abonnement Unibet Coolblue
pi_103235975
Ik heb vandaag in 2 topics gepost van een en dezelfde user, het ene topic ging over dat z'n buurmeisje op bezoek was enzo.
Ik kan die hele topics niet meer vinden, zijn ze verwijderd ofzo? Of word ik nu echt dement?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:35:07 #102
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_103236230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef zovty het volgende:
Ik heb vandaag in 2 topics gepost van een en dezelfde user, het ene topic ging over dat z'n buurmeisje op bezoek was enzo.
Ik kan die hele topics niet meer vinden, zijn ze verwijderd ofzo? Of word ik nu echt dement?
Ik heb ze niet verwijderd, weet je de username van die user toevallig nog? :@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:39:35 #104
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_103236409
quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Die is dus verwijderd gok ik? Ik kan er niet bij.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:39:53 #105
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_103236542
Ok, thanks allemaal.
Soms mis ik het banmeldtopic wel.
pi_103237079
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef zovty het volgende:
Soms mis ik het banmeldtopic wel.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:10:38 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103237629
kan deze TT veranderd worden in "neusturtles"

Uitdaging voor de painters onder onz.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:11:22 #109
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_103237665
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze TT veranderd worden in "neusturtles"

neusturtles
Jep.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_103238019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef zovty het volgende:
Ik heb vandaag in 2 topics gepost van een en dezelfde user, het ene topic ging over dat z'n buurmeisje op bezoek was enzo.
Ik kan die hele topics niet meer vinden, zijn ze verwijderd ofzo? Of word ik nu echt dement?
Die glenzzl toch?
Gelukkiig wat een ziek verhaal :r
Je maintiendrai
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:28:47 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103238337
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:11 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Jep.
bedankt :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_103239087
Ik denk dat de users Computerprobleem en Pizza_Pepperoni iets te ver gaan...

Quote uit Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
quote:
MOD/CREW --> Lees laatste alinea .

Geachte lezer,

bedankt dat u de moeite neemt om in ieder geval tot hier te lezen. Ik hoop dat u verder leest, want u zult er uiteindelijk, als u geluk heeft, op een emotionele, geestelijke en materiële waarde van profiteren!

U kent mij waarschijnlijk wel, maar ik zal toch de moeite nemen om mij even voor te stellen. Mijn naam is Computerprobleem en ik ben in het verleden (en in het heden nog steeds) menig maal betrokken geweest bij uiterst interessante en waardevolle discussies op dit prachtige forum. Ook heb ik voor een kleine periode een aantal zéér succesvolle nieuwsitems geplaatst en deze zijn U allen vast wel bijgebleven. Maar laten we nu overgaan op het daadwerkelijk onderwerp van dit topic.

U weet het waarschijnlijk nog niet, maar ook ik, een vredelievend en sociaal persoon, heb een groep vijanden op dit forum. Ze haten mij, maken mij overal en met alles belachelijk, staan het niet toe dat ik een eigen mening heb en posten doorgaans racistische uitspraken over mij, of de dingen waar ik in geloof. De laatste tijd zijn er een aantal, zogenaamd 'populaire' FOK!kers toegetreden tot deze groep van vijanden. Ik heb het dan o.a. over de users Utopie en Monopoly.

Ik heb altijd een tweefrontenoorlog willen voorkomen, alleen helaas is dat inmiddels al uitgegroeid tot een vierfrontenoorlog. Ik word van alle kanten aangevallen door hatende-users en groeperingen die samenzweren tegen mijn aanwezigheid. Tot nu toe heb ik al deze hatelijke-aanvallen afgeslagen dankzij mijn charmante uitstraling, briljantiteid, rijkdom en militaire macht. Helaas ziet het er naar uit dat deze Gouden Tijden weldra over zijn, want het aantal haters groeit gestaag. Ik heb daarom besloten om mijn eigen FOK!Fangroep op te richten, namelijk de Revolutionaire Computerprobleem Democraten, ofwel De RCD.

Deze groepering, die uitsluitend opereert binnen het FOK!Forum, staat voor een humaan ideaal. Wij staan vóór gelijke rechten, vrijheid van meningsuiting, /vrije, niet door de staat gecontroleerde economie, vrede en democratisering van de wereld. De mensen waar tegen wij streden zijn tegen de genoemde standpunten en idealen, maar ze zijn bovenal TEGEN MIJ.

Heb je dezelfde standpunten en idealen als mijn groepering en het belangrijkste: BEN JIJ PRO-COMPUTERPROBLEEM? Sluit je dan NU aan bij De RCD en zet boven je avatar, onder je usernaam, het volgende:

'RCD Recruit' of 'RCD Aanhanger'.

En nu over op het materiële gedeelte!

--> Elke aanhanger die minstens één week lid is van mijn organisatie, maakt elke week (of elke twee weken) kans op mooie prijzen die ik weggeef! Het gaat dan om verschillende soorten prijzen, van films tot games, tot leuke gadgets. Het zal zelden gaan om pauper materiaal, ik zal soms zelfs speciaal inkopen doen! En met de feestdagen op komst... zal het een verstandige beslissing zijn om je aan te sluiten! <--

In de eerste 2 weken zal ik wel een kleine controle houden of je op de hoogte bent van de RCD (simpele test vragen, om te voorkomen dat mensen zich alleen aansluiten om iets te winnen en vervolgens weggaan).

Trouwe leden en fanatieke aanhangers maken natuurlijk veel meer kans!
Er is tevens maar één leider, dat ben ik. Dus niet letten op fakers die doen alsof zij de leiding hebben...

OP GELET (VOOR DE ADMINS EN CREW):
Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep. Dit heb ik net gewoon bedacht en de idealen zullen niet met campagnes o.i.d. gepromoot worden. Het is gewoon een fangroep binnen de grenzen van het FOK!Forum. Er zijn geen externe websites, er zal geen overvloed aan 'RCD' topics komen en het is nog maar de vraag of er fans van mij zijn die zich aansluiten. Het is gewoon een groep/clan die mij steunt, en niet de mensen die constant op mij/Israël/e.d. lopen te haten! Jullie mogen ook lid worden .
Onder leiding van Computerprobleem is de Republiek des RCD een feit. Naast onze heilstaat heeft zich een duvelse vereniging de kop op gestoken! De ARCD. De ARCD is een partei opgericht door de duivel, via zijn werktuigen.
Dit is een officiële oorlogsverklaring van de Republiek des Revolutionaire Computerprobleem Democraten, afgevaardigd op de dag die vandaag als Glorieuze Dinsdag bekend zal staan, Glorieuze Dinsdag 18 Oktober 2011. Deze oorlogsverklaring is gevoerd en getekend door de geliefde leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarbij de Engelen des Hemels zelfs U en Heer tegen zeggen.

Sinds jaar en dag word onze Republiek met de dood bedreigd, worden onze vrouwen en kinderen verkracht en vermoord... De internationale gemeenschap ziet het duidelijk niet als haar taak om hier iets aan te doen! Maar nu, mijn geachte volk, mijn prachtige volk, is het tij gekeerd! Onze Dierbare Republiek is krachtiger en glorieuzer dan ooit en de uitstraling van onze kracht is zo groot dat het de vijand verblind, zonder daadwerkelijk in actie gekomen te zijn!

Maar nu, mijn dames en heren, is het tijd om iets te doen aan deze onrecht! We worden niet serieus genomen door de onderdanige, criminele gebruikers van deze regio, wat bekend staat als FOK! Het is tijd om hard in te grijpen, om de kracht van onze glorieuze Republiek te tonen en om te laten zien wie hier daadwerkelijk de baas is!

Deze oorlogsverklaring is van toepassing op de volgende kwalitatief uitermate teleurstellende inwoners van FOK!: Monopoly, Zargon, DeRakker, Stevenmac26, PiepZeiDeMuis, ikbennieuwopfok, ValHallen, De_Dakgoot, stroopdoosch, Akwasi, weerstandje, U.N.K.L.E, Rellende_Rotscholier, Etsu, Lompehork, maagzuur, ClapYourHands, Joosterd, Spaghettivreter, Fopje, DutchErrorist, SomePerson en Rezania.

Mogen wij in onze glorieuze en dappere strijd bijgestaan worden door onverslaanbare en ondoofbare krachten, die enkel ons glorieuze volk is toegekend door het onbekende.

LANG LEVE DE REPUBLIEK![/b
Onze geweldige Leider heeft hier een oorlogsverklaring afgelegd tegen het duivelsgebroed dat probeert onze heilstaat de[b] REPUBLIEK onderuit te halen. Ondertussen heeft de RCD een groot deel van Nederland bezet.
[ afbeelding ]

Onlangs heeft een vereniging die zichzelf Verenigd Europa Zich bij de ARCD toegevoegd.

quote:
Ik generaal Pizza minister van Interne zaken verklaar hierbij in naam van de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, de oorlog aan de organisatie die zichzelf Verenigd Europa noemt.
Wanneer deze ‘vereniging’ zich niet overgeeft zullen wij genoodzaakt zijn om haar en haar leden tot op de laatste man de DOOD in te jagen!
Volksvijanden;
Rezania, Monopoly, utopie, Lompe Hork, zoekeenleven!
Allen worden gezocht in verband met het overschrijden van artikel & van de grondwet van de REPUBLIEK/b];
Is dit niet een doodsbedreiging?
IFG
pi_103239161
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:44 schreef maagzuur het volgende:

[..]

Is dit niet een doodsbedreiging?
Welnee joh, toch niemand die hem serieus neemt. Daarnaast happen we zelf, het is niet alsof er een vervolg komt op dat topic mag ik hopen.
pi_103239282
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Welnee joh, toch niemand die hem serieus neemt. Daarnaast happen we zelf, het is niet alsof er een vervolg komt op dat topic mag ik hopen.
Mag ik hopen van niet nee...
Maar maakt toch niet uit of je iets serieus neemt of niet?
Hij zegt dat ie mij, jij, monopoly, utopie en een heleboel andere users 'de dood in gaat jagen'.
:')
IFG
pi_103239775
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef maagzuur het volgende:

[..]

Mag ik hopen van niet nee...
Maar maakt toch niet uit of je iets serieus neemt of niet?
Hij zegt dat ie mij, jij, monopoly, utopie en een heleboel andere users 'de dood in gaat jagen'.
:')
_O-

En als we het toch over doodsbedreigingen hebben? In die nieuwe ONZ awards staat letterlijk:

20. User die het verdient om te sterven:

Dus vanaf nu zijn doodsverwensingen weer toegestaan :)


Al opgelost. Ik neem aan dat Myr nu ook een ban krijgt? En al degene die het gepost hebben?

:*

[ Bericht 1% gewijzigd door Prof_Hoax op 18-10-2011 17:11:30 ]
pi_103239841
Hmm balen, had graag wat minder gehoord over hun clubje...
IFG
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:12:32 #117
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_103240283
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:59 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

_O-

En als we het toch over doodsbedreigingen hebben? In die nieuwe ONZ awards staat letterlijk:

20. User die het verdient om te sterven:

Dus vanaf nu zijn doodsverwensingen weer toegestaan :)


Al opgelost. Ik neem aan dat Myr nu ook een ban krijgt? En al degene die het gepost hebben?

:*
Myraela betaald in natura.
De rest in bier.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_103240305
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Myraela betaald in natura.
De rest in bier.
:')

Ik wist dat je zo iets zou zeggen, ik ga wederom stuk :D
pi_103240344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef maagzuur het volgende:
Hmm balen, had graag wat minder gehoord over hun clubje...
Same here.
pi_103240828
- optyfen uit FB -

[ Bericht 96% gewijzigd door smegmanus op 18-10-2011 17:28:40 ]
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:31:42 #121
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_103246089
Even over dat lekkere blondje. Ze stond niet in de aftiteling volgens mij,
maar ik heb wel een heel klein plaatje van haar


quote:
Wiskundedocent | 14 oktober 16:55
Wat?! Is die babe onze nieuwe wiskundedocent? Wiskunde?! :o :o
quote:
Wow wow wow! | gisteren 14:00
WOW! Denk je dat er zo'n saaie suffe wiskunde docent op school komt. Je weet: ruitjessokken, gebreide trui. Een beetje zoals de vader van Deef :P Krijgen we DIT! Een blonde stoot _O_ Whoeiiiiiiii!!! Beterrrrrrrrrrrrr. Eindelijk iets om naar te kijken als we in de schoolbanken gedrukt zitten. Heeft Miss Madge dit speciaal voor ons gedaan?!!! Neeeeuuuu vast niet, maar ik ben haar dankbaar! Dat nieuwe jufje zal ik eens even inpakken jongens. Let op!!
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:30 #122
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_103246245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:31 schreef Haifisch het volgende:
Even over dat lekkere blondje. Ze stond niet in de aftiteling volgens mij,
maar ik heb wel een heel klein plaatje van haar
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Bedankt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:37:15 #123
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_103246400
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Bedankt.
Het is mijn taak.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:37:38 #124
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_103246420
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Bedankt.
Als ik dan de geilste milf nominatie moet verliezen. Dan het liefst van jou :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:58:19 #125
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_103255669
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')