SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Iets met open boeken he.quote:
Hij is mysterieus, bot, koppig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben wel benieuwd wat je daaraan zo intigrerend vind Myra
Mijn zielenknijper heeft de hoop opgegeven. Ik ben er echter zeker van dat als jij me stoned een consult geeft het allemaal weer van een leidendakje gaat, (zo een afgrond inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah, die flupke heeft gewoon een beetje begeleiding nodig
Als dat versieren anno 2011 is, haak ik afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is mysterieus, bot, koppig.
Dat houdt de aandacht vast.
Wie had het over versieren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als dat versieren anno 2011 is, haak ik af
Als ja, alleen ben ik niet stonedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn zielenknijper heeft de hoop opgegeven. Ik ben er echter zeker van dat als jij me stoned een consult geeft het allemaal weer van een leidendakje gaat, (zo een afgrond in)
Van welke drugs zit je dan te snoepen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ja, alleen ben ik niet stoned
Weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van welke drugs zit je dan te snoepen?
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben wel benieuwd wat je daaraan zo intigrerend vind Myra
Diegenen die het minste vertellen, hebben relatief meer te vertellen dan ze vertellen. Echter, vaak gaat het om alsnog inhoudsloze eencelligenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Ik luister graag hoor, ik vind het tof om dingen over mensen te horen, maar het is nog leuker om dingen zelf te ontdekken, verbanden in gedrag te vinden en zo iemand "echt" te doorgronden.
click-whirr!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Ik luister graag hoor, ik vind het tof om dingen over mensen te horen, maar het is nog leuker om dingen zelf te ontdekken, verbanden in gedrag te vinden en zo iemand "echt" te doorgronden.
Oh, dan zit ik goed, want ik merk dat ik alweer even stil benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Nouja zeg heloef, ik zat net nog te fantaseren hoe wij samen in het nichten bootje zouden stappen en dan flik je me dit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is mysterieus, bot, koppig.
Dat houdt de aandacht vast.
Ik doe geen mannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nouja zeg heloef, ik zat net nog te fantaseren hoe wij samen in het nichten bootje zouden stappen en dan flik je me dit?
OF ze worden volkomen genegeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik snap het wel. Stillere types laten meer aan de verbeelding over. Daarom worden ze interessant omdat je wil weten wat er achter schuilt. Wat er in ze omgaat.
Maar ofdat iemand "stil mysterieus" is of "stil verlegen/autistisch " is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik snap het wel. Stillere types laten meer aan de verbeelding over. Daarom worden ze interessant omdat je wil weten wat er achter schuilt. Wat er in ze omgaat.
sopsopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik mag die Flepke wel. Apart. Interessant.
Er is een verschil tussen echt stil en stiller.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF ze worden volkomen genegeerd
Heel goed gezien Flepke, dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar ofdat iemand "stil mysterieus" is of "stil verlegen/autistisch " is nogal een verschil.
Zal ik maar weer zeggen dat ik dat wel een beetje ken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF ze worden volkomen genegeerd
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?
Haar nummer kan ie ook aan mij vragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?
Neehoor.quote:
Zodra ik genoeg weet om ergens over te praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?
Denken is niet raar nee, doe ik ook wel eens enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef kree het volgende:
Flepke is het raar als ik denk dat jij met best wel veel dingen nog zit over versieren enzo?
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.quote:Het valt me op dat je niet persoonlijk dingen van jezelf wil vertellen.
Oh maar ik wil ook best specifieke tips geven hoor. Alleen meeste mensen die hier zitten ondernemen geen actie dus zijn er weinig specifieke situaties/ervaringen waar ik op in kan gaan om mensen zo iets bij (proberen) te leren.quote:Je tips zijn meestal algemeen en daaruit klinkt het alsof jij alle ervaring van de wereld hebt.
Ik zit op dit moment inderdaad met een bord op schoot, hoe wist je dat?quote:Maar op èèn of andere manier komt het op me over dat je jezelf wil schuil houden achter dat soort dingen omdat je eigenlijk met veel meer dingen zelf zit.
Mijn telefoonboek zit vol op de telefoon die ik nu hier bij me heb liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?
Haha ok,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denken is niet raar nee, doe ik ook wel eens enzo.
[..]
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.
[..]
Oh maar ik wil ook best specifieke tips geven hoor. Alleen meeste mensen die hier zitten ondernemen geen actie dus zijn er weinig specifieke situaties/ervaringen waar ik op in kan gaan om mensen zo iets bij (proberen) te leren.
[..]
Ik zit op dit moment inderdaad met een bord op schoot, hoe wist je dat?![]()
Misschien heeft hij wel tietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Flepke het volgende:
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.
Leugens, ik voel het.quote:
Waarom praten als we ook onze mond met andere dingen bezig kunnen houden?quote:[..]
Zodra ik genoeg weet om ergens over te praten.
Watch and learn little grasshopper, watch and learn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ok,
Ja je blijft toch vaag op èèn of andere manier.
Vertel is rechtstreeks een succes verhaal van je?
euh neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel tieten
Dat is zo'n vrouwending, die willen soms gewoon even praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Leugens, ik voel het.
[..]
Waarom praten als we ook onze mond met andere dingen bezig kunnen houden?
tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
Zonder te ver van het topic af te wijken (alsof we dat niet toch al geregeld doen), zou ik nog eens terug mogen komen op die mail naar mijn oud-studiegenote, waar ik het afgelopen weekend over had?
Ik heb geen spieren en geen sixpack en het interesseert me ook geen reet.quote:
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen spieren en geen sixpack en het interesseert me ook geen reet.
Ga ze ook niet maken voor meer kans op succes bij de vrouwen.
Verder ben ik gewoon de gemiddelde persoon, niet speciaal heel mooi maar ook niet heel lelijk
ps, wacht nog wel op persoonlijke verhalen van jou, je negeert dat de hele tijd.
Heb je een quote/linkje voor me?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
Zonder te ver van het topic af te wijken (alsof we dat niet toch al geregeld doen), zou ik nog eens terug mogen komen op die mail naar mijn oud-studiegenote, waar ik het afgelopen weekend over had?
Deze hele topic draait om het single zijn of niet. Als je zo graag enkele personen wilt spreken en de rest gaat negeren, ga dan verder in PM/DM pratenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.
haha hoezo zou ik dat moeten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.
Ah mooi, je bent geslaagd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zo'n vrouwending, die willen soms gewoon even praten.
Nee als het even kan meer iets (wat lijkt op) tieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil niks van jou, of moet ik eerst spieren hebben voordat je je eigen verhalen hier kan vertellen?
Sorrie hoor, maar alle vrouwen die je hier gesproken hebt, zijn allemaal echt vrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ah mooi, je bent geslaagd.
Meeste fokkers die beweren dat ze vrouw zijn zien er meer zo uit.
[ afbeelding ]
Dus Myraela, how's life?
ja zoek ik ook, maar je ontwijkt mijn vragen alweerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee als het even kan meer iets (wat lijkt op) tieten.
Of ik heb mij gewoon goed verdiept in mijn rol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ah mooi, je bent geslaagd.
Meeste fokkers die beweren dat ze vrouw zijn zien er meer zo uit.
[ afbeelding ]
Dus Myraela, how's life?
Ik vraag(de nog niet) nergens om foto's, ik liet alleen het beeld wat ik van veel fokvrouwen heb zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dit hoe je versiert? Door om foto's te vragen?
Oké. Sorry dat het zo lang duurde, overigensquote:
Haha , Oh maar in dat geval kan ik gewoon wegkomen met:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of ik heb mij gewoon goed verdiept in mijn rol.
Wacht gewoon even of zij weer terug stuurt, niet 2 mailtjes achter elkaar sturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké. Sorry dat het zo lang duurde, overigens![]()
Ik had die mail dus gestuurd, en binnen een half uur al een reactie terug. Kort, maar goed, dat was mijn e-mail ook. Daarop had ik weer een mail teruggestuurd waarin ik nog wat dingen vroeg n.a.v. wat zij vertelde over hoe het tegenwoordig met haar gaat, maar daarop heb ik dus niets meer teruggehoord.
Nu zat ik er nog over te denken om nog een mail te sturen met een andere vraag, maar ik krijg een beetje de indruk dat zij niet meer zo op onze vriendschap zit te wachten, nu we al een paar jaar geen studiegenoten meer zijn. Dus ik vraag me af of ik die moeite nog wel moet nemen.
Ik draag allstars, gewoon omdat het kan. Ik ben een apple meisje, dus daarmee zou je bij mij beter scoren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Haha , Oh maar in dat geval kan ik gewoon wegkomen met:
Mooie schoenen, neuken?
Hoe snel stuurde je die mail erachteraan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké. Sorry dat het zo lang duurde, overigens![]()
Ik had die mail dus gestuurd, en binnen een half uur al een reactie terug. Kort, maar goed, dat was mijn e-mail ook. Daarop had ik weer een mail teruggestuurd waarin ik nog wat dingen vroeg n.a.v. wat zij vertelde over hoe het tegenwoordig met haar gaat, maar daarop heb ik dus niets meer teruggehoord.
Ja met wat erin?quote:Nu zat ik er nog over te denken om nog een mail te sturen met een andere vraag, maar ik krijg een beetje de indruk dat zij niet meer zo op onze vriendschap zit te wachten, nu we al een paar jaar geen studiegenoten meer zijn. Dus ik vraag me af of ik die moeite nog wel moet nemen.
wat is jouw favoriete beatlesnummer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag allstars, gewoon omdat het kan. Ik ben een apple meisje, dus daarmee zou je bij mij beter scoren.
Gelukkig kunnen die schoenen ook uit. Heb je trouwens voor de iets nettere feestjes "sjiek hendige " pumps in de kast staan? Apple =quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag allstars, gewoon omdat het kan. Ik ben een apple meisje, dus daarmee zou je bij mij beter scoren.
Ja, je hebt ook gewoon gelijk. Ik had het zelf ook bedacht, maar dan zoek ik toch weer adviesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht gewoon even of zij weer terug stuurt, niet 2 mailtjes achter elkaar sturen.
Oh, dat wist jij natuurlijk nog niet, maar wij hadden nooit wat met elkaar op liefdesgebied en dat zocht ik ook niet in haar. Ik wilde gewoon weer eens wat horen van haar als de studiegenote waar ik het altijd het beste mee kon vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe snel stuurde je die mail erachteraan?
Denk dat je iets teveel over kwam als een hond met hangende pootjes.
Trouwens, ik zou de computer / telefoon alleen gebruiken voor wat loltrappen. Serieuze interesse toon je maar in de 1-2-3-4-5-6-7de date, als het over totale onzin praten begint te vervelen zegmaar.
[..]
Ja met wat erin?
"IK WIL JE, ik ben needy, IK WIL JE,ik ben needy, IK WIL JE,ik ben needy, IK WIL JE" kan je eens proberen maar ik denk dat die boodschap al vrij duidelijk is![]()
Move on. Volgende keer zo snel mogelijk aansturen op telefoon nummer > afspraak > zoen > nummer > vervolg afspra(a)k(en)+seks >relatie.
Gewoon "for laughs" helemaal niks sturen & wachten totdat ze je 2x heeft geemaild.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gewoon gelijk. Ik had het zelf ook bedacht, maar dan zoek ik toch weer advies![]()
Ik denk dat als ik dit weekend nog niets heb gehoord, ik zelf ook maar niets meer stuur.
Ik heb wel pumps ja, maar met mijn 1.85m draag ik die niet in het dagelijkse leven. Leuke muziek voor het uitgaan, maar ik luister eigenlijk alles wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die schoenen ook uit. Heb je trouwens voor de iets nettere feestjes "sjiek hendige " pumps in de kast staan? Apple =En qua muziek? Probleem als ik opeensch heul raar ga doen als ik zoiets hoor: (vanaf 1:00)
En qua auto's?
Gelukkig niet zeg, straks word Myraela nog jaloers, komop zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dat wist jij natuurlijk nog niet, maar wij hadden nooit wat met elkaar op liefdesgebied
No shit, daarom doe je ook in het versier topic je verhaal.quote:en dat zocht ik ook niet in haar.
Waarom denk ik nu aan kreun geluiden?quote:Ik wilde gewoon weer eens wat horen van haar als de studiegenote waar ik het altijd het beste mee kon vinden.
Dat nummer is wel baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die schoenen ook uit. Heb je trouwens voor de iets nettere feestjes "sjiek hendige " pumps in de kast staan? Apple =En qua muziek? Probleem als ik opeensch heul raar ga doen als ik zoiets hoor: (vanaf 1:00)
En qua auto's?
Leuk voor in een kroeg maar niet echt wat ik zou luisteren op mp3 ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat nummer is wel baas. Jammer dat mijn broertje hem veel te vaak draait, zodat ik hem nu helemaal zat ben
Nou, ik zei er afgelopen weekend ook bij dat ik het maar even tussendoor vroegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:
No shit, daarom doe je ook in het versier topic je verhaal.
Je hoeft je niet voor je seksualiteit te schamen hoor. Vrouwen hebben dat dat niet voor niks.
Haha, zelfs met pumps steek ik nog boven je uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel pumps ja, maar met mijn 1.85m draag ik die niet in het dagelijkse leven.
Inderdaad, same.quote:Leuke muziek voor het uitgaan, maar ik luister eigenlijk alles wel.
Mooi, heel mooi.quote:Auto's geen verstand van.
Dat heet het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
Ik zal er natuurlijk ook wel te lang over doordenken, maar is het raar dat ik dat dan toch weer jammer vind, iemand waarmee je tijdens je studie en jaren daarna nog zulk goed contact had verdwijnt eigenlijk van de ene op de andere dag uit je leven? Want zo is het in feite wel gegaan.
En ik vind dat dan ergens dus toch "vreemd".
Je hebt gefaald in de eerste ontmoeting, anders zou je geen ene phuck geven om haar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
Ik zal er natuurlijk ook wel te lang over doordenken, maar is het raar dat ik dat dan toch weer jammer vind, iemand waarmee je tijdens je studie en jaren daarna nog zulk goed contact had verdwijnt eigenlijk van de ene op de andere dag uit je leven? Want zo is het in feite wel gegaan.
En ik vind dat dan ergens dus toch "vreemd".
join the clubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Shispeed het volgende:
ik zou ook een vriendinnetje willen, iemand tips?
Ligt er aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Shispeed het volgende:
Ik ook niet, maar ik blijf me er iedere keer weer over verbazen. Zeker omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat we ook na de studie, nadat onze grootste gemene deler was weggevallen, nog zo lang leuk contact hebben gehad. En ineens is dat dan weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet het leven.
Mijn beste vrienden van de middelbare school zie ik ook niet meer.
Ik heb hier nog wel een gebruikte liggen, zo goed als nieuw. 5 euro dan mag je der hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Shispeed het volgende:
Mannen moeten dominant zijn, als ik een hond had gewild had ik er wel eentje gehaald. Hoewel mannelijke dominantie niets af doet aan het feit dat ik prima mijn eigen leventje ga hebben en nooit afhankelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Haha, zelfs met pumps steek ik nog boven je uit.
[..]
Inderdaad, same.
enzo is ook wel lekker (no point intended trouwens)
[..]
Mooi, heel mooi.![]()
Trouwens, als je een echte heer/slaaf zoekt die alles betaald kan je beter bij andere mannen aankloppen. Deur openhouden enzo doe ik dan weer wel.
Ben je snel jaloers? Wat denk je van vrouwen?
Of: Is er iemand die je leuk vindt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Hoe staat je er nu voor?
Is er iemand die je leuk vind?
Taalnaziquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Of: Is er iemand die je leuk vindt?
Dat zou helemaal mooi zijn
Kwartje valt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Westerling het volgende:
[..]
Niks taalnazi, ik stel een heel andere vraag
Denken de meeste meisjes daar zo over, of zijn er ook heel veel meisjes die houden van wat minder dominante mannen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
Mannen moeten dominant zijn, als ik een hond had gewild had ik er wel eentje gehaald.
En als een man in kwestie weinig tijd voor je heeft (werk/studie) maar wel super dominant is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen moeten dominant zijn, als ik een hond had gewild had ik er wel eentje gehaald. Hoewel mannelijke dominantie niets af doet aan het feit dat ik prima mijn eigen leventje ga hebben en nooit afhankelijk zal zijn.
Whoa, net ofdat ik in de spiegel kijk. Heb ik ook zo'n hekel aan, van die bezitterige control freaks. Gewoon lekker genieten van de tijd die je echt samen bent inderdaad.quote:Jaloers nee, zolang dingen open gebeuren heb ik nergens moeite mee. Ik heb liever dat iemand bewust elke keer de keuze maakt om bij mij te zijn en dan ook echt bij mij is. Wat die de rest van zijn tijd doet moet die vooral zelf weten, dat doet niets af aan mij of de relatie/band die ik met iemand heb.
Je hoeft echt niet heel dominant te zijn bij alle vrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Denken de meeste meisjes daar zo over, of zijn er ook heel veel meisjes die houden van wat minder dominante mannen?
Degene die het meest dominant is heeft de afstandsbediening, en betaald het minst, en kan het meeste flikken, etc etc.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Denken de meeste meisjes daar zo over, of zijn er ook heel veel meisjes die houden van wat minder dominante mannen?
Vast wel, en er zijn er nog veel meer die dat zeggen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe de meisjes zijn, je hebt meisjes die zelf eerdere dominant zijn, je hebt meisjes die zelf minder dominant zijn en daardoor iemand zoeken die dat wel is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
uhm hoe ik er nu voor sta:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Hoe staat je er nu voor?
Is er iemand die je leuk vind?
Uhu maar denk dat er weinig meisjes/vrouwen zitten te wachten op een gast die niet voor zichzelf kan opkomen, laatstaan hem+haar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Vast wel, en er zijn er nog veel meer die dat zeggen volgens mij.
Weinig tijd maakt toch niet uit? Ik ben de laatste die 24/7 bij iemand wil zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
En als een man in kwestie weinig tijd voor je heeft (werk/studie) maar wel super dominant is?
Flirten, jahoor.quote:Whoa, net ofdat ik in de spiegel kijk. Heb ik ook zo'n hekel aan, van die bezitterige control freaks. Gewoon lekker genieten van de tijd die je echt samen bent inderdaad.
Mag volgens jou een man/vrouw in relatie flirten?
Dat denk ik ook, maar als je ze naar concrete punten van dominantie vraagt reageren vaker negatief. Zie vragen vs. gebiedende wijs met telefoonnummersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uhu maar denk dat er weinig meisjes/vrouwen zitten te wachten op een gast die niet voor zichzelf kan opkomen, laatstaan hem+haar.
Hai, ik ben een jaar jonger en lijk best wel op jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
uhm hoe ik er nu voor sta:
ik ben 18 jaar en heb nog nooit gezoend laat staan een serieuze relatie gehad (besides dat ik op de basisschool een hosselaar was). ik krijg eigenlijk wel vrij vaak aandacht van meisjes en ik wordt zelfs ook best wel vaak uitgevraagd, maar altijd door meisjes die ik totaal niet zie zitten, om uiteenlopende redenen.
ik weet eigenlijk nooit hoe ik het aan moet pakken met een meisje dat ik leuk vind, ik probeer het meestal zelf nog geen eens. ik ben ook al een paar keer benaderd door meisjes die ik wel leuk vond, maar dat heb ik iedere keer verkloot door totaal geen initiatief te tonen, of zelfs misschien wel een beetje mezelf afsluiten.
ik ben wel verliefd inderdaad maar dat wordt een beetje een moeilijk verhaal, dus ik heb me er eigenlijk al overheen gezet. een meisje hoeft van mij nog geen eens echt knap te zijn, ik val serieus meer voor het innerlijk
Niemand wil een voetveeg inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uhu maar denk dat er weinig meisjes/vrouwen zitten te wachten op een gast die niet voor zichzelf kan opkomen, laatstaan hem+haar.
Als je je dominantie moet tonen door bewust in de gebiedende wijs een telefoonnummer te krijgen vind ik het niet zo interessant nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar als je ze naar concrete punten van dominantie vraagt reageren vaker negatief. Zie vragen vs. gebiedende wijs met telefoonnummers.
Prima, oefenmateriaal voorradig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ben 18 jaar en heb nog nooit gezoend laat staan een serieuze relatie gehad (besides dat ik op de basisschool een hosselaar was). ik krijg eigenlijk wel vrij vaak aandacht van meisjes en ik wordt zelfs ook best wel vaak uitgevraagd, maar altijd door meisjes die ik totaal niet zie zitten, om uiteenlopende redenen.
Wat? Onbegrijpelijk.. Ze bieden zich op een gouden schaaltje voor je aan en dan nog snap je niet dat ze je willen en je er alles mee kan doen, whatever de phuck jij wilt!quote:ik weet eigenlijk nooit hoe ik het aan moet pakken met een meisje dat ik leuk vind, ik probeer het meestal zelf nog geen eens. ik ben ook al een paar keer benaderd door meisjes die ik wel leuk vond, maar dat heb ik iedere keer verkloot door totaal geen initiatief te tonen, of zelfs misschien wel een beetje mezelf afsluiten.
Stad inlopen met de intentie om tenminste met 1 meisje te zoenen/seks te hebben, uiterlijk heb je in iedergeval al mee. "Goals determine what you're going to be."quote:ik ben wel verliefd inderdaad maar dat wordt een beetje een moeilijk verhaal, dus ik heb me er eigenlijk al overheen gezet. een meisje hoeft van mij nog geen eens echt knap te zijn, ik val serieus meer voor het innerlijk
Snap het ik zoende pas dit jaar en dat was op 27quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk nooit hoe ik het aan moet pakken met een meisje dat ik leuk vind, ik probeer het meestal zelf nog geen eens. ik ben ook al een paar keer benaderd door meisjes die ik wel leuk vond, maar dat heb ik iedere keer verkloot door totaal geen initiatief te tonen, of zelfs misschien wel een beetje mezelf afsluiten.
ik ben wel verliefd inderdaad maar dat wordt een beetje een moeilijk verhaal, dus ik heb me er eigenlijk al overheen gezet. een meisje hoeft van mij nog geen eens echt knap te zijn, ik val serieus meer voor het innerlijk
Ja maar dat ie dat bewust in de gebiedende wijs doet dat weet jij op dat moment niet. Mits ie het niet hakkelend en stotterend doet natuurlijk. Zou me zelfs kunnen voorstellen dat als ie t heel goed doet je je uberhaupt niet beseft dat ie zei in plaats van vroeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je je dominantie moet tonen door bewust in de gebiedende wijs een telefoonnummer te krijgen vind ik het niet zo interessant nee.
Geef mij maar iemand die natuurlijk dominant is, op een leuke manier. Geen schoothondjes inderdaad.
Het moet in ieder geval niet geforceerd overkomen, dus zelfs als je dominantie zou willen faken zorg dan tenminste dat het niet fake overkomt maar dat het lijkt alsof je gewoon zo bent. Lijkt me wel lastig, maar met natuurlijke dominantie bedoelde ik meer dat het natuurlijk moet overkomen, en niet alsof je net doet alsof je vet stoer en macho bent ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Maar wat is nou natuurlijke dominantie?
Was ik even benieuwd naar.
Weet niet ik kan het niet met jou eens worden dat je maar een meid moet te vinden om te "oefenen" kan best de weg zijn hoor, maar niet die van mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Prima, oefenmateriaal voorradig.
Maar krijg je daar dan geen zelfvertrouwen van dat een vrouw jou benaderd?
Genoeg mannen die, of te lelijk zijn, of te knap zijn en daardoor totaal nooit aandacht krijgen.
Ik zou zeggen probeer eens gewoon eentje uit in de categorie "kan er mee door".
[..]
Wat? Onbegrijpelijk.. Ze bieden zich op een gouden schaaltje voor je aan en dan nog snap je niet dat ze je willen en je er alles mee kan doen, whatever de phuck jij wilt!
[..]
Stad inlopen met de intentie om tenminste met 1 meisje te zoenen/seks te hebben, uiterlijk heb je in iedergeval al mee. "Goals determine what you're going to be."
Voor serieuze relatie:
Gesprekje beginnen > aanraking > zoen > nummer > dates + seks > paar maanden met dates > voorstellen aan ouders / introducren nieuwe mensen met "vriendin label"
This shit ain't no rocket science!
En je mag best meerdere projectjes tegelijkertijd hebben lopen, tot de laatste stap.
Je minder aantrekken van andermans mening? Dat lijkt me tenminste wel een onderdeel ervan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
Volgens mij ben ik best wel die voetveegIemand tips hoe ik minder voetvegerig kan worden?
Boks, ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
Volgens mij ben ik best wel die voetveegIemand tips hoe ik minder voetvegerig kan worden?
Zeggen wat je denkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
Ook dat. Als je denkt 'fuck you' gewoon zeggen. Niet tegen een leraar dan misschien, maar tegen een vriend ofzo.quote:
Ik merk het zelf altijd dat mensen (die ik net heb ontmoet) voor bevestiging vrij snel bij mij gaan vissen voor goedkeuring. Ik straal het zelf denk ik uit doordat ik die goedkeuring (soms) geef, en fysiek als verbaal net een tandje meer op mijn tandwiel heb dan de meest dominante persoon na mij zegmaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Maar wat is nou natuurlijke dominantie?
Was ik even benieuwd naar.
Het ging mij juist om het bewust zo vragen, en dat het opvalt dat het expres zo geformuleerd wordt. En dat hoeft niet perse hakkelend te gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja maar dat ie dat bewust in de gebiedende wijs doet dat weet jij op dat moment niet. Mits ie het niet hakkelend en stotterend doet natuurlijk. Zou me zelfs kunnen voorstellen dat als ie t heel goed doet je je uberhaupt niet beseft dat ie zei in plaats van vroeg.
zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je minder aantrekken van andermans mening? Dat lijkt me tenminste wel een onderdeel ervan.
Wijze woorden, wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Flepke het volgende:
En dominantie uitstralen zonder zelfvertrouwen is als een terrorist met een waterpistool.
Tegen een docent zeg ik het ook gewoon hoor. Misschien geen "fuck you". Maar ik ben zeker niet te beroerd om te zeggen dat een les of een manier van lesgeven me niet aanstaat. Beter nog, ik vind het belangrijk om dat soort dingen te melden, de meeste docenten komen gewoon uit het vak, die kunnen feedback over lesgeven vaak wel gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ook dat. Als je denkt 'fuck you' gewoon zeggen. Niet tegen een leraar dan misschien, maar tegen een vriend ofzo.
Ik ben het toch wel met hem eens. Ik kon me er nooit toe zetten om eens achter een meisje aan te gaan waar ik niet smoorverliefd op was. Desinteresse enzo. En dan kom je er een tegen die je leuk vind en waarbij het wederzijds is. Op 21jarige leeftijd.. En dan baal je dat je niet even hebt geoefend. Gelukkig bleek ik er aardig handig mee en heeft ze niet eens gemerkt dat ik zo weinig ervaring had met meisjes. Maar dat kwam alleen maar omdat ik geen last heb zenuwen en de negatieve gevolgen. Ik zou eenieder van die leeftijd aanraden juist wel te oefenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet ik kan het niet met jou eens worden dat je maar een meid moet te vinden om te "oefenen" kan best de weg zijn hoor, maar niet die van mij
Tuurlijk, ik had het ook eigenlijk alleen over letterlijk 'fuck you'. Wat ik persoonlijk niet snel tegen een leraar zou zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen een docent zeg ik het ook gewoon hoor. Misschien geen "fuck you". Maar ik ben zeker niet te beroerd om te zeggen dat een les of een manier van lesgeven me niet aanstaat. Beter nog, ik vind het belangrijk om dat soort dingen te melden, de meeste docenten komen gewoon uit het vak, die kunnen feedback over lesgeven vaak wel gebruiken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen een docent zeg ik het ook gewoon hoor. Misschien geen "fuck you". Maar ik ben zeker niet te beroerd om te zeggen dat een les of een manier van lesgeven me niet aanstaat. Beter nog, ik vind het belangrijk om dat soort dingen te melden, de meeste docenten komen gewoon uit het vak, die kunnen feedback over lesgeven vaak wel gebruiken.
*Als jij het zo goed weet Flepke dan ga je zelf maar lesgeven! *quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja gefrustreerde basisschool leraren kunnen het niet waarderen helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
*Als jij het zo goed weet Flepke dan ga je zelf maar lesgeven! *
-Ok!
De volgende les zat er een of andere vreemde gast bij de les, de les erna hadden we een andere leraar en was hij ontslagen....
En terecht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
*Als jij het zo goed weet Flepke dan ga je zelf maar lesgeven! *
-Ok!
De volgende les zat er een of andere vreemde gast bij de les, de les erna hadden we een andere leraar en was hij ontslagen....
Je zou niet even speels een wedervraag stellen ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging mij juist om het bewust zo vragen, en dat het opvalt dat het expres zo geformuleerd wordt. En dat hoeft niet perse hakkelend te gaan.
Als het een leuk gesprek is, leuke klik etc etc maakt het me niet uit maar dan had hij het net zo goed kunnen vragen dus dan doet het er niet meer toe doordat het sowieso al leuk was.
Wij gooiden gewoon een blikje naar hun hoofd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Flepke het volgende:
Wheheh, ook altijd leuk om docenten ontslagen te zien worden die in je gezicht schreeuwen "IK BEN DE BAAS, IK MAAK DE REGELS HIER!"
En als de man in kwestie af en toe een week weg is en af en toe moet overwerken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig tijd maakt toch niet uit? Ik ben de laatste die 24/7 bij iemand wil zijn.
Waar ligt de grens?quote:[..]
Flirten, jahoor.
Oefenen is ok, maar wel met de gedachte dat je diegene ook echt leuk vindt op dat moment.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik ben het toch wel met hem eens. Ik kon me er nooit toe zetten om eens achter een meisje aan te gaan waar ik niet smoorverliefd op was. Desinteresse enzo. En dan kom je er een tegen die je leuk vind en waarbij het wederzijds is. Op 21jarige leeftijd.. En dan baal je dat je niet even hebt geoefend. Gelukkig bleek ik er aardig handig mee en heeft ze niet eens gemerkt dat ik zo weinig ervaring had met meisjes. Maar dat kwam alleen maar omdat ik geen last heb zenuwen en de negatieve gevolgen. Ik zou eenieder van die leeftijd aanraden juist wel te oefenen.
Maar dat vind ik wel verdomd lastig eigenlijk, ik hecht er ook heel veel (te veel) waarde aan wat anderen vinden en ik zou nooit tegen iemand ingaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je minder aantrekken van andermans mening? Dat lijkt me tenminste wel een onderdeel ervan.
Als iemand zo 2cm van je af staat:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gooiden gewoon een blikje naar hun hoofd.
Ach ja je moet het voor jezelf bekijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik ben het toch wel met hem eens. Ik kon me er nooit toe zetten om eens achter een meisje aan te gaan waar ik niet smoorverliefd op was. Desinteresse enzo. En dan kom je er een tegen die je leuk vind en waarbij het wederzijds is. Op 21jarige leeftijd.. En dan baal je dat je niet even hebt geoefend. Gelukkig bleek ik er aardig handig mee en heeft ze niet eens gemerkt dat ik zo weinig ervaring had met meisjes. Maar dat kwam alleen maar omdat ik geen last heb zenuwen en de negatieve gevolgen. Ik zou eenieder van die leeftijd aanraden juist wel te oefenen.
Nja (onbewust) volgde ik dus jouw idee, en dat bracht me wat dat betreft dus nergens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Oefenen is ok, maar wel met de gedachte dat je diegene ook echt leuk vindt op dat moment.
Waar ik niet tegen kan is dat je er een willekeurig iemand uitpakte (waar je eigenlijk verder niks mee wil) alleen om het oefenen.
Je bent fucking awesome en vanaf nu trek je je niks meer aan, van wie dan ook, inclusief mijzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel verdomd lastig eigenlijk, ik hecht er ook heel veel (te veel) waarde aan wat anderen vinden en ik zou nooit tegen iemand ingaan.
Werk aan je uitstraling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel verdomd lastig eigenlijk, ik hecht er ook heel veel (te veel) waarde aan wat anderen vinden en ik zou nooit tegen iemand ingaan.
Als ik hem niet moet misschien, maar dan is het niet echt speels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Westerling het volgende:
[..]
Je zou niet even speels een wedervraag stellen ofzo?
Je hoeft geen grote bek te hebben hoor, alleen maar uiterlijk vertoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Werk aan je uitstraling.
Ik ben ook onzeker als de tering.
Maar straal ik dat uit? Nee. Ik loop gewoon met mijn hoofd omhoog en heb een grote bek.
Was het maar zo simpel dat ik van het ene op het andere moment mijn complete mindset kan veranderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent fucking awesome en vanaf nu trek je je niks meer aan, van wie dan ook, inclusief mijzelf.
Presto!
Ja, je moet er geen rillingen bij krijgen ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja je moet het voor jezelf bekijken.
Ik heb geen zin in ieder geval om op oninteressante types maar wat te gaan proberen.
Ik heb het een beetje los gelaten en waarempel een leuk meisje ontmoet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja, je moet er geen rillingen bij krijgen ofzo. Maargoed ik heb t dus ook niet zo gedaan, maar als ik terugkijk was dat misschien slimmer geweest. Maar aan de andere kant: jullie zitten hier op dit forum dus zijn er al drukker mee bezig dan ik toen. Toen... drie jaar geleden
Jij je zin, dan heeft de gebiedende wijs bij jou geen meerwaardequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik hem niet moet misschien, maar dan is het niet echt speels.
Als ik hem leuk vind krijgt hij mijn nummer gewoon, als die hem niet al heeft.
Inderdaad, daarom kop omhoog en gewoon voor uit kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hoeft geen grote bek te hebben hoor, alleen maar uiterlijk vertoon.
Je hecht veel waarde aan mijn mening zeg je net en je zou er nooit tegenin gaan....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel dat ik van het ene op het andere moment mijn complete mindset kan veranderen.
Haha hoe kan ik het zo oneens zijn met jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hoeft geen grote bek te hebben hoor, alleen maar uiterlijk vertoon.
Joh, dat zei ik meteen al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jij je zin, dan heeft de gebiedende wijs bij jou geen meerwaarde.
Maar als je onzekerheid uitstraalt kom je niet eens voorbij stap 1.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Haha hoe kan ik het zo oneens zijn met je
Uiterlijk vertoon kan helpen in eerste instantie, maar daarna gaat toch je innerlijk spelen (als je dan iemand vind)
Uiterlijk is allleen maar stap 1, en daar kan het bij helpen.
Maar er zijn ook mensen die daar doorheen zien de eerste keer.
En sowieso later, leuk hoor als je er top uit zit, maar ga je daar een relatie mee krijgen?
Denk van niet?
Maar het hangt er ook vanaf wat je wil.
Relatie?
of 1 keer sex?
Ja klopt, ik selecteer pas nadat ik iemand heb leren kennen, heel oppervlakkig en kortzichtig van me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
Flepke, volgens mij duik jij op ieder meisje die je maar kan krijgen. Dat maak ik op uit jouw reacties hier, ieder meisje complimenteer je en probeer je mee te flirten of is het trollen?
Zegt wel iets over jou natuurlijk. Ben je vroeger onzeker geweest naar vrouwen toe?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja klopt, ik selecteer pas nadat ik iemand heb leren kennen, heel oppervlakkig en kortzichtig van me.
Tenzij je een puistenkop hebt, verwilderd haar en afzichtelijk bril.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Flepke het volgende:
Als je geen onzekerheid uitstraalt hoef je ook niet aan je uiterlijk te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |