Ze gaan maar tot 90. Dat is niet echt extreem groot. Enne...jouw moeder is vast stukken ouder dan B. hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
die + maar kan best die hebben vaak ook + maat tieten en dan zit het gewoon prettig, maar ik zou mn moeder er niet graag in willen zien hoor ofzo, die is wel iets te oud
Ja dat zou kunnen, mijn ex heeft na de chemo's ook veel veranderingen op allerlei gebied doorgemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Da's wel mijn vermoeden. Ook smaak en andere zintuigen zijn daarmee aangetast. Dingen die hij niet lustte vind-ie nou heel lekker en hij heeft jaren geen bier meer gedronken.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan maar tot 90. Dat is niet echt extreem groot. Enne...jouw moeder is vast stukken ouder dan B. hè?
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?quote:
ik vind eigenlijk iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor mdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?
Sowieso: wie bepaalt eigenlijk wanneer iemand ergens 'te jong' of 'te oud' voor is vraag ik me altijd afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan. Waarom zou zij, 2 jaar jonger dan Bluezz, dan te oud zijn voor een MD?
Eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor md![]()
Grappig, want ik heb dus juist een wat ouwelijk beeld bij MD dragers, afgezien van jou. Jij bent de jongste die ik ken die dat spul draagt. Verder zijn het minimaal 30+'ersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind iedereen van 40+ eigenlijk te oud voor md
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?![]()
Hoezo, kortzichtig.
je hebt ook andere luxe merken die meer geschikt zijn voor die leeftijdscategorie hoor maar die kleurtjes en touwtjes, neh. op enkel model na (de afterglow, reveille moi van md die prima kan voor de wat oudere vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mogen geen mooie lingerie meer dragen en moeten zich natuurlijk de rest van hun bejaarde (boven de 40....) leven blijven persen in Zeeman- of Hema-ondergoed?![]()
Hoezo, kortzichtig.
Je perceptie van leeftijd veranderd gewoon naarmate je zelf wat ouder wordt. En Memo is nog op een leeftijd dat 40 stokoud isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo, kortzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |