Nee, maar ik heb hem pas sinds 12 augustus en hij ging 10 dagen mee op vakantie. En daarna niet veel meer gebruiktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]![]()
Lagt bij jou de opname functie ook zo? Met van die haperingen er in.
Nog meer quotes.quote:
Dat ik je regel over poepen op brood niet wilde toevoegen aan de OP was niet vanwege haat hoor.quote:
Hele slimme jongen dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer quotes.
Hij: Mijn Samsung Galaxy S2 is veel beter dan jouw iPhone.
Ik: Oh, waarom dan?
Hij: Op mijn Samsung Galaxy S2 kan ik tenminste Runescape spelen.
Ik: Java wordt niet ondersteund in de browser van je telefoon, je kunt dus geen Runescape spelen.
Hij: Runescape is in flash en dat kan jouw iPhone niet aan.
Ik: Start Runescape dan eens op, dan zul je zien dat deze niet draait op je telefoon.
Jongen gaat naar de website van Runescape.
Hij: Vroeger was Runescape wel in flash, nu niet meer omdat het toch een kut spel is en ze er niet mee om kunnen gaan.
Ik:
Ja dat weet ik, waarschijnlijk zal ik een spiegel reflex camera kopen voor ik op reis ga. Ik heb mij er alleen nog niet in verdiept welke ik nu eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja je kunt bijkopen he? Nja wij hebben 2 lenzen volgens mij.
Ja op die test site, Dalando vroeg daar op te komen maar er is niemandquote:
Mensen die met jou in discussie gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer quotes.
Ik: Java wordt niet ondersteund in de browser van je telefoon, je kunt dus geen Runescape spelen.
Ik: Start Runescape dan eens op, dan zul je zien dat deze niet draait op je telefoon.
Hij: Vroeger was Runescape wel in flash, nu niet meer omdat het toch een kut spel is en ze er niet mee om kunnen gaan.
Ik:
Goed idee meiske.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die met jou in discussie gaan
Ik zou nooit met een van jullie over zoiets in discussie gaan
Nikon is wel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, waarschijnlijk zal ik een spiegel reflex camera kopen voor ik op reis ga. Ik heb mij er alleen nog niet in verdiept welke ik nu eigenlijk wil.
Hehequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer quotes.
Ik:
deze hij leest hier gewoon mee, hoe kansloos is datte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |