SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Iets met open boeken he.quote:
Hij is mysterieus, bot, koppig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben wel benieuwd wat je daaraan zo intigrerend vind Myra
Mijn zielenknijper heeft de hoop opgegeven. Ik ben er echter zeker van dat als jij me stoned een consult geeft het allemaal weer van een leidendakje gaat, (zo een afgrond inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah, die flupke heeft gewoon een beetje begeleiding nodig
Als dat versieren anno 2011 is, haak ik afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is mysterieus, bot, koppig.
Dat houdt de aandacht vast.
Wie had het over versieren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als dat versieren anno 2011 is, haak ik af
Als ja, alleen ben ik niet stonedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn zielenknijper heeft de hoop opgegeven. Ik ben er echter zeker van dat als jij me stoned een consult geeft het allemaal weer van een leidendakje gaat, (zo een afgrond in)
Van welke drugs zit je dan te snoepen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ja, alleen ben ik niet stoned
Weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van welke drugs zit je dan te snoepen?
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben wel benieuwd wat je daaraan zo intigrerend vind Myra
Diegenen die het minste vertellen, hebben relatief meer te vertellen dan ze vertellen. Echter, vaak gaat het om alsnog inhoudsloze eencelligenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Ik luister graag hoor, ik vind het tof om dingen over mensen te horen, maar het is nog leuker om dingen zelf te ontdekken, verbanden in gedrag te vinden en zo iemand "echt" te doorgronden.
click-whirr!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mensen begrijpen, ik wil merken dat ze meer inhoud hebben. De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Ik luister graag hoor, ik vind het tof om dingen over mensen te horen, maar het is nog leuker om dingen zelf te ontdekken, verbanden in gedrag te vinden en zo iemand "echt" te doorgronden.
Oh, dan zit ik goed, want ik merk dat ik alweer even stil benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mensen die het minst vertellen hebben vaak juist het meest te vertellen.
Nouja zeg heloef, ik zat net nog te fantaseren hoe wij samen in het nichten bootje zouden stappen en dan flik je me dit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is mysterieus, bot, koppig.
Dat houdt de aandacht vast.
Ik doe geen mannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nouja zeg heloef, ik zat net nog te fantaseren hoe wij samen in het nichten bootje zouden stappen en dan flik je me dit?
OF ze worden volkomen genegeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik snap het wel. Stillere types laten meer aan de verbeelding over. Daarom worden ze interessant omdat je wil weten wat er achter schuilt. Wat er in ze omgaat.
Maar ofdat iemand "stil mysterieus" is of "stil verlegen/autistisch " is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik snap het wel. Stillere types laten meer aan de verbeelding over. Daarom worden ze interessant omdat je wil weten wat er achter schuilt. Wat er in ze omgaat.
sopsopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik mag die Flepke wel. Apart. Interessant.
Er is een verschil tussen echt stil en stiller.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF ze worden volkomen genegeerd
Heel goed gezien Flepke, dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar ofdat iemand "stil mysterieus" is of "stil verlegen/autistisch " is nogal een verschil.
Zal ik maar weer zeggen dat ik dat wel een beetje ken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF ze worden volkomen genegeerd
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?
Haar nummer kan ie ook aan mij vragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?
Neehoor.quote:
Zodra ik genoeg weet om ergens over te praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maargoed Myraela, wanneer kunnen we samen op een terrasje weinig aan elkaar vertellen?
Denken is niet raar nee, doe ik ook wel eens enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef kree het volgende:
Flepke is het raar als ik denk dat jij met best wel veel dingen nog zit over versieren enzo?
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.quote:Het valt me op dat je niet persoonlijk dingen van jezelf wil vertellen.
Oh maar ik wil ook best specifieke tips geven hoor. Alleen meeste mensen die hier zitten ondernemen geen actie dus zijn er weinig specifieke situaties/ervaringen waar ik op in kan gaan om mensen zo iets bij (proberen) te leren.quote:Je tips zijn meestal algemeen en daaruit klinkt het alsof jij alle ervaring van de wereld hebt.
Ik zit op dit moment inderdaad met een bord op schoot, hoe wist je dat?quote:Maar op èèn of andere manier komt het op me over dat je jezelf wil schuil houden achter dat soort dingen omdat je eigenlijk met veel meer dingen zelf zit.
Mijn telefoonboek zit vol op de telefoon die ik nu hier bij me heb liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met "Geef je nummer!"?
Haha ok,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denken is niet raar nee, doe ik ook wel eens enzo.
[..]
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.
[..]
Oh maar ik wil ook best specifieke tips geven hoor. Alleen meeste mensen die hier zitten ondernemen geen actie dus zijn er weinig specifieke situaties/ervaringen waar ik op in kan gaan om mensen zo iets bij (proberen) te leren.
[..]
Ik zit op dit moment inderdaad met een bord op schoot, hoe wist je dat?![]()
Misschien heeft hij wel tietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Flepke het volgende:
Het is the interwepz inderdaad. Wil je me echt leren kennen moet je tieten hebben.
Leugens, ik voel het.quote:
Waarom praten als we ook onze mond met andere dingen bezig kunnen houden?quote:[..]
Zodra ik genoeg weet om ergens over te praten.
Watch and learn little grasshopper, watch and learn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ok,
Ja je blijft toch vaag op èèn of andere manier.
Vertel is rechtstreeks een succes verhaal van je?
euh neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel tieten
Dat is zo'n vrouwending, die willen soms gewoon even praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Leugens, ik voel het.
[..]
Waarom praten als we ook onze mond met andere dingen bezig kunnen houden?
tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
Zonder te ver van het topic af te wijken (alsof we dat niet toch al geregeld doen), zou ik nog eens terug mogen komen op die mail naar mijn oud-studiegenote, waar ik het afgelopen weekend over had?
Ik heb geen spieren en geen sixpack en het interesseert me ook geen reet.quote:
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen spieren en geen sixpack en het interesseert me ook geen reet.
Ga ze ook niet maken voor meer kans op succes bij de vrouwen.
Verder ben ik gewoon de gemiddelde persoon, niet speciaal heel mooi maar ook niet heel lelijk
ps, wacht nog wel op persoonlijke verhalen van jou, je negeert dat de hele tijd.
Heb je een quote/linkje voor me?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
Zonder te ver van het topic af te wijken (alsof we dat niet toch al geregeld doen), zou ik nog eens terug mogen komen op die mail naar mijn oud-studiegenote, waar ik het afgelopen weekend over had?
Deze hele topic draait om het single zijn of niet. Als je zo graag enkele personen wilt spreken en de rest gaat negeren, ga dan verder in PM/DM pratenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.
haha hoezo zou ik dat moeten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde, kweek eerst maar wat spier/vettieten en probeer het dan nog eens bij me.
Ah mooi, je bent geslaagd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zo'n vrouwending, die willen soms gewoon even praten.
Nee als het even kan meer iets (wat lijkt op) tieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil niks van jou, of moet ik eerst spieren hebben voordat je je eigen verhalen hier kan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |