jouw iPhone scherm.quote:
Mijn hoofd is leeg, ik moet wel plassen trouwens.quote:
Je hoeft het niet te weten, maar je bent wel erg dom bezig als je ergens mee in discussie gaat terwijl je er niets vanaf weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:05 schreef coban het volgende:
Ja watik geef eerlijk toe dat ik me kapotschaam als jullie het over iets icterigs hebben en ik het niet begrijp.
(en dan te bedenken dat ik dit jaar nogwel game design zou gaan studeren)
eigenlijk moet ik gaan slapen want ikb en moe maar ik ga niet want dan lig ik toch wakker in bed en ik ben gigantisch aan het na malen over super size me..quote:
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij: Het scherm van mijn Samsung Galaxy S2 is veel scherper dan jouw iPhone scherm.
Ik: Kleurrijker misschien, scherper niet.
Hij: Super Amoled is scherper dan iPhone scherm.
Ik: Amoled heeft alleen maar te maken met de techniek achter het scherm, niet met de scherpte.
Hij maakt een foto.
Hij: Kijk dan, met 8Megapixel is het echt scherp op mijn scherm. Met jouw LCD scherm en 5Megapixel krijg je het echt niet zo scherp.
Ik: Jij wilt dus zeggen dat wanneer je tientallen licht puntjes op een pixel laat zien, de pixel scherper en mooier is dan wanneer je een lichtpuntje op een pixel laat zien?
Hij: Mijn telefoon laat dan gewoon 8MP op het scherm zien.
Ik:
Super size is uit het menu gehaald toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik gaan slapen want ikb en moe maar ik ga niet want dan lig ik toch wakker in bed en ik ben gigantisch aan het na malen over super size me..
Tevens wil ik nu een kwarterponder en ik zou graag supersize willen, dus een keertje amerika doen binnenkort enzo
Dat ik de jongen, waar ik nu over praat, eigenlijk best wel haat en kan missen als kiespijn in mijn leven.quote:
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Dimens steekt kapotveel moeite in zijn posts.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te weten, maar je bent wel erg dom bezig als je ergens mee in discussie gaat terwijl je er niets vanaf weet.
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Super size is uit het menu gehaald toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |