Tering hé.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
(Schijnt trouwens écht ingeleverd te zijn door een scholier, de opdracht was om een toneelstukje te schrijven over een gezinsdrama)
Ann sits in the hook of the chamber. She is striking Burts brook. The radio stands on. Suddenly she hears a lawight in the gang. The door goes open.
There stud Burt. Ann: "Haha, there are you. It is becans tide. From where come you flierefloyter?" Burt: "That goes you not on!"
Ann is up her toot getrapped. She thinks she will fall from herself, so she goes lying longout on the sofa and begins to snick.
Burt: "Stop, hold up off I shall give you a vige on your smool" That is too much for Ann. She flies right from the sofa and balls her fist.
Ann: "I can no longer stand you out! I will take another man!" Burt: "Pfoe, that shall me not spite. I have raids another leaf"
White like a like, Ann falls fourover on the tapite. Burt wrives in his hands from joy. He does the door open and smites her after him too. She seat her very bad out and she thinks loud up: "Ann, I will make myself from side". She goes in the kitchen, takes a mess from the shoyf, but when she thinks of the blood and the pain, she has twayfels. Ann: "I make my not from cant for a type like Burt! I will leaver stay an old vrayster the rest of my life and will never merry again"
Welterusten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef TWP het volgende:
Pff, ben kapot. Hard getraind vanavond.
Fijne avond allemaal.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
wat is vraystar en twayfels en alles
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef Ouqz het volgende:
Ik denk aan mijn eventuele lapo in dit topic, insh'allah.
dit is allemaal virtueel, ik denk dat je beter je kuhlgeschrank kunt checkuhnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Eens kijken of er wat te eten is hier.
sterkte enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik word zo gek als mijn moeder mij gaat vergelijken met meisjes die wel geweldig zijn enzo pff.
Doen mijn ouders continue, maar dan vergelijken ze mij met mijn broer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik word zo gek als mijn moeder mij gaat vergelijken met meisjes die wel geweldig zijn enzo pff.
Ik bedoel hier als in "mijn huis hier".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit is allemaal virtueel, ik denk dat je beter je kuhlgeschrank kunt checkuhn
ja gelukkig geen kinderen mangquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen mijn ouders continue, maar dan vergelijken ze mij met mijn broer.
Hij is oh zo geweldig, hij heeft twee kinderen en een eigen bedrijf en ik heb nog niets.
Irritant hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij is oh zo geweldig, hij heeft twee kinderen en een eigen bedrijf en ik heb nog niets.
ah nee joh echt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik bedoel hier als in "mijn huis hier".
Ik wil geen kinderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja gelukkig geen kinderen mang
Mijn zussen zijn ook zogenaamd altijd beter dan ik. En dat laten ze zelf merken ook. Ik word echt helemaal gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |