Slaaplekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
Pief Paf Poef
Ik ben weg!
Zoef!
Welterusten iedereen![]()
Vroeger had hij een anologe spiegelreflex.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil dat, dslr
tuurlijk is dat digitaal anders heb je ook niet zo'n schermpje. digitaal betekent met sensor, analoog dan zou er nog een rolletje inzitten
JA ECHT NIET NEPquote:
Op zich wel geīnteresseerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nikon maar geen idee welk model/serie
Ik vind dat ik wel genoeg weet over PHP, sinds ik het mezelf heb aangeleerd. Dus ik hoef niet per se te leren, dus ik denk maar dat ik op dit niveau blijf "pruttelen".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik zeg alleen dat zo mensen kunnen helpen. Leer jij er ook weer van. Weet niet of je beter wil worden, of op dat niveau wil blijven pruttelen.
Ik zag.quote:
Wil je zo'n camera kopen?quote:
Zelf weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
Ik vind dat ik wel genoeg weet over PHP, sinds ik het mezelf heb aangeleerd. Dus ik hoef niet per se te leren, dus ik denk maar dat ik op dit niveau blijf "pruttelen".
En dan heb je alleen de camera, nog niet eens lenzen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je zo'n camera kopen?
Zijn wel duur he, ik vind het best belachelijk. Vaak tegen ¤600-1000 euro aan
Slimme jongen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
Jongen waar ik discussie mee had: spiegel reflex is dat een spiegel en glas het licht van de foto niet reflecteert. Daar staat die reflex voor, voor niet reflecteren.
Ik:
Goodluckkkkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zag.
Ik ga even de layout verwerken in de PHP code.
Alpha versie he, komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het is wel een simpele layout, maar geeft niet
Ja je kunt bijkopen he? Nja wij hebben 2 lenzen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan heb je alleen de camera, nog niet eens lenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |