Ze gaan maar tot 90. Dat is niet echt extreem groot. Enne...jouw moeder is vast stukken ouder dan B. hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
die + maar kan best die hebben vaak ook + maat tieten en dan zit het gewoon prettig, maar ik zou mn moeder er niet graag in willen zien hoor ofzo, die is wel iets te oud
Ja dat zou kunnen, mijn ex heeft na de chemo's ook veel veranderingen op allerlei gebied doorgemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Da's wel mijn vermoeden. Ook smaak en andere zintuigen zijn daarmee aangetast. Dingen die hij niet lustte vind-ie nou heel lekker en hij heeft jaren geen bier meer gedronken.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan maar tot 90. Dat is niet echt extreem groot. Enne...jouw moeder is vast stukken ouder dan B. hè?
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?quote:
ik vind eigenlijk iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor mdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?
Sowieso: wie bepaalt eigenlijk wanneer iemand ergens 'te jong' of 'te oud' voor is vraag ik me altijd afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?
Eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor md![]()
Grappig, want ik heb dus juist een wat ouwelijk beeld bij MD dragers, afgezien van jou. Jij bent de jongste die ik ken die dat spul draagt. Verder zijn het minimaal 30+'ersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor md
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?![]()
Hoezo, kortzichtig.
je hebt ook andere luxe merken die meer geschikt zijn voor die leeftijdscategorie hoor maar die kleurtjes en touwtjes, neh. op enkel model na (de afterglow, reveille moi van md die prima kan voor de wat oudere vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?![]()
Hoezo, kortzichtig.
Je perceptie van leeftijd veranderd gewoon naarmate je zelf wat ouder wordt. En Memo is nog op een leeftijd dat 40 stokoud isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo, kortzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
neeeeheeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
HahahahaDe wibra is goed genoeg wilde je zeggen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
HahahahaDe wibra is goed genoeg wilde je zeggen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor sex
Ik?Nee hoor. Maar meisjes van net in de 20 die iedereen boven de 40 al te oud ergens voor vinden, daar moet ik wel een beetje om lachen.quote:
leer eens lezen zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik?Nee hoor. Maar meisjes van net in de 20 die iedereen boven de 40 al te oud ergens voor vinden, daar moet ik wel een beetje om lachen.
Tegenwoordige leeftijdsverwachting is dik 80+.
Dus dan ben je een jaar of 40 helemaal uitgerangeerd?
Ja. Dat zeg ik ook altijd tegen mijn oudersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik?Nee hoor. Maar meisjes van net in de 20 die iedereen boven de 40 al te oud ergens voor vinden, daar moet ik wel een beetje om lachen.
Je hebt wel gelijk, maar ik vraag me af of ik zoveel anders dacht toen ik 20 was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel, ja.;)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Dat zeg ik ook altijd tegen mijn ouders. Die zijn ook bejaard met hun 52 en 55
.
Volgens mij is het vrij normaal om zo te denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar ik vraag me af of ik zoveel anders dacht toen ik 20 was.
En 3-2
ze had het alleen over MD beha's, niet over direct allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het voor niemand echt geschiktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind Marlies Dekkers niet echt geschikt voor mensen van 40+, dat mag ik vinden.
als je wat ouder bent kunnen bepaalde dingen niet meer en de meeste modellen marlies dekkers vallen daaronder naar mijn mening.
Dan kun je veel beter marie jo, aventura of chantelle dragen
Je kunt altijd handmatig syncen door rechts te klikken op je iPad icoon en op 'Sync' te klikken. En ergens moet ook iets staan van 'Laatst gesynchroniseerd op: '.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
P, hoe kan ik nou zien of mijn iPad goed gesynchroniseerd is in iTunes?
Want als ik hem koppel en ik klik op Apps dan kan ik nergens op klikken ofzo.
Hij ziet wel mijn homescreen en onderaan in die balk laat ie ook wel zien hoeveel apps en andere dingen er zijn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het voor niemand echt geschikt
ik vind MD redelijk stoer, daar houd ik van, ik haat stipjes kantjes en bloemetjes, maar mede daardoor vind ik t niet echt geschikt voor 40+quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
geschikt of niet mooi?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Het is inderdaad lelijk spul dat MD.quote:
Die had ik ook voor ik trouwde en daar viel Anna ook onder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Wie weet hier iets van WA-verzekeringen?
mrLie heeft een soort gezinsverzekering, maar val ik daar ook onder?
Omdat we technisch gezien alleen op hetzelfde adres wonen en niks van elkaar zijn?
Meestal wel ja, maar dat staat meestal wel duidelijk in de voorwaarden. Die van mij geldt ook voor Son.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Wie weet hier iets van WA-verzekeringen?
mrLie heeft een soort gezinsverzekering, maar val ik daar ook onder?
Omdat we technisch gezien alleen op hetzelfde adres wonen en niks van elkaar zijn?
Ik weet niet wat dat zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind Marlies Dekkers niet echt geschikt voor mensen van 40+, dat mag ik vinden.
als je wat ouder bent kunnen bepaalde dingen niet meer en de meeste modellen marlies dekkers vallen daaronder naar mijn mening.
Dan kun je veel beter marie jo, aventure of chantelle dragen
Nou word je nog verplicht om een hond aan te schaffen ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een portemonnee in mn brievenbus gekregen van de gemeente. maak em net open en zitten allemaal kennismakingsbonnen in omdat ik nu hier woon
o.a. restaurantbon van 10 euro, snackbarbon, gratis acupunctuur, 2 weken onbeperkt sporten incl. bodyscan, infrarood en groepslessen, gratis wasbeurt voor mn hond, 50% korting op knipbeurt en nog heel veel meer... echt leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de tere zieltjes en jongeren hier even in een spoiler.
Maar hey! Smaken verschillen en zo..![]()
brrr... arme hond maar vind het een leuk presentjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou word je nog verplicht om een hond aan te schaffen ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb bij MD gewoon dit als associatie:Mooie foto van je SunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de tere zieltjes en jongeren hier even in een spoiler.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb bij MD gewoon dit als associatie:en voor dat soort mensen vind ik t niet geschikt, voor mezelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de tere zieltjes en jongeren hier even in een spoiler.
Past precies in hun straatje andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor dat soort mensen vind ik t niet geschikt, voor mezelf wel
Jij hebt ze ook niet nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind beha's helemaal niet belangrijk bij mij. niemand ziet ze.
/slons
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die had ik ook voor ik trouwde en daar viel Anna ook onder.
Oke, klinkt goed! Zal het nog eens nakijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar dat staat meestal wel duidelijk in de voorwaarden. Die van mij geldt ook voor Son.
iets met voor en oordelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Past precies in hun straatje anders![]()
Volgens mij heb ik het ontdekt, ik moest mijn account nog even koppelen aan iTunesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt altijd handmatig syncen door rechts te klikken op je iPad icoon en op 'Sync' te klikken. En ergens moet ook iets staan van 'Laatst gesynchroniseerd op: '.
dat ookquote:
Nja, jij zegt dat het niet bij ze past, dat is dan geen vooroordeel??quote:
De nieuwe iOS is nog niet beschikbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
P, hoe kan ik nou zien of mijn iPad goed gesynchroniseerd is in iTunes?
Want als ik hem koppel en ik klik op Apps dan kan ik nergens op klikken ofzo.
Hij ziet wel mijn homescreen en onderaan in die balk laat ie ook wel zien hoeveel apps en andere dingen er zijn.
Zo is 't. Achter die geraniums en haakwerkjes maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
nee dat is een mening. het is een vooroordeel dat alleen dat soort mensen het dragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, jij zegt dat het niet bij ze past, dat is dan geen vooroordeel??
Ik bedoel maarVolgens mij maakt iedereen nog altijd zélf uit wat bij hem/haar past.
Ik geef alleen aan wat mijn persoonlijke associatie is bij het soort lingerie wat MD doorgaans maakt
![]()
Nee, weet ik. Dit ging even over syncen in het algemeen. Ik heb vorige week mijn laptop opnieuw geinstalleerd en moest iTunes dus ook nog installeren. Nu is ie de iPad aan het syncen zodat ik morgen 5 erop kan zetten ;-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De nieuwe iOS is nog niet beschikbaarHij begint hier te syncen en laat dan zien dat-ie op 4.3.5 zit.
Volgens mij was het haar associatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is een mening. het is een vooroordeel dat alleen dat soort mensen het dragen
die medewerker van het Disaster Victim Identification-team is een studiegenoot, gaat morgen hierover vertellen, interessantquote:Dinsdagmiddag was het woord dan aan Steve Delporte van het Disaster Victim Identification-team. Hij legde heel gedetailleerd uit hoe het pakket waarin het lichaam van Annick zat, verplaatst werd door de stroming in het Albertkanaal, onder meer door sluizen en de binnenscheepvaart. Dat nam heel wat tijd in beslag, maar het was ook de eerste keer dat zo'n onderzoek gebeurde.
'Ik heb het gevoel dat we op een wetenschappelijk congres zitten', zei meester Jef Vermassen bijna op het einde van het relaas van Delporte, waarna de partijen niet aandrongen op een verdere uiteenzetting. De conclusie was dat de stroming eigenlijk geen invloed had op een mogelijke verplaatsing van het pakket.
Ehm.. ok.. wat jij wiltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is een mening. het is een vooroordeel dat alleen dat soort mensen het dragen
Ik denk dat je dan eerst 4.3.5 voor je kiezen krijgt zometeen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Dit ging even over syncen in het algemeen. Ik heb vorige week mijn laptop opnieuw geinstalleerd en moest iTunes dus ook nog installeren. Nu is ie de iPad aan het syncen zodat ik morgen 5 erop kan zetten ;-)
Moet ik dan eerst 4.3.5 nog? Die heb ik nog niet zag ik.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerst 4.3.5 voor je kiezen krijgt zometeen.
Ik begrijp niet wat je zegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk het niet.
Updates zijn nooit incrementeel. Maar je krijgt gewoon de volledige software er op.
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je zegt
Maarre, ik heb inderdaad een knop om 4.3.5 erop te zetten. Kan ik die ook overslaan of werkt dat niet zo?
dat is jou mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ookik kan zonder bh lopen/dansen zonder pijn. is alleen niet zo mooi want dan heb ik nóg minder
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus
Als iOS5 uitkomt zal je die er waarschijnlijk gewoon direct op kunnen zetten. Ik heb nooit gezien dat je continu moet updaten naar de hoogste versie op mijn iPhone. Die ging ook van een laag nummer direct naar het hoogste.
Je ziet duidelijk dat ze met de handrem erop spelen en het zo wel goed vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:
3789 hoekschoppen voor NL als ik goed geteld heb
Dat beweer ik ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk het niet.
Updates zijn nooit incrementeel. Maar je krijgt gewoon de volledige software er op.
Vind je? Heb het gevoel dat er gewoon niet veel meer in zit vandaag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze met de handrem erop spelen en het zo wel goed vinden.
Nee, ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
Hebben we niks beters dan vd Wiel op die positie?
Ja, maar die hoef ik dus niet per se te installeren. Beetje zonde voor één dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nietIk zeg alleen maar dat iTunes de meest recente versie zal geven
Kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar die hoef ik dus niet per se te installeren. Beetje zonde voor één dag
En Denemarken is er ook ten koste van Portugalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
Leuk voor de Zweden en voor onze ogen (vrouwelijke supporters) dat ze het EK gehaald hebben.
Meer mag je ook niet verwachten van een B-team.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef TAV74 het volgende:
Vind je? Heb het gevoel dat er gewoon niet veel meer in zit vandaag.
Bosnie 0-1 voor in Frankrijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Denemarken is er ook ten koste van Portugal
Hoe bevalt de iPad, Anne?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef AnneX het volgende:
Handige sc chat toch.
Al die jonge mensen houden mij bij de les over syncen etc.
En bij tips en recepten voor lekker eten.
En tips voor vakantie.
Oud en jong mixt best.
w000ttttquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef borisz het volgende:
Ondertussen stemt Slowakije tegen verruiming Europees Noodfonds.
Goede afleiding. Vermakelijk : aaien.quote:
TV-serieetje downloaden en dan converteren met Handbrake (leuk tooltje dat Lie me tipte. Werkt errug goed!)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goede afleiding. Vermakelijk : aaien.
Er staat al een boek op om tekijken hoe het leest: prima.
En er staat muziek op om te kijken hoe dat werkt: Satie.
Nog meer tips ?
Eens een film opzoeken ms!
Kun je zelf boeken downloaden? Ik heb best wel veel, kan je wel wat dingen mailen misschien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goede afleiding. Vermakelijk : aaien.
Er staat al een boek op om tekijken hoe het leest: prima.
En er staat muziek op om te kijken hoe dat werkt: Satie.
Nog meer tips ?
Eens een film opzoeken ms!
Hoe gaan wij dat aanpakken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je zelf boeken downloaden? Ik heb best wel veel, kan je wel wat dingen mailen misschien.
Het downloaden? Of dat ik je boeken ga sturen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe gaan wij dat aanpakken?
DigitAl vind ik nog best prijzig, toch.![]()
Vorige week een echt boek gekocht : de laatste van Isabel Allende.
OK , dus je mailt eerst een lijst met titels ?naar mijn privé mail en dan kan ik ze op de pad overzetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het downloaden? Of dat ik je boeken ga sturen?
Downloaden laat ik meestal door mrLie doen ;-)
Jouw dingen sturen is makkelijk, want het zijn kleine bestandjes.
Jij moet ze dan opslaan, en dan open je iTunes (met de pad aan de computer), en daar sleep je de bestandjes naar het kopje 'boeken'.
Volgende week nieuwe stemming en dan gaat de oppositie wrs voor stemmen, soort PVDA'tje dusquote:
Ik zal later deze week even kijken! Moet ze nog even weer van de externe harde schijf halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK , dus je mailt eerst een lijst met titels ?naar mijn privé mail en dan kan ik ze op de pad overzetten.
Dan stuur ik je een pm .![]()
Of alles en ik behoud het "goede"
Dagen ? -weken - maanden ...quote:
Grappig , doordat jij mij quote, is jouw post nu blauw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal later deze week even kijken! Moet ze nog even weer van de externe harde schijf halen.
Balenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef AnneX het volgende:
Dagen ? -weken - maanden ...
Rusten de boobies wel lekker ? In de MD.
Ooit scoorde ik een betaalbare bij de B'krf.
Het zit wel lekker van wat ik mij herinner.
Nu ben ik meer van de andere merken zoals MarieJo oid.
Welkom in de wereld van de ITquote:Op woensdag 12 oktober 2011 06:58 schreef Bluezz het volgende:
Moggel anyone
Nog 1 dagje en dan lekker 1 dagje vrij
Soms denk ik wel eens in wat voor moordend tempo leef ik tegenweurdig
D66-stemmingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe stemming en dan gaat de oppositie wrs voor stemmen, soort PVDA'tje dus. Kabinet daar wel gevallen.
jammerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:56 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk doe niets dan slapen de afgelopen 24 uur
Ik zie al dat ik mijn MD'tjes over een tijdje weg moet doen en ze zitten zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Beter kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:29 schreef ZetaOS het volgende:
Ik zie hier een paar mensen die nodig moeten gaan trainen, Get ripped, get Get shredded
Goed idee, moet ik ook maar eens doen. Vanmorgen was het beleg op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eens wat bij de bakker halen
En jij bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:29 schreef ZetaOS het volgende:
Ik zie hier een paar mensen die nodig moeten gaan trainen, Get ripped, get Get shredded
Heb je wat te vieren?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks eens wat bij de bakker halen
Hey is mooi weer buiten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je broer ook Anne, of is die weer met de Noorderzon vertrokken?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vanavond herdenken in het vph van moeders.
Even het korstje eraf halen.
Wegblijven is geen optie.
Heel goed, heel goed, nu nog een fotoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
whut? het zweet staat me nog op de rug
Strak genoeg, op schemaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hey is mooi weer buiten...![]()
Back to you: hoe strak is de afstudeerplanning?
Tja, dat schijnt tegenwoordig een soort gewoonte-ritueel te zijn, dat er in het vph nog een soort afsluitende bijeenkomst is voor overleden bewoners.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef AnneX het volgende:
Vanavond herdenken in het vph van moeders.
Even het korstje eraf halen.
Wegblijven is geen optie.
Intussen maak ik even een paar kaiserbroodjes uit de oven met ham & kaas als lunch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterkte vanaaf Annex![]()
Verzinnen wat ik vanavond wil eten. Iets met veel groente.. *denk denk*
Hmm.. stoofpotje is wel lekker ja. Kwam laatst zo iets tegen in de delicious. Twijfel ook nog over ratatouilleschotel met brie.. en dan een gepocheerd visje er naast. Misschien wel beiden halen, moet morgen immers ook etenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Intussen maak ik even een paar kaiserbroodjes uit de oven met ham & kaas als lunch.
Stoofpotje met kip en verschillende groente? Of een wokgerechtje met knapperige boontjes?
Rotweer is het. Tijd voor stevige pot en rode wijn. Vandaag ben ik met correspondentie bezig en straks ga ik hier thuis even opruimen. ik wilde ook nog op pad; naar zoetermeer om vloerdelen terug te brengen en te kijken naar een sanitair outlet daar. Ook moeten we nog even naar het nieuwe huis om wandcontactdozen aan te smeren. Misschien blijf ik wel lekker thuis en gaan we morgen weer verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Of zuurkoolschoteldaar is het ook wel weer voor
Knolraap, daar gruwde ik als kind altijd van. mijn moeder sneed ze als frieten zodat je dacht dat er patattekes op tafel stonden. Dat was wel een deceptie altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Kipstoofpotje met aardappel, spek, knolraap (of pompoen maar dat lust Thijs niet graag) en peterselie gaat het wordenDinnetje heeft het op haar FB staan, mooi makkelijk
Ik heb diezelfde herinnering.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Knolraap, daar gruwde ik als kind altijd van. mijn moeder sneed ze als frieten zodat je dacht dat er patattekes op tafel stonden. Dat was wel een deceptie altijd.![]()
ik zou de pompoen prefereren.
Ja, met Allerheiligen/Allerzielen hoorde het bij het voorheen katholieke huis nadat mijn vader was overleden daaro.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, dat schijnt tegenwoordig een soort gewoonte-ritueel te zijn, dat er in het vph nog een soort afsluitende bijeenkomst is voor overleden bewoners.
Bij de moeder van B. zijn we daar niet heen gegaan. Wij hadden het voor onszelf al afgesloten.
Sterkte ermee vanavond.
Ga maar, achteraf ben je vast blij dat je geweest bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, met Allerheiligen/Allerzielen hoorde het bij het voorheen katholieke huis nadat mijn vader was overleden daaro.
Het namen noemen heeft ook wel iets voor mij.
Wij / ik / mijn schoonouders praten natuurlijk over mijn ouders en herinneringen.
De verzorgsters kom ik tegen bij boskippen enzo.
Het is zo dichtbij tov verderweg wonen.
Satie
Lukt mij niet hoor, om met volle maag te bedenken wat het savonds moet worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, dat was een geslaagd experiment, lekkere lunch was dat
Mijn god, ik jank nu al.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga maar, achteraf ben je vast blij dat je geweest bent.
Laat maar lekker komen die tranen. Niet aan toegekomen rouwverwerking.quote:
Apart, zit er metaal in het touw ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
Voor vrienden die in November hun 25-jarig huwelijk vieren een leuke cadeau besteld en die is net afgeleverd:
[ afbeelding ]
De wijnfleshouder dus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Apart, zit er metaal in het touw ofzo?
Yups. dat doet um de truc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
Apart, zit er metaal in het touw ofzo?
Maandag lekker grote pan boerenkool gemaaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rotweer is het. Tijd voor stevige pot en rode wijn. Vandaag ben ik met correspondentie bezig en straks ga ik hier thuis even opruimen. ik wilde ook nog op pad; naar zoetermeer om vloerdelen terug te brengen en te kijken naar een sanitair outlet daar. Ook moeten we nog even naar het nieuwe huis om wandcontactdozen aan te smeren. Misschien blijf ik wel lekker thuis en gaan we morgen weer verder.
Ik vind het beide lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Knolraap, daar gruwde ik als kind altijd van. mijn moeder sneed ze als frieten zodat je dacht dat er patattekes op tafel stonden. Dat was wel een deceptie altijd.![]()
ik zou de pompoen prefereren.
In het huis bedoel je? Het gaat lekker hard. We kunnen best een dagje overslaan denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
Maandag lekker grote pan boerenkool gemaakt
vlot het wel een beetje Kaas?
shit, ik was net in de AH.. helemaal niet naar de AllerHande gekekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
Weinig echt inspirerende gerechten aangetroffen in de nieuwe Allerhade. Wel een paar ezelsoren gemaakt bij mogelijke varianten op suggesties van hen.
Je wel overal laten inschrijven (voor zover je dat niet al was) ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
shit, ik was net in de AH.. helemaal niet naar de AllerHande gekeken![]()
heb vandaag rondje uzb's gedaan. helaas hebben ze t op t moment allemaal niet echt iets wat bij mij aansluit helaas
Goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In het huis bedoel je? Het gaat lekker hard. We kunnen best een dagje overslaan denk ik.
http://forum.fok.nl/topic/1705542/5/51
Zo maar even stofzuigen.
Ik hoorde er van ja, hoe lang staat 't al te koop en zijn er al veel mensen komen kijken?quote:
Stond bij de meeste nog in het bestandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wel overal laten inschrijven (voor zover je dat niet al was) ?
Ben je ook geabonneerd en ingeschreven op jobmailings van vacaturesites als Mosterboard en de Nationale Vacaturebank?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Stond bij de meeste nog in het bestand
Ik merk dat ik het meest heb aan gewoon vacatures in blaadjes zoals Witte Weekblad en de Job.
Voordeel vind ik ook wel dat dat niet via uzb gaat.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je ook geabonneerd en ingeschreven op jobmailings van vacaturesites als Mosterboard en de Nationale Vacaturebank?
Waarbij je precies zelf kunt invullen waarin je geïnteresseerd bent en wat je zoekt?
Okee dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
maar weinig te vinden in mijn omgeving op de sites en dat gaat ook gewoon via uzb's (het meeste)
Hadden ze eerder moeten bedenken ipv met hun stomme kop voor een apparaat te kiezen die notabene verplicht al het internetverkeer via hun te laten lopenquote:
Sowieso Blackberryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Nederland is zowat de enige markt waarin RIM nog wél goed loopt
Wel mooi om te zien dat achterhaalde technologie het nóóit redt, ook niet met mooie marketing. Cash-cowen maar wel voor technologisch fatsoenlijke legacy producten zorgen...
"Het komt wel goed" is geen geweldige motivatie voor elektronica wat met water in aanraking is gekomen. Ook als het Miele elektronica isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Kaas
maar een Miele is super dus het komt wel goed
ik hoop maar dat hij goed droog is geworden in dat half uurtje dat ik hem nog heb laten draaien. Idd die printplaten gaan stuk als ze gaan corroderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Kaas
maar een Miele is super dus het komt wel goed
Hahaha helemaal!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef krakkemieke het volgende:
Is het doucheputje nu schoon? Want dan ga ik ook een Miele kopen!
goed blazenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik hoop maar dat hij goed droog is geworden in dat half uurtje dat ik hem nog heb laten draaien. Idd die printplaten gaan stuk als ze gaan corroderen.
Maar 't is wel een superstofzuiger
Nou ja, ik heb er zo'n hekel aan om de prut eruit te vissen. Gewoon maar weer handschoenen dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha helemaal!![]()
Toch is dit een gevalletje "Don't try this @ home" hoor.
ontstopper?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
De zuignap (hoe heet dat ding eigenlijk), werkt ook goed. Heeft bij mij een verstopping verholpen.
Ontstopper.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
De zuignap (hoe heet dat ding eigenlijk), werkt ook goed. Heeft bij mij een verstopping verholpen.
Bekend probleemquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net aan 't stofzuigen bij de douche en wc. Toen zat ik op mijn knietjes en ik zag nogal een goor doucheputje met veel haar enzo. Toen had ik in een vlaag van verstandsverbijstering de stofzuiger in het doucheputje gezet.![]()
Die zoog natuurlijk meteen de hele sifon leeg en toen kapte de stofzuiger ermee, hij bleef nog wel een beetje haperend aanslaan.Toen heb ik de stekker eruit gehaald en het ding op zijn kop laten leeglopen in de douche, er zat echt veel water in! En een nieuw zakje erin gedaan ook.
Het is een Miele 1500 Watt en hij is nog vrij nieuw.
Toen heb ik 'm terug aangezet en hij kwam haperend weer op toeren tot hij het weer op volle kracht deed tenslotte. Nu heb ik 'm net nog een half uur laten blazen om te drogen.
Volgens mij is er niks aan de hand verder, hoop ik dan..![]()
Ik denk dat ik teveel met de bouwstofzuiger gewerkt heb laatste tijd.
Verstandsverbijstering ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net aan 't stofzuigen bij de douche en wc. Toen zat ik op mijn knietjes en ik zag nogal een goor doucheputje met veel haar enzo. Toen had ik in een vlaag van verstandsverbijstering de stofzuiger in het doucheputje gezet.![]()
Die zoog natuurlijk meteen de hele sifon leeg en toen kapte de stofzuiger ermee, hij bleef nog wel een beetje haperend aanslaan.Toen heb ik de stekker eruit gehaald en het ding op zijn kop laten leeglopen in de douche, er zat echt veel water in! En een nieuw zakje erin gedaan ook.
Het is een Miele 1500 Watt en hij is nog vrij nieuw.
Toen heb ik 'm terug aangezet en hij kwam haperend weer op toeren tot hij het weer op volle kracht deed tenslotte. Nu heb ik 'm net nog een half uur laten blazen om te drogen.
Volgens mij is er niks aan de hand verder, hoop ik dan..![]()
Ik denk dat ik teveel met de bouwstofzuiger gewerkt heb laatste tijd.
Natuurlijk.quote:
untstöpper?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Natuurlijk.Kon alleen het Duitse woord in mijn hoofd vinden.
Ik weet niet hoor, ik zie nu rare dingen voor me.....quote:
rare duitse filmsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik zie nu rare dingen voor me.....
Van die Tirolerfilms: Mit dein Pümpel oder Saugglocke zwischen meine Alpen....quote:
met iets te veel vaseline op de lensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Van die Tirolerfilms: Mit dein Pümpel oder Saugglocke zwischen meine Alpen....
de vaseline zit eldersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
met iets te veel vaseline op de lens
Goed tehuis gezocht voor long-poli. Heeft computer allergie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus kaas
En verder, echt echt toe aan avondje zingen en dagje vrij
Die klotige longpoli geeft nog steeds hickups met testenOp marktplaats zetten maar die hele poli
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier ook lekker in da kitchen, iets met kip oven en groente, weet niet wat
Zo luxe, ik kook echt nooit meer! En als ik het doe, is het niet zo lekker al wat g er van maakt
Zit de nieuwe allerhande door te bladeren, lekkere dingetjes komen er voorbij.
Naar Maassluis?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
In de file voor de veerboot....
Anders 30km file
Zal ik doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Naar Maassluis?.
Zwaai even naar mijn ouders.
Ik ga uit van jouw kenisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ìk weet het niet, jij wel toch?
quote:
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg trouwens vandaag te horen dat ik het jaarplan voor de afdeling moet gaan schrijvenWeer wat nieuws erbij. Wel tof
Uitdagingquote:
Ik vind het voor zakelijk gebruik erg fijne toestellen, zou hem niet willen missen. Ik heb ook weinig last trouwens, mail en agenda doen gewoon.quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat jullie bedrijf een Blackberry Enterprise Server hebben gekoppeld aan Exchange e.d. Tot zover ik weet loopt dat namelijk niet via RIM en haar servers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het voor zakelijk gebruik erg fijne toestellen, zou hem niet willen missen. Ik heb ook weinig last trouwens, mail en agenda doen gewoon.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jullie bedrijf een Blackberry Enterprise Server hebben gekoppeld aan Exchange e.d.
Die stomme iPhone gaat eerst staan backuppen en syncenquote:
Dat heurt er blijkbaar bie als ik de fora zo lees ;-)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die stomme iPhone gaat eerst staan backuppen en syncen![]()
Hier ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het voor zakelijk gebruik erg fijne toestellen, zou hem niet willen missen. Ik heb ook weinig last trouwens, mail en agenda doen gewoon.
Ja. Belachelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat heurt er blijkbaar bie als ik de fora zo lees ;-)
Leuk Borisz!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef borisz het volgende:
Zo de Griek was echt stukken beter dan een aantal jaar geleden. Goede optie om die restaurantveiling te winnen.
.
Iets met geduld, schone zaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. BelachelijkIk als IT-er wil dat helemaal niet
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
Op Tweakers is het iOS5 topic op slot gegooid omdat iedereen alleen maar klaagt over de downloadsnelheid
Jonguh! Kijk even wat er dan allemaal veranderd! Het is nogal een update, natuurlijk duurt dat een tijdjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Download gestart
edit: update kan verdorie een uur duren
Ja, maar dat vertellen we niet aan mensen uit Hoogeveen, kunnen we die plek eindelijk opdoekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Is er een ramp gaande waar ik me niet bewust van ben en waarvoor iedereen ineens iets aan het downloaden is?
We wonen hier mooi wel boven NAP, dus eh als het met water te maken heeft zit ik hier primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar dat vertellen we niet aan mensen uit Hoogeveen, kunnen we die plek eindelijk opdoeken
Nee hoor. Volgens de regering kan je rustig gaan slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Is er een ramp gaande waar ik me niet bewust van ben en waarvoor iedereen ineens iets aan het downloaden is?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor. Volgens de regering kan je rustig gaan slapen.
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij gaat het over een i-phone......quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat is nooit een goed teken! Iets met leren van het verleden
Waar kan ik 'het' downloaden!
Tsja, daar gaan we dus al de mist in. Die hebben we nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij gaat het over een i-phone......
Ja natuurlijk! Ik ben degene met de pleisters, veiligheidsspelden en de maglite!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, daar gaan we dus al de mist in. Die hebben we nietMag ik me aan jou vastklampen bij het einde der tijden?
Dat zuigt enorm ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Net overigens wat tranen uit mijn ogen moeten vegen toen ik dit topic las: volledige vertwijfeling
Er zijn ergere dingen dan iPhones die het niet doen, zeg maar.
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar dat vertellen we niet aan mensen uit Hoogeveen, kunnen we die plek eindelijk opdoeken
Alle i-apparatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij gaat het over een i-phone......
Pfoe, wat een verhaal..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Net overigens wat tranen uit mijn ogen moeten vegen toen ik dit topic las: volledige vertwijfeling
Er zijn ergere dingen dan iPhones die het niet doen, zeg maar.
Ja, inderdaad. Carpe diem dan maar voor wie nu leeftquote:
Idd. Heftig zeg...quote:
Neuh. Ik wil nog zoveel meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Carpe diem dan maar voor wie nu leeft
* krakkemieke met vuist op tafel slaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh. Ik wil nog zoveel meer.
Ons levensmotto!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Carpe diem dan maar voor wie nu leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |